وبلاگ

معرفی اپراتور Three Hutchison

3 یا Three یک نام تجاری جهانی است که تحت آن چندین شبکه تلفن همراه مبتنی بر UMTS و ارائه دهندگان اینترنت باند پهن در هنگ کنگ ، ماکائو ، اتریش ، دانمارک ، اندونزی ، ایرلند ، سوئد و انگلستان فعالیت می کنند. این برند در سال 2002 در هنگ کنگ تاسیس شد. از سال 2018 ، تعداد سه مشتری ثبت شده در سراسر جهان بیش از 130 میلیون نفر بود.

تمام شرکت های شبکه 3 مارک کاملاً زیرمجموعه های CK Hutchison هستند اما ساختار مالکیت متفاوت است. هولدینگ CK هاچیسون (هاچیسون وامپو سابق) دارای اکثریت منافع شش شبکه از طریق 3 گروه اروپا از جمله اتریش ، دانمارک ، ایتالیا ، ایرلند ، سوئد و انگلستان است. Holdings Telecommunications Hutchison Holdings Hong Kong شبکه ها را در هنگ کنگ و ماکائو اداره می کند ، در حالی که گروه هاچیسون آسیا مخابرات شبکه را در اندونزی اداره می کند. همه شبکه های 3 مارک خدمات 4G (LTE) و 3G (WCDMA) را ارائه می دهند. برخی نیز شبکه های 2G و سرویس های 5G را اجرا می کنند.

هلدینگ CK Hutchison دیگر مجوز 3G در اسرائیل را که قبلاً با نام تجاری Orange (اکنون شرکت ارتباطی شریک) کار می کرد و در نروژ که قبلاً توسط 3 اسکاندیناوی مجوز بلااستفاده داشت ، در اختیار ندارد.

ریشه شناسی و آرم
در هنگام راه اندازی نام تجاری در سال 2002 ، هنگامی که هاچیسون وامپو تجارت 2G خود را با رنگ نارنجی فروخت ، نام تجاری Three خدمات جدید 3G آنها را نشان می داد. در سال 2003 ، CK Hutchison اظهار داشت كه این نام به سه سرویس مخابراتی جهانی آنها اشاره دارد: 3G ، GSM Dualband و CDMA.

آرم ، که نمایشی تصویری از شماره “3” است ، در اصل سه بعدی و به رنگ نارنجی بود. در طول سالهای فعالیت ، نسخه های مختلفی داشته است. در سال 2009 ، آن را به یک آرم سیاه و سفید مسطح تبدیل کرد. این شرکت فلسفه طراحی آرم را “بیرون سرد و گرم درون” توصیف می کند.

در تاریخ 29 مه 2008 ، شرکت هاچیسون مخابرات (هنگ کنگ) محدود اعلام کرد که توافق نامه ای را با شرکت اپل امضا کرده است تا بعداً در همان سال آیفون را به هنگ کنگ بیاورد. در سال 2012 ، همکاری با Vodafone آغاز شد و 3 هنگ کنگ عضو اتحاد موبایل Conexus است.

 


 

اگر آیفون شما قفل اپراتور Three Hutchison است می توانید با بهترین قیمت و زمان دستگاه خود را آنلاک کنید

جهت آنلاک آیفون خود به لیست سرویس های تخصصی سایت مراجعه کنید و اگر اطلاعات کافی ندارید با پشتیبانی سایت در تماس باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید