وبلاگ

شماره موبایل آنلاین دائمی آمریکا google voice number

چرا باید حساب های Google Voice بخرید

حساب های صوتی Google شماره ویژه ای به شما می دهند که به شما امکان می دهد از هر شماره ای تماس بگیرید یا تماس بگیرید. پس از ایجاد یک حساب Google Voice ، می توانید تلفن ها را به راحتی در ویژگی ها جابجا کنید. اگر می خواهید از شماره قدیمی خود استفاده کنید ، می توانید شماره تلفن موجود خود را برای google voice پشتیبانی کنید. شماره های صوتی Google پیام کوتاه را نیز ارائه می دهند ، بنابراین می توانید متن را در مرورگر یا تلفن خود ارسال و دریافت کنید.

 

 

شماره های صوتی Google را بخرید و بهترین سرویس نامه صوتی را دریافت کنید
حساب صوتی Google خدمات پست صوتی را ارائه می دهد. Google voice از سیستم شناسایی صوتی به روز شده Google برای رونویسی پست صوتی استفاده می کند و آن را به متن تبدیل می کند. اگر هر پیام صوتی یا تماسی Google بهم بخورد یا نتوانید پیام صوتی را به وضوح بشنوید ، این فناوری پیشرفته رونویسی به شما کمک خواهد کرد.

تماسهای Google Voice برای اینکه وقتی در میانه تماس هستید قدرت بیشتری به شما بدهند. با استفاده از یک دکمه می توانید ضبط تماس ها را شروع کرده و متوقف کنید و سپس به آن تماس های ضبط شده بصورت آنلاین دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید تلفن خود را با قطع تماس تغییر دهید.

ارسال پیام از هر مرورگر یا تلفن
حساب های صوتی Google همچنین سرویس نوشتاری رایگان و ایمن و از هر دستگاهی از هر مکان را ارائه می دهند. اگر شماره تلفن های گوگل را خریداری کنید ، فقط با اتصال حساب صوتی گوگل خود می توانید از هر مرورگر وب یا تلفنی متن ارسال کنید.

حسابهای Google Voice برای کمک به تجارت شما
همه این ویژگی ها به شما کمک می کند تا با شرکای تجاری یا مشتریان خود ارتباط راحتی برقرار کنید. استفاده از شماره های گوگل صوتی برای ایجاد هرگونه ارتباط راحت ، ایمن و مطمئن است. برای هر یک از اهداف تجاری خود می توانید حساب های صوتی یا شماره های گوگل را از ما خریداری کنید.

شماره تلفن های گوگل برای فروش برای برقراری ارتباط امن
ما حسابهای گوگل صوتی واجد شرایط را برای فروش ایجاد می کنیم. همه حساب های ما واجد شرایط و تضمین شده هستند. شما قادر خواهید بود تا از آنها برای هر هدفی که google voice اجازه می دهد استفاده کنید. ما حسابهای صوتی google را به صورت دستی ایجاد می کنیم و هیچ روشی را که می تواند به حساب و فعالیت شما آسیب برساند دنبال نمی کنیم.

برای دریافت تماس از Gmail شماره تلفن های Google را بخرید
صدای Google به کاربران آمریکایی و کانادایی اجازه می دهد تا به صورت رایگان تماس بگیرند. اگر شماره اکانت گوگل دارید ، بنابراین می توانید از طریق حساب Gmail خود با هرکدام از مخاطبین تماس بگیرید. حتی ، شما می توانید از شماره های شناخته شده یا ناشناخته خود در حساب Gmail خود تماس های دریافتی دریافت کنید.

برای ارسال و دریافت تماس با اتصال wi-fi ، حساب های Google Voice PVA را خریداری کنید
یکی از بهترین ویژگی های شماره تلفن های صوتی Google تماس و دریافت تماس با تلفن همراه از طریق اتصال Wi-Fi است. نه ، بسیاری از برنامه ها این سرویس را ارائه می دهند اما برنامه Google voice. بنابراین ، شما می توانید از حساب Google google خود از هر کجای دنیا استفاده کنید و فقط به اتصال Wi-Fi نیاز خواهید داشت. بنابراین ، اگر شماره تلفن های گوگل را خریداری کنید ، می توانید از طریق Wi-Fi از هر نقطه جهان تماس بگیرید.

بهترین ویژگی ها و مزایای حساب های صوتی گوگل
Google voice دارای ویژگی ها و مزایای پیشرفته زیادی برای کاربران خود است. همه ویژگی ها مفید هستند و به کاربران کمک می کنند تا به راحتی و ایمن ارتباط برقرار کنند. در اینجا برخی از ویژگی های برتر و مزایای google voice در زیر آورده شده است.

Google Voice برای تجارت رایگان: از آنجا که google voice تماس صوتی را بدون هزینه ارائه می دهد ، می توانید از قبض تماس تلفنی مسکونی یا مشاغل کوچک خود صرفه جویی کنید. می توانید شماره تلفن های گوگل رایگان را برای ایالات متحده و کانادا ایجاد و دریافت کنید.
شماره تلفن رایگان Google: صدای Google شماره تلفن رایگان را ارائه می دهد. برای ایجاد و انتخاب شماره برای خود ، شهر و کد پستی خود را وارد کنید.
تماس و پیام رایگان نامحدود: صدای Google به شما امکان می دهد تا تماس ها و پیام های نامحدود رایگان را با هر اتصال Wi-Fi به شما ارائه دهد.
ضبط و بارگیری تماس صوتی رایگان: می توانید تماس تلفنی خود را ضبط کرده و به صورت رایگان بارگیری کنید. برای ضبط تماس های خود ، باید ضبط صدا را فعال کنید.
رونویسی تماس های صوتی: نامه صوتی Google به شما امکان می دهد تماس های تلفنی صوتی خود را به متن تبدیل کنید.
از شماره قدیمی برای هر دستگاهی استفاده کنید: می توانید از شماره صوتی گوگل قدیمی خود در هر دستگاهی استفاده کنید. بنابراین ، در صورت تغییر دستگاه خود ، نیازی به ایجاد یک حساب جدید نیست.
ارسال تماس به چند شماره: می توانید تماس های تلفنی خود را به شماره های متعددی هدایت کنید. بنابراین ، این یک ویژگی خوب برای بحث گروهی است.
مسدود کردن تماس های هرزنامه: می توانید تماس های هرزنامه را از هر شرکت تبلیغاتی یا اسپمر مسدود کنید.
تماس مستقیم از Gmail با حسابهای Google Voice: می توانید از طریق Gmail مستقیماً با حسابهای گوگل صوتی خود تماس بگیرید اما باید یک حساب صوتی داشته باشید.
ویژگی تماس کنفرانسی: صدای Google امکان شرکت در یک کنفرانس تلفنی را فراهم می کند. اما مجاز نیست برای بیش از چهار تماس گیرنده با هم.
چگونه حسابهای google voice را برای فروش ایجاد کنیم؟
ما همه حساب های گوگل صوتی خود را به صورت دستی و با استفاده از روش توصیه شده توسط Google ایجاد می کنیم ، بنابراین شما هرگز نگران کیفیت شماره های گوگل صوتی ما برای فروش نخواهید بود. بیشتر شماره های گوگل صوتی ما برای فروش در ایالات متحده مستقر است ، بنابراین شما می توانید مکالمه و پیامک رایگان برقرار کنید.
ما می توانیم تعداد زیادی گوگل صوتی را برای فروش ایجاد کنیم ، بنابراین اگر برای خرید به تعداد انبوه حساب های صوتی گوگل احتیاج دارید و اگر در جداول قیمت گذاری ما در دسترس نیست ، می توانید مستقیماً با ما تماس بگیرید تا سفارشات سفارشی برای شما ایجاد کنیم.

 


 

خرید شماره موبایل آنلاین دائمی آمریکا (google voice number)

دیدگاهتان را بنویسید