وبلاگ

چگونه قفل آیفون خود را در همه شرکتهای بزرگ مخابراتی باز کنیم

صنعت تلفن همراه در طول سال ها بسیار تغییر کرده است ، اما موارد کمی تأثیرگذارتر از قانون گشودن انتخاب مشتری و رقابت بی سیم بوده است. قبل از تصویب این عمل ، شما مجبور شدید از تلفن همراه خود با مخابراتی که از آن خریداری کرده اید استفاده کنید و آنها برای هیچ شبکه دیگری بی فایده بودند. این واقعاً بازار افرادی را که قصد خرید و فروش تلفن های همراه دست دوم را دارند محدود کرده است. خوشبختانه ، از زمان تصویب این قانون ، هر تلفنی که پس از سال 2015 خریداری شود با هر شرکت مخابراتی کار خواهد کرد. اکنون ، می توانید قفل باز کردن آیفون را برای استفاده در سایر شرکتهای مخابراتی انجام دهید و ارزش دستگاه خود را به حداکثر برسانید.

 

 

چگونه می توان آیفون قفل شده را باز کرد
اگر کسی هستید که تلفن های دست دوم را به صورت آنلاین می فروشد ، ضروری است که بدانید چگونه قفل آیفون را باز کنید. این اجازه می دهد تا خریدار بتواند آن را به شبکه مورد نظر خود متصل کند ، همچنین به شما امکان می دهد بازار خود را گسترش دهید و محدود به یک شرکت مخابراتی نباشید. در حالی که خرید و فروش آیفون دست دوم بسیار مثبت و منفی دارد ، مردم بیشتر از کاهش قیمت و صرفه جویی در اثر محیطی آنها. دلیل این که شما نیاز به باز کردن قفل iPhone خود دارید ، به شما کمک خواهیم کرد تا روند کار را انجام دهید.

آیا آیفون شما قادر به باز کردن قفل رسمی آیفون خواهد بود؟
اول و مهمترین ، شما باید مطمئن شوید که تلفن شما واجد شرایط قفل شدن است. چند مورد وجود دارد که آیفون شما برای انجام باز کردن قفل رسمی باید برآورده کند

یک وسیله کلین باشید. این بدان معناست که دستگاه باید به طور مشروع خریداری شده باشد و از دست دادن یا سرقت آن گزارش نشود. اگر از سابقه تلفن خود مطمئن نیستید یا اینکه سرقت شده یا نه گزارش شده است ، می توانید با چند مرحله ساده شماره IMEI آن را جستجو کرده و از این موضوع مطلع شوید.
بدون تعهد مالی اساساً تلفن باید بدون پرداخت باشد. اگر تلفن هنوز در طرح پرداخت است ، از آنجا که از لحاظ فنی هنوز متعلق به شرکت مخابراتی است ، صلاحیت ندارد. اگر تلفن را با مبلغ کامل از قبل خریداری کرده اید یا طی ماه ها توانسته اید با موفقیت آن را پرداخت کنید ، خوش شانس هستید.
یک حساب فعال داشته باشید برخی از شرکتهای مخابراتی نیاز دارند که شما برای مدت زمان مشخصی حسابی در آنها فعال باشید. این مدت زمان از شرکت مخابراتی به شرکت مخابراتی دیگر متفاوت است ، در هر زمان و از هیچ زمانی (Verizon) تا 90 روز (AT&T). این به این دلیل است که آنها می خواهند شما را به عنوان مشتری جدید برای حداقل مدت نگه دارند و از هرگونه برنامه ریزی پرهیز کنند.

 

 

نحوه باز کردن قفل آیفون قفل شده در Verizon
اگر تلفن Verizon دارید ، خوش شانس هستید. آنها ساده ترین سیاست باز کردن قفل از هر شرکت مخابراتی را دارند و همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، حداقل زمانی برای داشتن یک حساب فعال ندارید. تنها کاری که باید برای تغییر طرح جدید انجام دهید فراخوانی Verizon و لغو آن است خدمات آنها سپس ، فقط برنامه جدید خود را با حامل انتخابی خود شروع کنید.

قفل آیفون را در Sprint باز کنید
دقیقاً مانند Verizon ، Sprint در مورد باز کردن قفل آیفون ها برای مشتریان خود بسیار راحت است. اگر تلفن شما تمام شرایط عمومی را که قبلاً در این وبلاگ شرح داده شد ، برآورده می کند ، دیگر کار دیگری لازم نیست انجام دهید. جدی ، بسیار آسان است! تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که سیم کارت جدید را از شرکت مخابراتی مورد نظر خود تهیه کنید. سپس ، به سادگی سیم کارت موجود در آیفون خود را با کارت جدیدی که می خواهید استفاده کنید جایگزین کنید ، و iPhone شما باید خوب باشد. اگر به هر دلیلی هنوز کار نکرد ، تیم خدمات مشتری Sprint همیشه برای کمک به شما آماده است.

قفل آیفون را در AT&T باز کنید
وقتی صحبت از AT&T می شود ، آیفون های خریداری شده از طریق آنها هنوز هم مورد توجه این شرکت هستند. کار به آسانی تغییر تعویض مخابراتی مانند Verizon یا قرار دادن سیم کارت جدید مانند Sprint نیست. در اینجا نحوه باز کردن قفل iPhone با تلفن AT&T آورده شده است:

با ورود به حساب خود درخواستی را به شرکت مخابراتی ارسال کنید
دستگاهی را که می خواهید قفل آن را باز کنید انتخاب کنید
“باز کردن قفل تلفن یا رایانه لوحی برای کار با ارائه دهنده بی سیم دیگر” را انتخاب کنید ، مراحل را دنبال کنید و ارسال را فشار دهید.
پس از ارسال ، ایمیل را با شماره درخواست باز کردن قفل خود دریافت خواهید کرد.
برای تأیید همه موارد ، روی پیوند موجود در آن ایمیل کلیک کنید
اگر بعد از بازبینی دو روزه دستگاه واجد شرایط شناخته شود ، سپس می توانید سیم کارت قدیمی را بیرون آورده و سیم کارت جدید را وارد کنید.
آیا نیاز به باز کردن قفل آیفون به صورت انبوه دارید؟
به عنوان یک خرده فروش تلفن همراه دست دوم ، باید سود خود را تا حد ممکن به حداکثر برسانید. این شامل اطمینان از سرقت ، خراب شدن یا از کار افتادن تلفنهایی که از درب منزل شما می آیند می باشد. به احتمال زیاد اکثر (اگر نه همه) آیفون هایی که به آنها برخورد می کنید قفل شده اند ، بنابراین مهم است که قبل از فروش مجدد آنها قفل و بررسی شوند. تشخیص عیب یابی در تلفن های شما قادر خواهد بود به شما بگوید دقیقاً چه مشکلی دارد ، انجام دهید داده ها را پاک کنید و تمام عملکرد آنها را آزمایش کنید (مانند بلندگوها و میکروفون ها). دانستن اینکه چه اشتباهی می دهدشما فرصتی برای رفع آن دارید و به تلفن های دست دوم خود ارزش بیشتری می دهید. روش های زیادی برای این کار وجود دارد ، یا می توانید از نرم افزار تشخیصی مانند سرویس های آنلاین دیجیتال بکس استفاده کنید تا در کمتر از 10 دقیقه همه کارها را برای شما انجام دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید