وبلاگ

چک کردن حافظه درحال استفاده در آیکلود

میزان استفاده از فضای ذخیره سازی iCloud خود را به صورت آنلاین یا در هر دستگاهی بررسی کنید

می توانید میزان فضای ذخیره سازی iCloud و میزان موجودیت را مشاهده کنید. می توانید اطلاعات ذخیره سازی سطح بالا را در تنظیمات حساب در iCloud.com مشاهده کنید. برای دیدن جزئیات بیشتر درباره میزان ذخیره سازی ، برنامه تنظیمات را در iPhone ، iPad یا iPod touch باز کنید ؛ تنظیمات برگزیده سیستم در Mac ؛ یا برنامه iCloud برای ویندوز در رایانه شخصی ویندوز.

هر زمان که بخواهید می توانید فضای ذخیره سازی iCloud خود را ارتقا یا کاهش دهید . برای ایجاد فضای بیشتر می توانید موارد ذخیره شده را نیز بردارید.

هشدار: اگر داده های ذخیره شده در iCloud را حذف کنید ، از همه دستگاه های شما پاک می شود. ممکن است بخواهید قبل از حذف اطلاعات ، کپی کنید.

 


فضای ذخیره سازی iCloud خود را در iCloud.com بررسی کنید

  1. در iCloud.com ، به تنظیمات حساب بروید ، سپس به بخش ذخیره سازی نگاه کنید.
  2. برای کسب اطلاعات در مورد بخشی از نمودار میله ای ، نشانگر را روی قسمت نگه دارید تا نام و اندازه ذخیره عددی آن در بالای نمودار نشان داده شود.

 


فضای ذخیره سازی iCloud خود را در iPhone ، iPad یا iPod touch بررسی کنید

  1. در iPhone ، iPad یا iPod touch خود به تنظیمات> [ نام خود ]> iCloud بروید.نمودار میله ای ، میزان ذخیره سازی کلی شما را نشان می دهد.
  2. برای جزئیات بیشتر بر روی مدیریت ذخیره سازی ضربه بزنید.در زیر نمودار ، لیستی از برنامه ها و ویژگی ها و میزان استفاده از فضای ذخیره سازی iCloud را مشاهده می کنید. برنامه ها و ویژگی هایی که بیشترین میزان ذخیره سازی را دارند در بالای لیست هستند. برای اطلاعات بیشتر می توانید روی یک برنامه یا ویژگی ضربه بزنید.

 


فضای ذخیره سازی iCloud خود را در Mac خود بررسی کنید

  1. در Mac خود ، منوی Apple  > تنظیمات برگزیده سیستم را انتخاب کنید ، سپس یکی از موارد زیر را انجام دهید:
    • macOS 10.15 یا بالاتر: روی Apple ID کلیک کنید ، سپس iCloud را کلیک کنید.
    • macOS 10.14 یا بالاتر: iCloud را کلیک کنید.

    نمودار میله ای ، میزان ذخیره سازی کلی شما را نشان می دهد.

  2. برای جزئیات بیشتر روی مدیریت کلیک کنید.در سمت چپ ، لیستی از برنامه ها و ویژگی ها و میزان استفاده از فضای ذخیره سازی iCloud را مشاهده می کنید. برنامه ها و ویژگی هایی که بیشترین میزان ذخیره سازی را دارند در بالای لیست هستند. برای اطلاعات بیشتر می توانید روی یک برنامه یا ویژگی کلیک کنید.

 


فضای ذخیره سازی iCloud خود را در رایانه ویندوز خود بررسی کنید

  1. در رایانه Windows خود ، برنامه iCloud for Windows را باز کنید .نمودار میله ای ، میزان ذخیره سازی کلی شما را نشان می دهد.
  2. برای جزئیات بیشتر روی Storage کلیک کنید.در سمت چپ ، لیستی از برنامه ها و ویژگی ها و میزان استفاده از فضای ذخیره سازی iCloud را مشاهده می کنید. برنامه ها و ویژگی هایی که بیشترین میزان ذخیره سازی را دارند در بالای لیست هستند. برای اطلاعات بیشتر می توانید روی یک برنامه یا ویژگی کلیک کنید.

 


 

اگر در این مورد هر گونه سوالی دارید با پشتیبانی وب سایت دیجیتال بکس در تماس باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید