وبلاگ

گوگل ویس چگونه کار می کند و آیا باید از آن استفاده کنید؟

در دنیای سیستم های تلفنی مبتنی بر ابر ، گوگل ویس از بهترین هاست. این مجموعه خدمات برجسته ای ، قیمت گذاری مقرون به صرفه و فرصتی را برای شما فراهم می کند تا هر کجا که بروید تلفن خانه یا دفتر خود را با خود ببرید.

در واقع ، گوگل ویس ممکن است بهترین گزینه برای دستگاه تلفن همراه شما نباشد ، اما اگر کسی هستید که به دنبال راهی ارزان برای تهیه تلفن شغلی هستید یا به سادگی می خواهید جایگزینی برای تلفن خانه خود داشته باشید ، گوگل ویس راهی عالی برای برو در مورد آن

بنابراین اگر متوجه شدید که “گوگل ویس چگونه کار می کند؟” ادامه مطلب را برای راهنمای جامع پلتفرم تلفنی مبتنی بر ابر Google مطالعه کنید

Google Voice چیست؟
گوگل ویس یک سرویس تلفنی صوتی از طریق پروتکل اینترنت (VoIP) است که در سال 2009 تاسیس شده است. شما می توانید از این سرویس برای برقراری و دریافت تماس تلفنی و همچنین ارسال پیام متنی استفاده کنید. همچنین می توانید از آن برای انتقال تماس از یک شماره به شماره دیگر استفاده کنید ، بنابراین می توانید به راحتی تمام ارتباطات خود را از طریق تلفن مدیریت کنید.

از آنجا که Google Voice یک سرویس VoIP است ، فقط در اینترنت کار می کند. اما این بدان معناست که هر کجا که به اینترنت متصل باشید ، می توانید به سرویس دسترسی پیدا کنید و تماس بگیرید ، پیامک ارسال کنید و موارد دیگر. از همه بهتر ، فقط برای استفاده از Google Voice به میکروفون و بلندگو احتیاج دارید ، بنابراین خواه تصمیم بگیرید از طریق لپ تاپ یا تلفن هوشمند خود تماس برقرار کرده و تماس بگیرید ، این کاملاً درست است.

گوگل ویس را به عنوان تلفنی در نظر بگیرید که می توانید هر کجا بروید با خود بیاورید و از هر دستگاهی که می خواهید استفاده کنید.

هزینه Google Voice چقدر است؟
یکی از نکات جالب در مورد گوگل ویس این است که بسیار مقرون به صرفه است. این یک سرویس رایگان برای ثبت نام است و تا زمانی که از آن برای برقراری ارتباط بین شماره گوگل ویس خود و سایر شماره های ایالات متحده استفاده می کنید ، برقراری تماس و ارسال پیامک کاملاً رایگان است.

وقتی می خواهید تماس های خارج از کشور برقرار کنید ، برای پرداخت هزینه خدمات باید اعتباراتی را به حساب خود اضافه کنید. با این حال ، در بیشتر موارد ، هزینه ها حداقل است و فقط چند سنت در دقیقه است.

این یک ابزار مفید از Google در مورد نرخ مکالمه است. می توانید کشوری را که قصد دارید با آن تماس بگیرید وارد کنید و هزینه آن را ببینید.

Google Voice چگونه کار می کند؟
گوگل ویس به طرز شگفت انگیزی در نحوه کار و نحوه تنظیم آن ساده است.

این سرویس از طریق اتصال پهنای باند کار می کند ، بنابراین تا زمانی که به شبکه خانه یا دفتر کار خود متصل باشید ، بسیار خوب کار می کند.

هنگام ورود به سیستم برای اولین بار ، این امکان را دارید که از شماره تلفن خود استفاده کنید که می توانید آن را به سرویس منتقل کنید یا شماره تلفن خود را دریافت کنید. اگر مورد دوم را انتخاب کنید ، باید کد منطقه خود را وارد کنید و شماره تلفن مورد نظر را انتخاب کنید. اگر به ارقام شماره تلفن اهمیت می دهید (مانند اینکه شما شغل تجاری هستید و می خواهید یک شماره غرور داشته باشید که افراد می توانند با آن شماره گیری کنند) ، می توانید ارقام مورد نظر خود را وارد کنید و ببینید آیا در دسترس هستند.

پس از داشتن شماره تلفن خود (بلافاصله اتفاق می افتد) ، می توانید پیام پست صوتی خود را ایجاد کنید. سپس می توانید از طریق تلفن یا رایانه خود تماس برقرار کنید. همچنین می توانید از سرویس برای ارسال و دریافت پیام های متنی استفاده کنید.

با دریافت پست صوتی در Google Voice ، می توانید به آن در برنامه دسترسی پیدا کرده و متن (و ضبط) آن را به ایمیل خود ارسال کنید.

هنگام دریافت تماس ، به ویژه اگر گوگل ویس خود را به تلفن همراه خود بفرستید ، هشدار می شنوید که کسی با شماره Google Voice تماس می گیرد. سپس گزینه پاسخگویی یا عدم پاسخ را خواهید داشت. اگر تصمیم دارید تماس بگیرید ، می توانید شماره Google Voice خود را به جای شماره iPhone یا دستگاه Android در شناسه تماس گیرنده شخص نشان دهید.

و اگر می خواهید شماره خود را به چندین دستگاه زنگ بزنید ، بسیار خوب است. این به ویژه در تنظیمات شرکتی مفید است ، جایی که ممکن است چندین نفر بخواهند به خط شرکت پاسخ دهند.

آیا می توانم از Google Voice در iPhone استفاده کنم؟
همانطور که گفته شد ، گوگل ویس در Android و وب بسیار خوب کار می کند ، اما ممکن است از خود بپرسید که روی iPhone نیز کار خواهد کرد. خوشبختانه ، Google یک برنامه رایگان در App Store ارائه می دهد که به شما امکان می دهد Google Voice را در iPhone (یا iPad یا iPod Touch) اجرا کنید. از طریق برنامه ، می توانید به پیام های صوتی گوش دهید ، تماس بگیرید و پیام های متنی ارسال کنید ، همانطور که می توانید در برنامه Android یا مرورگر.

چگونه Google Voice را تنظیم کنم؟
اگر می خواهید برای راه اندازی گوگل ویس برای اولین بار ، خوشحال خواهید شد که بدانید روند کار بسیار ساده است. این یک خلاصه است:

1. به voice.google.com بروید ، روی دکمه دریافت Google Voice کلیک کنید و وارد حساب Google خود شوید.

2. می توانید در دستگاه iPhone یا Android خود ثبت نام کنید ، اما برای اهداف این تحقیق ، ثبت نام در وب را انتخاب کنیم.

3. هنگامی که شرایط و خدمات را پذیرفتید ، روی ادامه کلیک کنید تا به صفحه ای بروید که می توانید شماره تلفنی را پیدا یا انتخاب کنید.

4- در لیست گزینه ها ، انتخاب وقتی برنده خود را پیدا کردید را انتخاب کنید و برای تأیید شماره موجود خود حرکت کنید.

5- در این صفحه ، باید با Google تأیید کنید که شماره موجودی دارید. توجه داشته باشید که شماره وارد شده در اینجا اولین خطی است که برای انتقال تماس از گوگل ویس به شماره استفاده خواهید کرد.

6. هنگامی که روی دکمه تأیید کلیک کنید و شماره تلفن خود را وارد کنید ، Google کدی را که برای ورود به گوگل ویس نیاز دارید برای شما ارسال می کند. آن کد را دریافت کرده و در اینجا وارد کنید. تأیید را کلیک کنید.

پس از تأیید شماره تلفن شما ، Google از شما می خواهد که برای کنترل رسمی شماره بر روی Claim ضربه بزنید. این کار را انجام دهید و همه چیز آماده خواهید شد.

 


 

خرید گوگل ویس نامبر

شماره مجازی گوگل ویس آمریکا (Google Voice)

 

دیدگاهتان را بنویسید