وبلاگ

نحوه باز کردن رمز عبور آیفون

احتمالاً هیچ چیز بدتر از این نیست که نتوانید وارد آیفون خود شوید. تلاش برای گذرنویسی پس از گذرواژه ، فقط برای این است که تلفنتان به شما بگوید برای مدتی غیرفعال است. یا شاید ، شما یک تجارت فروش مجدد تلفن هستید و برخی از تلفن هایی که وارد تجارت شما می شوند قفل هستند. شما باید بیاموزید که چگونه رمز عبور آیفون را باز کنید و قبل از اینکه بتوانید آن را بفروشید ، آنها را پاک کنید و پاک کنید. مسئله اصلی باز کردن قفل آیفون این است که برای کمک به شما به رایانه احتیاج دارید. این به این دلیل است که اپل اقدامات امنیتی برای محافظت از شما و داده های شما انجام داده است و آنها نیاز دارند که از iTunes برای باز کردن قفل آن استفاده شود. مشکل این روش باز کردن قفل تلفن شما این نیست که همه کامپیوتر دارند. این روزها در آیفون کف دست شما کارهای زیادی می توان انجام داد به طوری که رایانه ها مانند گذشته لازم نیستند. برای پایان دادن به روند باز کردن قفل تلفن خود ، باید واقعاً از یک دوست استفاده کنید یا حتی به فروشگاه Apple بروید. خوشبختانه ، در صورت نیاز به باز کردن رمز عبور آیفون با رایانه یا باز کردن رمز عبور آیفون بدون رایانه ، چند گزینه وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.

 

 

تلفن خود را آماده کنید
اولین نکته اول: اول اینکه: شما هرگز نمی دانید هنگام تلاش برای باز کردن تلفن خود چه اتفاقی می افتد ، بنابراین می خواهید ابتدا مطمئن شوید که با همه داده های خود چه خبر است. اگر تلفن قفل شده ای خریداری کرده اید ، می خواهید همه آن پاک شود. یا اگر تلفن شماست ، ابتدا می خواهید از همه آن پشتیبان تهیه کنید. در اینجا نحوه انجام این کار وجود دارد: دستگاه خود را با استفاده از برنامه Find My iPhone پاک کنید. این روشی برای پاک کردن از راه دور داده های شما است و کاملاً همه چیز را از بین می برد. ما در حال صحبت کردن با همه چیز هستیم ، بنابراین اگر تلفن خودتان باشد این کار را به عنوان آخرین چاره انجام دهید زیرا تلفن شما تقریباً به اندازه تلفن جدید خوب خواهد بود. اگر تلفنی است که خریداری کرده اید ، سریعترین و آسانترین گزینه برای شما خواهد بود. اگر تلفن قفل شده یکی از آنهایی است که شما خریداری کرده اید ، اگر تلفن شما به سرقت رفته است یا اگر می خواهید تلفن خود را از تمام اطلاعات مهم پاک کنید و به آن دسترسی ندارید ، برای راهنمایی کامل در مورد این کار به این وبلاگ مراجعه کنید. فقط آن.

نحوه باز کردن رمز عبور آیفون
اکنون که داده های تلفن شما پشتیبان گیری شده یا کاملاً پاک شده است ، وقت آن است که قفل آن را باز کنید. در اینجا چند روش برای باز کردن قفل iPhone بدون کار با رایانه و با رایانه آورده شده است.

فعال سازی iCloud را دور بزنید و آن را باز کنید
اگر تلفنی را که قفل شده است خریداری کرده اید یا به طور تصادفی خود را از تلفن خود قفل کرده اید ، باید iCloud را دور بزنید و قفل آن را باز کنید. مطمئن شوید که این وبلاگ را دقیقاً در مورد نحوه اجرای ایمن آن بررسی کرده اید و همچنین می توانید تلفن خود را آزمایش کنید تا ببینید در چه وضعیتی قرار دارد.

رمزعبور آیفون را باز کرده و داده را نگه دارید
این روش فقط برای iOS 6 و بالاتر کار می کند. متأسفانه ، به دلیل اقدامات امنیتی بروزرسانی اپل ، اگر iOS 7 یا نسخه جدیدتر داشته باشید ، نمی توانید روش زیر را انجام دهید ، مگر اینکه پشتیبان تهیه شده از طریق iCloud داشته باشید. باید دستگاه خود را بازنشانی کنید ، این کار تمام داده ها و تنظیمات شما را پاک می کند.

ابتدا باید با پاک کردن دستگاه خود با استفاده از روش Find My iPhone در بالا ، پاک شوید. با این کار تلفن شما کاملا پاک می شود.
سپس ، باید iPhone خود را از پشتیبان گیری iCloud خود بازیابی کنید. دقیقاً در اینجا نحوه انجام این کار ، از طریق خود اپل آمده است:
در دستگاه iOS خود ، به تنظیمات> عمومی> به روزرسانی نرم افزار بروید. اگر نسخه جدیدتری از iOS در دسترس است ، برای بارگیری و نصب آن ، دستورالعملهای روی صفحه را دنبال کنید.
مطمئن شوید که اخیراً نسخه پشتیبان تهیه کرده اید تا از آن بازیابی کنید.
در iOS 11 یا بالاتر: به تنظیمات> [نام خود]> iCloud> مدیریت فضای ذخیره سازی> پشتیبان ها بروید.
در iOS 10.3: به تنظیمات> [نام خود]> iCloud بروید. روی گرافی که میزان استفاده از iCloud شما را نشان می دهد ضربه بزنید ، سپس روی مدیریت ذخیره سازی ضربه بزنید.
در iOS 10.2 یا بالاتر: به تنظیمات> iCloud> ذخیره سازی> مدیریت فضای ذخیره سازی بروید.
سپس روی دستگاهی که در بخش پشتیبان گیری لیست شده است ضربه بزنید تا تاریخ و اندازه آخرین نسخه پشتیبان آن را ببینید.
برای اطلاعات در مورد پشتیبان گیری دستی اکنون ، به پشتیبان گیری از دستگاه های iOS خود در iCloud مراجعه کنید. اگر نسخه پشتیبان را نمی بینید که انتظار دارید در آنجا باشد ، به مقاله پشتیبانی اپل مراجعه کنید اگر پشتیبان گیری iCloud کامل نشد یا نمی توانید بازیابی کنید.
به تنظیمات> عمومی> بازنشانی بروید ، سپس روی “پاک کردن همه محتوا و تنظیمات” ضربه بزنید.
در صفحه برنامه ها و داده ها ، روی بازیابی از پشتیبان گیری iCloud ضربه بزنید ، سپس به سیستم iCloud وارد شوید.
به بخش «انتخاب پشتیبان» بروید ، سپس از لیست پشتیبان های موجود در iCloud انتخاب کنید.
برای کمک به تصمیم گیری در مورد انتخاب نسخه پشتیبان ، از جمله اطلاعات مربوط به بازیابی از نسخه پشتیبان دستگاه دیگر ، اگر iCloud Backup کامل نشد یا نمی توانید بازیابی کنید ، به مقاله پشتیبانی Apple مراجعه کنید.
رمزعبور آیفون را باز کرده و داده های خود را از دست دهید
iPhone خود را به رایانه متصل کرده و iTunes را باز کنید. اگر رایانه ندارید ، تنها چیزی که نیاز دارید دسترسی به رایانه با iTunes است. می توانید به هر فروشگاه Apple وارد شوید و از رایانه های آنها استفاده کنید ، یا می توانید به آنها در نوار Genius کمک کنید.
در حالی که دستگاه شما متصل است ، تلفن خود را بگیرید و دوباره آن را با زور راه اندازی کنید.
در iPhone X ، iPhone 8 یا iPhone 8 Plus: دکمه افزایش صدا را فشار داده و به سرعت رها کنید. میزان صدا را فشار داده و به سرعت رها کنیددکمه پایین سپس ، دکمه Side را فشار داده و نگه دارید تا صفحه نمایش حالت بازیابی را ببینید.
در iPhone 7 یا iPhone 7 Plus: هر دو دکمه Side و Volume Down را همزمان فشار دهید و نگه دارید. آنها را نگه دارید تا زمانی که ببینید صفحه حالت بازیابی ظاهر می شود.
وقتی گزینه بازیابی یا به روزرسانی را مشاهده کردید ، بازیابی را انتخاب کنید.
iTunes سپس نرم افزار را برای دستگاه شما بارگیری می کند.
اگر پشتیبان دارید ، پس از آن بازیابی و انتخاب آخرین نسخه پشتیبان را انتخاب کرده اید.
پس از اتمام بازیابی ، می توانید دستگاه خود را طوری تنظیم کنید که انگار از فروشگاه Apple تازه است.
آیفون را به صورت عمده خریداری می کنید؟ مطمئن شوید که آزمایش شده اند
اگر آیفون ها را به صورت عمده برای مشاغل خود خریداری می کنید و بسیاری از آنها قفل هستند ، آزمایش و پاکسازی آیفون ها قبل از فروش بسیار مهم است. با استفاده از روشهای تشخیصی در تلفنهایتان ، می توانید دقیقاً به آنها بگویید که چه مشکلی دارند و همچنین همه دادهها را پاک کرده و کلیه عملکردهای آنها مانند بلندگوها و میکروفونها را آزمایش می کنید. روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد ، یا می توانید با استفاده از یک برنامه نرم افزاری مانند PhoneCheck همه کارها را برای شما در کمتر از 2 دقیقه انجام دهید. نرم افزار ما هنگامی که آماده قرار گرفتن در قفسه ها است ، به شما یک چاپ جامع و همچنین گواهی می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید