وبلاگ

باز کردن قفل آیفون برای استفاده با اپراتور های مختلف

باز کردن قفل آیفون

آموزش باز کردن قفل آیفون

باز کردن قفل آیفون به این معنی است که می توانید از آن با اپراتورهای مختلف استفاده کنید.

ممکن است آیفون شما روی اپراتور قفل شده باشد. باز کردن قفل آیفون به این معنی است که می توانید از آن با اپراتورهای مختلف استفاده کنید. برای تماس با شرکت مخابراتی و باز کردن قفل آیفون خود، از این مراحل استفاده کنید.

اگر نمی‌خواهید شرکت مخابراتی را تغییر دهید و دستگاه شما قفل است زیرا رمز عبور را فراموش کرده‌اید، نیازی به استفاده از مراحل این مقاله ندارید. یاد بگیرید چگونه رمز عبور خود را بازنشانی کنید.

اپل نمی تواند قفل آیفون شما را برای استفاده با اپراتور دیگری باز کند. فقط شرکت مخابراتی شما می تواند قفل آیفون شما را باز کند.

باز کردن قفل آیفون

با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید

فقط شرکت مخابراتی شما می تواند قفل آیفون شما را باز کند. با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید و درخواست باز کردن قفل کنید. ممکن است حساب شما برای باز کردن قفل نیاز داشته باشد. پس از ارسال درخواست، ممکن است چند روز طول بکشد تا تکمیل شود. برای بررسی وضعیت درخواست باز کردن قفل خود با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید.
پس از اینکه شرکت مخابراتی شما تایید کرد که آیفون شما را باز کرده است، مراحل زیر را دنبال کنید.
اگر سیم کارت شرکتی غیر از شرکت مخابراتی فعلی خود دارید

برای اتمام باز کردن قفل آیفون خود از این مراحل استفاده کنید:

سیم کارت خود را بردارید.
سیم کارت جدید را وارد کنید. دستگاه شما فعال خواهد شد.
اگر سیم کارت دیگری برای استفاده ندارید
برای اتمام باز کردن قفل آیفون خود از این مراحل استفاده کنید:

از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
پس از تهیه نسخه پشتیبان، آیفون خود را پاک کنید.
آیفون خود را از پشتیبان گیری که به تازگی تهیه کرده اید بازیابی کنید.
کمک بگیر
ممکن است این پیام را در رایانه یا آیفون خود مشاهده کنید: “سیم کارت درج شده در این آیفون به نظر نمی رسد پشتیبانی شود. فقط سیم کارت های سازگار از یک شرکت مخابراتی پشتیبانی شده ممکن است برای فعال کردن آیفون استفاده شود. لطفاً سیم کارتی را وارد کنید که آمده است. با آیفون خود یا از فروشگاه حامل پشتیبانی شده بازدید کنید.”

اگر این پیام را در دستگاه خود با iOS 14 مشاهده کردید، از این مراحل استفاده کنید:

به Settings > General بروید و روی About ضربه بزنید.
در قسمت Carrier Lock، باید پیامی با مضمون «بدون محدودیت سیم کارت» مشاهده کنید. اگر آن پیام را نمی‌بینید، با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید.
اگر دستگاه شما دارای iOS 13 یا نسخه قبلی است، از این مراحل استفاده کنید:

با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که قفل را در سیستم خود اعمال کرده است.
آیفون خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید.
آیفون خود را از یک نسخه پشتیبان بازیابی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید