وبلاگ

کدنویسی اپل با منابع اموزشی گسترده

 جلسه رایگان کدنویسی جدید اپل در طول هفته آموزش علوم کامپیوتر، که از 5 دسامبر آغاز می شود، به فروشگاه های اپل در سراسر جهان می آید

به مناسبت هفته آموزش علوم کامپیوتر، اپل یک جلسه کدنویسی جدید – Lab Coding for Kids: Code Your First App – را در فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان معرفی می‌کند.

این تجربه جدید که برای الهام بخشیدن به شرکت کنندگان 10 ساله و بالاتر برای کشف توسعه برنامه در محیطی سرگرم کننده و دلپذیر طراحی شده است، جدیدترین تجربه در کتابخانه منابع اپل است تا به دانش آموزان، خانواده ها و مربیان کمک کند تا سفرهای خود را در زمینه رو به رشد علوم رایانه آغاز کنند.
جلسات جدید از 5 دسامبر به عنوان بخشی از برنامه امروز در اپل آغاز می شود، که جلسات رایگان و روزانه در فروشگاه ارائه می دهد که به مشتریان کمک می کند خلاقیت خود را آشکار کنند و از دستگاه های خود حداکثر استفاده را ببرند. همه، از جمله خانواده ها و گروه ها، می توانند اکنون ثبت نام کنند. در apple.co/coding-sessions.
Deirdre O’Brien، معاون ارشد خرده فروشی اپل گفت: “در سرتاسر جهان، فروشگاه های ما مراکزی برای اجتماع هستند، جایی که افراد در هر سنی دعوت می شوند تا خلاقانه ترین محصولات را کشف کنند، مهارت های جدید را بیاموزند و علایق خلاقانه خود را کشف کنند.”.

چه در حال امتحان چیز جدیدی مانند کدنویسی باشید، یا به دنبال نکاتی برای شروع کار با یک دستگاه باشید، جلسات رایگان امروز ما در اپل چیزی برای همه ارائه می‌دهد – و اعضای تیم با استعداد ما همیشه برای حمایت از شما اینجا هستند.

 

 

 

کدنویسی با Today در اپل

در طول آزمایشگاه، Apple Creative Pros کدنویس‌های مشتاق و نگهبانان آنها را در یک فعالیت تعاملی با استفاده از iPad و Swift Playgrounds هدایت می‌کند – برنامه سرگرم‌کننده و کاربردی اپل که زبان‌آموزان را از اولین خط کدشان به اولین برنامه می‌برد. با کار در زمین بازی درباره من، شرکت‌کنندگان از SwiftUI و یک پیش‌نمایش جدید و بی‌درنگ برنامه برای سفارشی‌سازی و جان بخشیدن به برنامه خود با فونت‌های سرگرم‌کننده، رنگ‌های پس‌زمینه، Memoji و موارد دیگر استفاده خواهند کرد.
پس از راه‌اندازی، آزمایشگاه جدید به بخشی از برنامه‌نویسی چرخشی اپل امروز در اپل تبدیل خواهد شد، با جلسات برنامه‌ریزی شده در زمان‌های مناسب برای کودکان و خانواده‌ها. مشتریان همچنین می‌توانند برای مهارت‌های برنامه‌نویسی ثبت نام کنند: شروع به کار با Swift Playgrounds، یکی دیگر از جلسات امروز در اپل که زبان برنامه‌نویسی سوئیفت و مفاهیم اساسی را از طریق یک بازی تعاملی معرفی می‌کند و به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا اصول کدنویسی مانند دستورات، توابع و حلقه‌ها را کشف کنند.
هر کسی – صرف نظر از سطح تجربه – می تواند برای ثبت نام در جلسات برنامه ریزی شده امروز در اپل در فروشگاه محلی Apple خود، به apple.com/today مراجعه کند، یا می تواند یک درس ویژه برای گروه، سازمان یا کلاس خود در زمانی که بهترین کار را انجام می دهد، برنامه ریزی کند. .

امروز جلسات اپل به صورت رایگان ارائه می شود و از دستگاه های ارائه شده توسط اپل برای همه فعالیت ها استفاده کنید.

 

 

 

منابع برای فراگیران و مربیان

جلسات کدنویسی در فروشگاه امروز در اپل یکی از منابع رایگان بسیاری است که اپل برای زبان آموزان در هر سنی ارائه می کند.برای مربیانی که علاقه مند به معرفی توسعه برنامه با سوئیفت به دانش آموزان خود هستند، اپل یک راهنمای همراه برای ساخت اپلیکیشن در Swift Playgrounds ایجاد کرد.

در انجمن آموزشی Apple موجود است، «راهنمای معلم جشن می گیریم» یک پروژه شروع کننده با استفاده از زمین بازی درباره من ارائه می دهد، که در آن زبان آموزان یک برنامه نمونه را شخصی می کنند که مکان یا سنتی را جشن می گیرد که برای آنها مهم است. این راهنما را می توان برای هر موضوعی در کلاس استفاده کرد یا توسط کلوپ های کدنویسی دانشگاه قابل استفاده است.

 

 

زبان آموزانی که آماده کاوش موضوعات اضافی در Swift و Xcode در iPad و Mac هستند، می توانند به منابع Apple’s Everyone Can Code and Develop in Swift مراجعه کنند. راهنماهای معلم همچنین به مربیان کمک می کند تا دانش پایه ای در علوم رایانه ایجاد کنند تا در کلاس های درس خود – از کلاس دبیرستان تا کالج و ادامه تحصیل ادغام کنند.

 

 

 

مشاغل برای نسل بعدی

منابع کدنویسی اپل برای آموزش مهارت های ضروری و همچنین آماده سازی فراگیران برای مشاغل پر تقاضا در علوم کامپیوتر طراحی شده اند. در اوایل سال جاری، تحلیل‌های مستقل نشان داد که اقتصاد اپلیکیشن‌های iOS به سابقه خود به عنوان موتور رشد اقتصادی و فرصت‌ها ادامه می‌دهد و از بیش از 2.2 میلیون شغل در ایالات متحده در سال 2021 پشتیبانی می‌کند.

این شامل مشاغل برای کارآفرینان اپلیکیشن و تیم‌های آنها، با نقش‌هایی در نرم‌افزار می‌شود. توسعه، مدیریت پروژه، طراحی و موارد دیگر.

دیدگاهتان را بنویسید