وبلاگ

آموزش تغییر زبان، ساعت یا منطقه در ایکلود

زبان ، منطقه زمانی یا قالب های منطقه ای مورد استفاده در iCloud.com را تغییر دهید

می توانید زبان ، منطقه زمانی و تنظیمات قالب منطقه ای (تاریخ ها ، زمان ها ، اعداد و ارزها) استفاده شده در iCloud.com را تغییر دهید.

توجه: تغییر این تنظیمات فقط iCloud.com را تحت تأثیر قرار می دهد. روی تنظیمات سایر وب سایتها ، مرورگر وب یا سایر برنامه های رایانه شما تأثیری نمی گذارد.

 


زبان را تغییر دهید

  • در iCloud.com ، به تنظیمات حساب بروید ، روی زبان فعلی کلیک کنید ، سپس یک زبان جدید انتخاب کنید.

 


منطقه زمانی را تغییر دهید

اگر به منطقه زمانی جدیدی سفر می کنید و می خواهید رویدادهای تقویم شما در زمان محلی در تقویم در iCloud.com نشان داده شود ، ممکن است بخواهید منطقه زمانی را تغییر دهید.

  1. در iCloud.com ، به تنظیمات حساب بروید ، سپس بر روی منطقه زمانی فعلی در زیر منطقه زمانی / قالب ها کلیک کنید.
  2. روی نقشه نزدیک مکانی که می خواهید از منطقه زمانی آن استفاده کنید کلیک کنید.منطقه زمانی را که انتخاب می کنید و نام شهر نزدیک جایی که کلیک می کنید در پایین نقشه نشان داده می شود. برای انتخاب شهر دیگری در منطقه زمانی انتخاب شده ، روی نام شهر کلیک کنید ، سپس شهر دیگری را انتخاب کنید.
  3. روی انجام شد کلیک کنید.

 


تاریخ و سایر قالبهای منطقه ای را تغییر دهید

می توانید قالب بندی منطقه ای مورد استفاده برای نمایش تاریخ ها ، زمان ها ، اعداد و ارزها را در iCloud.com تغییر دهید ، بنابراین متفاوت از زبان مورد استفاده در iCloud.com است. به عنوان مثال ، اگر زبان iCloud.com به انگلیسی تنظیم شده باشد ، اما قالب بندی منطقه ای به اسپانیا تنظیم شده باشد ، تاریخ های خاص برخی از ویژگی های iCloud در قالب اسپانیا ظاهر می شوند.

  1. در iCloud.com ، به تنظیمات حساب بروید ، سپس روی منطقه فعلی زیر Time Zone / Formats کلیک کنید.
  2. روی منوی پاپ آپ Formats کلیک کنید ، سپس یک منطقه جغرافیایی را انتخاب کنید تا از تاریخ ، زمان ، تعداد و قالب های ارز آن استفاده کنید.
  3. برای تغییر زبان مورد استفاده برای نمایش قالب ها ، “انتخاب قالب ها با زبان مطابقت” را لغو انتخاب کنید ، روی منوی بازشونده ظاهر شده کلیک کرده و یک زبان را انتخاب کنید.
  4. روی انجام شد کلیک کنید.

 


 

اگر در این مورد هر گونه سوالی دارید با پشتیبانی وب سایت دیجیتال بکس در تماس باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید