دیجیتال بکس
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

بررسی نکاتی برای بازدید از فروشگاه اپل

فروشگاه اپل

توصیه هایی برای بازدید ازفروشگاه اپل

بسیاری از ما در یک فروشگاه اپل بوده ایم. ما به یک شارژر نیاز داریم یا باید آخرین مورد را بررسی کنیم. شاید ما نیاز به تعمیر گوشی خود داشته باشیم یا کامپیوترمان را بررسی کنیم.

پس از پنج سال کار در آنجا، اکثر مشتریانی که با آنها در ارتباط بودم، از اکثر خدماتی که اپل ارائه می‌داد استفاده نکردند. این راهنمای سریع و کثیف شما برای یافتن چیزی است که فروشگاه اپل محلی شما ارائه می دهد، سؤالاتی که باید بپرسید و چگونه سریعترین کمکی را که نیاز دارید دریافت کنید. بنابراین یک پیراهن آبی را تصور کنید، و در اینجا می رویم:

کارمندان اپل افراد فوق العاده ای هستند

آنها مجبور بودند برای این کار مصاحبه های زیادی انجام دهند. آنها باید نرم افزار را بشناسند و بخواهند نشان دهند که از عکاسی گرفته تا نوشتن چه کارهایی می توانید با آن انجام دهید. از آنها بپرسید که در حال حاضر چه نرم افزاری را دوست دارند یا چه پادکستی را در حال جستجو هستند. یکی از بهترین سوالاتی که باید از یک کارمند اپل بپرسید این است: «چیز جالبی را به من نشان بده که بیشتر مردم در مورد نرم افزار اپل نمی‌دانند». آنها ذهن شما را منفجر خواهند کرد

اپل با چیزهای شخص ثالث سر در نمی آورد

اگر به دنبال کمک فیسبوک هستید، فروشگاه اپل بهترین راه حل نیست. آنها در مورد آنچه که می توانند با آنها تعامل داشته باشند و عیب یابی کنند محدودیت هایی دارند. نمی‌توانم به شما بگویم وقتی در آنجا کار می‌کردم، چند بار از من پرسیدند که چگونه برنامه دوستیابی خود را تعمیر کنم. فوق العاده ناجور فوق العاده

کارمندان اپل نمی دانند چه چیزی در حال بیرون آمدن است

آنها نمی دانند. راستش نمیدونن وقتی از من پرسیدند، “بچه ها هفته آینده (ماه، سه ماهه، و غیره) با چه چیزی بیرون می آیید؟” من می گفتم: «من در کنار چوب شور کار می کنم. من در حلقه داخلی نیستم.» آنها رازدار نیستند. آنها به معنای واقعی کلمه تا زمانی که شما چیزی را ندانند یا نخواهند دید.

فروشگاه اپل

اپلیکیشن پشتیبانی اپل را دانلود کنید

یک برنامه عالی به نام برنامه Apple Support وجود دارد. هنگامی که با Apple ID خود ثبت نام کردید، دستگاه های خود را می بینید که ثبت شده اند، و اگر به کمک نیاز دارید می توانید از آنجا چت را شروع کنید تا با شخصی در مورد مشکل صحبت کنید. اکثر مشکلات نرم افزاری را می توان از طریق چت حل کرد! شما حتی نیازی به رفتن به فروشگاه ندارید! اگر برای بررسی دستگاه نیاز به قرار ملاقات دارید، می‌توانید به سادگی آن را از برنامه بگیرید. انجام شده.

اگر مشکلی دارید از راه رفتن خودداری کنید

بسیاری از مردم قرار ملاقات می گذارند تا دستگاه را بررسی کنند. اما اگر وارد شوید، زمان انتظار بسیار بیشتر است. در مقایسه با رفتن به داخل و گفتن “اینجا هستم.” زمان انتظار می تواند طولانی باشد. و در تعطیلات آخر هفته، واقعا طولانی است. برای گرفتن آن قرار از برنامه پشتیبانی اپل استفاده کنید. در زمان و سردرد خود صرفه جویی خواهید کرد. آنها می خواهند کمک کنند. آنها فقط منابع محدودی دارند.

برنامه دومی که باید دانلود کنید

اپلیکیشن اپل استور کلاچ است. اگر می‌خواهید ببینید فروشگاهی چیزی در انبار دارد یا خیر، می‌خواهید در یک کلاس ثبت‌نام کنید، یا به سادگی می‌خواهید کالایی را در فروشگاه اسکن کنید و هزینه آن را با Apple Pay پرداخت کنید، این روش کار می‌کند. می توانید بررسی ها را بررسی کنید و اپل ارسال رایگان دارد. رونق. انجام شده.

فروشگاه اپل دارای دوره های رایگان است

آنها کلاس های رایگانی مانند اصول کدنویسی و اصول عکاسی را برای همه ارائه می دهند. آنها توسط افرادی که نرم افزار را در داخل و خارج می دانند آموزش داده می شوند. حتی اگر خود را یک حرفه ای بدانید، می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید. آنها چیزهایی برای بچه ها و همچنین “اردوگاه های تابستانی” یک هفته ای در اطراف ساخت فیلم و برنامه نویسی دارند.

 

گارانتی خود را بدانید

آیفون ها دارای یک سال گارانتی هستند که شامل تصادف نمی شود. AppleCare حوادث را با فرانشیز پوشش می دهد. اینطوری کار میکنه اگر AppleCare ندارید و گوشی خود را خراب می کنید، هزینه تعمیر را پرداخت می کنید. برنامه پشتیبانی اپل می تواند به شما نشان دهد که چه مدت از زمان گارانتی خود باقی مانده است.

این مانور را نکشید

وقتی مردم از اینکه چقدر هزینه تعمیر یا درخواستی قابل انجام نیست ناامید می شوند، می گویند: “می خواهم با مدیر شما صحبت کنم.” این یک حرکت تازه کار است. مدیر قرار است تمام تلاش خود را انجام دهد، اما گستاخی یا بی ادبی راه چندانی ندارد. مدیر یک انسان است. او یا او صبح به امید داشتن یک روز عالی از خواب بیدار شد. اگر برادرزاده شما آیفون شما را شکست، این گوشی در اپل نیست. اگر برادرزاده‌تان ماشینتان را به داخل گودالی برد، در جایی نیست که ماشین را خریده‌اید. مهربان بودن و تشکر کردن، راه درازی دارد. ممکن است آنچه را که انتظارش را داشتید به دست نیاورید، اما مردم اپل (یا فقط، می‌دانید، مردم به طور کلی) بهتر از حرکت قبلی «می‌خواهم با یک مدیر صحبت کنم» به مهربانی پاسخ می‌دهند، مگر اینکه برای مکمل باشد.

فروشگاه اپل مکانی است که در آن خلاق ترین افراد برای کمک به مردم، غنی سازی زندگی و حل مشکلات کار می کنند. دفعه بعد که وارد شدید، دست آن کارمند را بفشارید و از آنها بپرسید: “چرا دوست داری اینجا کار کنی؟”
خود را برای یک پاسخ طولانی آماده کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته