وبلاگ

آموزش نوشتن یادداشت در آیکلود

در iCloud.com یادداشت ایجاد کنید

می توانید یادداشت جدیدی را شروع کنید و اگر از یادداشت های به روز شده استفاده می کنید ، قالب بندی خطوط یا کلمات را تغییر دهید. یادداشت ها با تاریخ آخرین اصلاح شده ذکر شده اند ، با جدیدترین یادداشت در بالای لیست یادداشت ها.

 


 

  1. در یادداشت های iCloud.com ، روی نوار ابزار کلیک کنید .
  2. یادداشت خود را تایپ کنید.تغییرات شما به صورت خودکار ذخیره می شوند و یادداشت جدید شما در لیست یادداشت ها نشان داده می شود که توسط چند کلمه اول یادداشت مشخص شده است.
  3. اگر از یادداشت های به روز شده استفاده می کنید ، می توانید قالب بندی خطوط یا کلمات را در یک یادداشت تغییر دهید. متن مورد نظر برای قالب بندی را انتخاب کنید ، روی نوار ابزار کلیک کنید ، سپس قالبی را که می خواهید اعمال کنید انتخاب کنید.

 


 

برای ضمیمه کردن موارد به یادداشت ها ، از برنامه یادداشت ها در iPhone ، iPad ، iPod touch یا Mac خود که با همان Apple ID به سیستم وارد شده استفاده کنید. می توانید آن پیوست ها را در یادداشت ها در iCloud.com مشاهده یا بارگیری کنید .

پس از ایجاد یا ویرایش یادداشت ها در iCloud.com ، تغییرات شما به طور خودکار در یادداشت های دستگاه های شما که با همان شناسه Apple وارد سیستم شده اند ظاهر می شوند. اگر از یادداشت های به روز شده استفاده می کنید ، تغییرات شما با یادداشت های به روز شده که با همان Apple ID وارد سیستم شده اند ، در دستگاه های شما ظاهر می شوند.

 


 

اگر در این مورد هر گونه سوالی دارید با پشتیبانی وب سایت دیجیتال بکس در تماس باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید