وبلاگ

اکانت Google Voice – شماره تلفن های Google

حساب های صوتی Google به شما امکان می دهد کار شماره تلفن خود را تمدید کنید. این یک گزینه عالی برای صاحبان مشاغل برای اهداف بازاریابی شده است. به همین دلیل محبوبیت آن روز به روز بیشتر می شود. وقتی نوبت به بازاریابی می رسد ، می تواند به شما کمک زیادی کند. برای فرآیند تأیید بازاریابی ، می توانید از Google voice استفاده کنید بدون اینکه هزینه زیادی برای خدمات تأیید گران قیمت بپردازید. زیرا یک گزینه ارزان برای سرویس های گران قیمت تأیید تلفن همراه است. اگر می خواهید حساب های صوتی Google را خریداری کنید ، پس می توانید حساب های Google google voice را از ما بخرید. ما حساب های صوتی Google PVA با کیفیت بالا برای فروش ایجاد می کنیم که برای بسیاری از کارهای تأیید تلفن همراه مناسب هستند.

 

 

چرا باید حساب های صوتی گوگل را خریداری کنید؟
حسابهای صوتی Google به دلایل زیادی به این نیاز دارند. وقتی صحبت از حریم خصوصی می شود ، کمک زیادی می کند. با استفاده از آن ، تعداد و اطلاعات دقیق خود را به دیگران نشان نمی دهید. بنابراین ، آن را برای افرادی که می خواهند اطلاعات شخصی خود را محافظت کنند ، یک گزینه بیکار می کند. از طرف دیگر ، تا آنجا که به مشاغل مربوط می شود ، ممکن است لازم باشد چندین شماره را اداره کنید. در این حالت ، می تواند به شما کمک کند تا از استفاده از چندین تلفن همراه خودداری کنید ، زیرا می توانید از طریق حساب های گوگل صوتی چندین شماره تلفن را اداره کنید. به همین دلیل شما باید آن را بخرید.

حسابهای Google Voice بخرید و از ویژگی انتقال تماس استفاده کنید
وقتی صحبت از مزیت Google voice می شود ، اولین چیزی که به ذهنم خطور می کند ویژگی ارسال تماس آن است. این بهترین چیزی است که از google voice دریافت می کنید. اگر موقعیتی را حفظ کنید که باید به طور گسترده از ویژگی هدایت تماس استفاده کنید ، این یک انتخاب ضروری برای شماست.

شماره های Google Voice را بخرید و صدای زنگ سفارشی را دریافت کنید
هر تماس تلفنی به یک نوع توجه نیاز نداشت. حتی ما به همه تماس هایمان پاسخ نمی دهیم. اینجاست که زنگ زنی سفارشی وارد بازی می شود. با شماره های صوتی ، می توانید زنگ را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید.

رابط وب
این ویژگی دیگری است که حساب های صوتی را از یک تلفن سنتی متفاوت می کند. با رابط وب آن ، می توانید از طریق مرورگر به تماس ها و پیام ها دسترسی پیدا کنید. بنابراین ، این بدان معنی است که تلفن شما در مرورگر شما است. برای مشاغل ، این یک روش عالی برای کنترل فعالیت های تلفن از طریق یک مرورگر است.

حسابهای PVA ​​Google Voice ما برای فروش چگونه می توانند به شما کمک کنند؟
صدای Google پیامدهای زیادی دارد. از بسیاری جهات می تواند به شما کمک کند. به دلیل کاربردهای متنوع ، بسیار محبوب شد. از مشاغل مختلف گرفته تا شخصی ، کاربردهای گسترده ای دارد. اگر شما نیاز دارید که مرتباً به مکان های مختلفی در بین کشورها بروید که حفظ تبدیل تلفن در آنها بسیار مهم است ، می توانید شماره صوتی را انتخاب کنید. از آنجا که مهم نیست کجا می روید ، همیشه می توانید در حساب های صوتی خود تماس و پیام دریافت کنید. علاوه بر تماس ، از هر کجا می توانید از پیامک نیز استفاده کنید. علاوه بر این ، برای ایمن نگه داشتن سوابق مهم تماس خود می توانید از ضبط های تماس نیز استفاده کنید.

اگر شماره های Google Voice را خریداری کنید به شما کمک خواهد کرد؟
اگر حساب های صوتی Google PVA بخرید ، قطعاً به شما کمک خواهد کرد. با کمک آن می توانید تماس های خود را از طریق دست خود کنترل کنید. ارائه دهندگان مخابرات معمول نمی توانند مواردی را تهیه کنند که می توانید از آن دریافت کنید. تماس ، پیام کوتاه ، پیام صوتی همه چیز در دست شماست. دریافت این نوع سود از ارائه دهنده تلفن همراه سنتی غیرممکن است. اگر از شماره های صوتی Google استفاده می کنید ، می توانید تماس ها را به همان اندازه که می خواهید فوروارد کنید.

کد مکان خود را به اندازه مورد نیاز خود انتخاب کنید
برای مشاغل ، به شماره تلفن های مربوط به مناطق خاص خود نیاز دارد ، اما مشکل این است که اگر کسب و کار شما مجازی باشد و برای مناطق خاص به شماره تلفن احتیاج داشته باشد ، پس هیچ چیزی بهتر از حساب های صوتی نمی تواند به شما کمک کند. با استفاده از آن می توانید هر تعداد کد مکان را که می خواهید دریافت کنید. هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد.

شماره تلفن Google را بخرید و تماس تلفنی Superpower را دریافت کنید
اگر حسابهای گوگل صوتی را از ما بخرید ، می توانید از آنها برای اهداف شخصی یا ارتباطی شغلی خود استفاده کنید. تماس ها بخشی از مشاغل است. با گذشت هر روز تعداد تماس ها افزایش می یابد. این برای همه صادق است. در این حالت ، شما باید افراد بیشتری را استخدام کنید تا فعالیتهای فزاینده تماس را انجام دهند. در اینجا شماره تلفن Google اجرا می شود. این می تواند به شما کمک کند تا تماس های خود را از یک مکان به صورت روان و کارآمد مدیریت کنید.

حسابهای Google Voice برای فروش که به تأیید رسانه های اجتماعی کمک می کند
این روزها برای دریافت خدمات آنلاین ، باید در وب سایت های آنها تأیید کنید. از اینستاگرام گرفته تا فیس بوک ، هنگام باز کردن حساب به صورت آنلاین ، در بیشتر موارد ، باید شماره تلفن خود را تأیید کنید. اما یک دلیل برای جلوگیری از استفاده از شماره تلفن خود وجود دارد. و اگر شما نیاز به استفاده از چندین حساب در یک سایت دارید ، به شماره موبایل بیشتری نیاز خواهید داشت. به همین دلیل شماره های صوتی می توانند کمک بزرگی برای انجام این کارها باشند.

تأیید دیگر
علاوه بر سایت های رسانه های اجتماعی ، باید تلفن همراه خود را در سایت های دیگر مانند آمازون ، eBay ، PayPal و غیره تأیید کنید. برای تأیید آن سایت ها می توانید از شماره تلفن صوتی خود به عنوان شماره تلفن هوشمند عادی استفاده کنید.

برای محافظت از حریم خصوصی ، حسابهای PVA ​​Google Voice را بخرید
تا آنجا که به حریم خصوصی مربوط می شود ، حساب های صوتی سطح بالایی از حریم خصوصی را فراهم می کنند. چه زمانی
شما با کسی تماس می گیرید یا پیام ارسال می کنید ، حریم خصوصی شما برای دیگران کاملاً ناشناخته باقی مانده است. این یک ابزار عالی برای کنترل حریم خصوصی شما است.

چگونه شماره تلفن های گوگل را از ما بخریم؟
اگر شماره های صوتی Google را از ما بخرید ، مزایای بیشتری خواهید گرفت. می توانیم به شما اطمینان دهیم که بهترین خدمات را برای شماره تلفن Google ارائه می دهیم. اگر کیفیت و قیمت ما را مقایسه کنید ، متوجه خواهید شد که ما ارزش بیشتری از قیمت ارائه می دهیم. به راحتی می توانید حساب های Google را از ما خریداری کنید. برای خرید ، به وب سایت ما مراجعه کنید و سفارش خود را با توجه به نیاز خود انجام دهید. همچنین می توانید از طریق تماس مستقیم با ما از طریق اسکایپ ، فیس بوک ، مسنجر ، واتس اپ و … سفارش دهید.

 


 

در صورت تمایل می توانید از طریق لینک زیر شماره گوگل ویس نامبر بخرید

 

شماره مجازی گوگل ویس آمریکا (Google Voice)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید