وبلاگ

نحوه حذف برنامه ها در آیفون

یکی از محبوب ترین ویژگی های آیفون ، امکان بارگیری برنامه برای تقریباً هر چیزی است. آیا می خواهید کالری خود را پیگیری کنید؟ چند شایعه مشهور بخوانید؟ سگ واکر رزرو کنید؟ یک برنامه برای همه آن وجود دارد! ما شرمنده ای در بارگیری آنها نیستیم ، به خصوص اگر رایگان باشند. طولی نمی کشد که آیفون ها کاملاً پر از برنامه هستند ، فضای ذخیره سازی کامل می شود و عملکرد شروع به کند شدن می کند. قبل از اینکه آیفون دست دوم خود را بفروشید ، به خصوص اگر کار شما باشد ، بسیار مهم است که برنامه های آیفون را حذف نصب کرده و به همان اندازه جدید اجرا کنید.

 

 

چگونه برنامه ها را از iPhone حذف کنیم
روش های زیادی برای حذف برنامه های آیفون وجود دارد ، و ما همه آنها را مرور خواهیم کرد. بسته به نیاز خود می توانید تصمیم بگیرید که کدام روش برای شما بهتر است. اگر به دنبال چگونگی حذف برنامه ها در iPhone هستید ، به خواندن ادامه دهید!

ضربه بزنید و نگه دارید
ساده ترین راه برای حذف برنامه های آیفون ، ضربه زدن و نگه داشتن آن روی صفحه اصلی است.

هر نماد برنامه را فشار دهید و نگه دارید ، لزوماً نباید نماد برنامه ای باشد که می خواهید حذف کنید
بعد از لحظه ای ، تمام نمادهای شما شروع به لرزش می کنند و یک X کوچک در سمت چپ بالا دارند
روی X در سمت چپ بالای برنامه ضربه بزنید
برنامه اکنون حذف شده است
پس از اتمام کار ، اگر دکمه خانه را دارید ، ضربه بزنید یا اگر دکمه خانه ندارید ، در گوشه بالا سمت چپ روی «انجام شد» ضربه بزنید
برنامه های iPhone را از طریق تنظیمات حذف نصب کنید
اگر می خواهید فضای ذخیره سازی تلفن خود را پاک کنید و می خواهید بدانید کدام برنامه ها بیشتر استفاده می کنند ، می توانید برنامه های iPhone را از طریق تنظیمات حذف نصب کنید.

برنامه تنظیمات را باز کنید
روی General ضربه بزنید
روی ذخیره سازی iPhone ضربه بزنید
در اینجا لیستی از برنامه های موجود در تلفن و میزان فضای ذخیره سازی آنها را مشاهده می کنید. این بارگیری ممکن است یک لحظه طول بکشد ، مخصوصاً اگر برنامه های زیادی دارید.
در بالای لیست برنامه ها ، ممکن است گزینه ای به نام “بارگیری برنامه های استفاده نشده” وجود داشته باشد. این باعث می شود iPhone شما به طور خودکار برنامه هایی را که مدت زیادی است از آنها استفاده نمی کنید حذف کند. اگر این گزینه را نمی بینید ، به این دلیل است که فضای ذخیره سازی زیادی دارید.
در لیست برنامه ها ، روی هر برنامه ای که می خواهید حذف کنید ضربه بزنید
پس از باز شدن داده های برنامه ، روی «حذف» ضربه بزنید.
نرم افزار تشخیصی

چرا باید برنامه ها را از iPhone حذف کنم؟
برنامه ها همه توسط اپل ساخته نشده اند ، بلکه اکثر آنها توسط اشخاص ثالث ساخته می شوند. آنها به طور کلی توسط اپل تایید می شوند تا بتوانند آن را به App Store تبدیل کنند ، اما این لزوماً به معنای 100٪ ایمن بودن آنها نیست. شما هرگز نمی دانید که چه برنامه های مورد علاقه شما می توانند به روزرسانی شوند یا توسعه دهندگانی که آنها را ایجاد می کنند چه کسانی هستند دلایل زیادی برای حذف برنامه ها از iPhone وجود دارد ، به خصوص اگر قصد فروش آیفون دست دوم خود را دارید.

کارایی
اگر برنامه های زیادی در iPhone شما وجود دارد و تلفن شما ضعیف کار می کند ، به این دلیل است که آنها از فضای ذخیره سازی و باتری زیادی استفاده می کنند. حتی اگر برنامه ها باز نباشند ، آنها همچنان در حال اجرا هستند و داده هایی مانند سیگنال های مکان و wifi را جمع آوری می کنند. این امر به ویژه در مورد برنامه های رایگان بیشتر صدق می کند ، زیرا آنها از طریق بودجه تبلیغاتی کار می کنند. آن تبلیغات دائماً منتظر ارائه شدن به شما هستند. پس از حذف این برنامه ها از تلفن ، متوجه خواهید شد که عملکرد تلفن شما بسیار سریعتر است و باتری شما به همین سرعت از بین نمی رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های معروف که ممکن است از تلفن خود بخواهید ، این وبلاگ را بررسی کنید.

امنیت
احتمالاً مهمترین دلیل برای حذف نصب برنامه های آیفون ، امنیت است. هنگام نصب و ثبت نام در برنامه ها ، اطلاعات زیادی در آنها ذخیره می شود. این می تواند شامل مشخصات شخصی مانند نام ، آدرس ایمیل ، آدرس فیزیکی یا اطلاعات کارت اعتباری شما باشد. مکان های زیادی وجود دارد که اطلاعات شما در سراسر iPhone شما ذخیره می شود ، بنابراین قبل از فروش آن ، مطمئن شوید همه چیز پاک و به درستی برداشته شده است. حذف ساده آن لزوماً به این معنی نیست که از تلفن شما خاموش است ، بنابراین اقدامات اضافی را برای بررسی مجدد انجام دهید. این امر خصوصاً در مورد افرادی که از تلفن خود برای استفاده در شرکت استفاده می کنند صادق است. برنامه ها به طور مداوم به دنبال اطلاعات جدید هستند تا برنامه خود را برای شما بهتر کنند ، بنابراین اگر اطلاعات حساس زیادی روی تلفن خود دارید ، این می تواند برخی از داده های شما را در موقعیت سازنده قرار دهد. برنامه های رایگان را در تلفن شرکت خود بارگیری نکنید. هنگامی که می خواهید تلفن خود را به شرکت خود برگردانید یا اگر شرکت شما فروش می کند برای اطمینان از پاک شدن همه داده های خود ، اقدامات اضافی را در تلفن خود انجام دهید.

به ما خبر دهید!
روش مورد علاقه شما برای حذف برنامه ها چیست؟ آیا تفاوت چشمگیری در عملکرد گوشی شما ایجاد کرده است؟ آیا از نرم افزار تشخیص استفاده می کنید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

دیدگاهتان را بنویسید