وبلاگ

عدم شناسایی iPhone، iPad یا iPod توسط رایانه

عدم شناسایی iPhone، iPad یا iPod توسط رایانه

رفع  مشکل عدم شناسایی iPhone، iPad یا iPod توسط رایانه

اگر دستگاه خود را با کابل USB به رایانه خود متصل می کنید و رایانه iPhone، iPad یا iPod شما را نمی شناسد، یاد بگیرید که چه کاری حین عدم شناسایی iPhone، iPad یا iPod توسط رایانه انجام دهید.

اگر رایانه شما دستگاه متصل شما را تشخیص ندهد، ممکن است یک خطای ناشناخته یا خطای “0xE” را مشاهده کنید. این مراحل را دنبال کنید و سعی کنید بعد از هر مرحله دوباره دستگاه خود را وصل کنید.
مطمئن شوید که دستگاه iOS یا iPadOS شما روشن، قفل و در صفحه اصلی است.
بررسی کنید که آخرین نرم افزار را روی رایانه Mac یا Windows خود دارید. اگر از iTunes استفاده می کنید، مطمئن شوید که آخرین نسخه را دارید.
اگر هشدار Trust this Computer را مشاهده کردید، قفل دستگاه خود را باز کنید و روی Trust ضربه بزنید. اگر نمی توانید قفل دستگاه خود را باز کنید زیرا رمز عبور خود را فراموش کرده اید، ببینید چه کاری باید انجام دهید.
تمام لوازم جانبی USB را به جز دستگاه خود از رایانه خود جدا کنید. هر پورت USB را امتحان کنید تا ببینید آیا یکی کار می کند یا خیر. سپس یک کابل USB دیگر اپل را امتحان کنید.*
کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.
iPhone، iPad یا iPod touch خود را مجددا راه اندازی کنید.
این مراحل اضافی را برای رایانه Mac یا Windows خود دنبال کنید.
سعی کنید دستگاه خود را به رایانه دیگری متصل کنید. اگر در رایانه دیگری مشکل مشابه دارید، با پشتیبانی اپل تماس بگیرید.
* نحوه اتصال iPad Pro (11 اینچی) یا iPad Pro 12.9 اینچی (نسل سوم) را به رایانه خود بیاموزید.

مراحل اضافی برای مک

، یاد بگیرید که چه کاری حین عدم شناسایی iPhone، iPad یا iPod توسط رایانه انجام دهید.

دستگاه iOS یا iPadOS خود را وصل کنید و مطمئن شوید که قفل آن باز است و در صفحه اصلی است.
در مک خود، Finder > Preferences را از نوار منوی Finder انتخاب کنید، سپس روی نوار کناری در بالای پنجره تنظیمات برگزیده کلیک کنید. مطمئن شوید که «CD، DVD و دستگاه‌های iOS» علامت زده شده است.

کلید Option را فشار داده و نگه دارید، سپس اطلاعات سیستم را از منوی Apple انتخاب کنید . از لیست سمت چپ، USB را انتخاب کنید.
اگر iPhone، iPad یا iPod خود را در زیر درخت دستگاه USB می‌بینید، جدیدترین macOS را دریافت کنید یا آخرین به‌روزرسانی‌ها را نصب کنید. اگر دستگاه خود را نمی بینید یا همچنان به کمک نیاز دارید، با پشتیبانی اپل تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید