وبلاگ

رفع ارور Apple ID Sign Out is Not Available Due to Restrictions روی آیفون و آیپد

به دلیل محدودیت ها نمی توانید از Apple ID خود در iPhone یا iPad خارج شوید؟

گاهی اوقات ، ممکن است بخواهید حساب را در iPhone یا iPad خود تغییر دهید یا دستگاه را به دیگران منتقل کنید. وقتی می خواهید Apple ID خود را از طریق iPhone یا iPad خارج کنید ، فقط گزینه خاکستری خروج از سیستم را در صفحه حساب iCloud با پیام “خروج به دلیل محدودیت در دسترس نیست” پیدا کنید. به دلیل محدودیت ها چه کاری باید انجام دهید و چگونه از شناسه سیب خارج شوید؟ بیایید راه حل های ثابت موجود در این مقاله را بررسی کنیم.

 

 

خروج از سیستم به دلیل محدودیت ها به چه معناست؟
این پیام “خروج به دلیل محدودیت ها در دسترس نیست” (iOS 13/14) بدان معنی است که به دلیل برخی محدودیت ها نمی توانید از حساب iCloud خود خارج شوید. چه محدودیت هایی وجود دارد که شما را از ورود به سیستم Apple ID متوقف کند؟ این محدودیت ها و محدودیت های زمان صفحه نمایش است که در iPhone یا iPad شما روشن است یا محدودیت های زمانی که از طریق دستگاه سازمان دهنده اشتراک گذاری خانواده فعال شده است. در همان زمان متوجه خواهید شد که گزینه Sign Out خاکستری شده است.

چرا به دلیل محدودیت های موجود در iPhone یا iPad نمی توانم از Apple ID خود خارج شوم؟
قلب خود را حفظ کنید ، می توانید با حذف “محدودیت ها” مشکل را برطرف کنید. برای رفع مشکل خروج از سیستم به دلیل محدودیت در دسترس نیست ، نمی توانید از شر محدودیت های زمان صفحه رد شوید و زمان صفحه را کاملاً غیرفعال کنید. زیرا زمان نمایش (محدودیت ها و محدودیت ها) را روشن کرده اید یا حتی ویژگی را با گذرواژه زمان صفحه قفل کرده اید.

زمان صفحه نمایش اپل این است که با استفاده از زمان به مشکلات اضافه شدن تلفن های هوشمند و افزایش تلفن های هوشمند بپردازد. این باعث می شود شما از میزان زمانی که برای دستگاه های خود می گذرانید و کارهایی که روی آنها انجام می دهید آگاه شوید. بیشتر افراد از این عملکرد برای مدیریت زمان دیجیتالی خود یا اعمال کنترل والدین استفاده می کنند.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با موفقیت از صفحه نمایش خارج شوید و از Apple ID خود خارج شوید.

موارد زیر در مورد این مشکل وجود دارد. Apple ID “به دلیل محدودیت هایی که باید روی دستگاه iPhone ، iPad یا Mac رخ دهد” از سیستم خارج نمی شوید. در میان این موارد ، آیفون یا آیپد “خارج شدن از سیستم به دلیل محدودیت در دسترس نیست” رایج ترین سناریوها هستند. ورود به سیستم Apple ID در دسترس نیست زیرا مشکل محدودیت ممکن است در دستگاههای شخصی یا دستگاه فرزندتان هنگام اشتراک خانوادگی / کنترل والدین رخ دهد. برای رفع آن می توانید زمان خاموش شدن صفحه را به صورت رایگان خاموش کنید. یا در صورت عدم موفقیت ، می توانید از نرم افزار شخص ثالثی که آزمایش کرده ایم برای حذف Apple ID یا از iPhone یا iPad یا iPhone یا iPad کودک استفاده کنید.

قبل از شروع مراحل زیر فراموش نکنید که از iTunes یا iCloud نسخه پشتیبان تهیه کنید. بعداً ممکن است لازم باشد از این نسخه پشتیبان تهیه کنید. بنابراین داده های خود را از دست نخواهید داد. توجه داشته باشید که با خروج از Apple ID اطلاعات شما پاک می شود.

 

 

روش 1: با خاموش کردن دستی صفحه در آیفون یا آیپد
از طریق غیرفعال کردن زمان نمایش ، در سیستم شخصی رفع مشکل iPhone یا iPad از سیستم خارج شوید.

این راه حل به شرطی است که شما در دستگاههای شخصی خود وارد Apple ID شده باشید و نتوانید از سیستم خارج شوید.

به برنامه تنظیمات بروید.
روی Screen Time ضربه بزنید.
در صفحه Screen Time ، به پایین پیمایش کنید و “خاموش کردن زمان صفحه” را انتخاب کنید.
iPhone / iPad شما از شما می خواهد رمز عبور Screen Time خود را وارد کنید. برای ادامه کار این کار را انجام دهید.

هورا. اکنون می توانید از تنظیمات> [نام خود]> خروج از سیستم با موفقیت از Apple ID خارج شوید.

اگر بعد از غیرفعال کردن زمان صفحه نمایش در iPhone / iPad شخصی خود ، گزینه Sign Out هنوز رنگ خاکستری دارد ، iPhone یا iPad خود را مجدداً راه اندازی کنید یا مدتی صبر کنید ، باید ببینید گزینه خروج iPhone یا iPad شما خاکستری نیست.

خروج از سیستم در iPad یا iPhone برای رفع مشکل فرزندتان (با اشتراک خانواده برای کنترل والدین فعال است) در دسترس نیست.
P.S. این راه حل به شرطی است که شما در Apple ID فرزند خود در دستگاه های iOS وارد سیستم شده باشید و نتوانید از سیستم خارج شوید.

در iPhone یا iPad برگزارکننده ، نام کودک را در Family انتخاب کنید.
روی خاموش کردن زمان صفحه ضربه بزنید.
رمز ورود صفحه نمایش را که برای iPhone یا iPad فرزند خود تنظیم کرده اید (نه کد عبور) وارد کنید.

خوشبختانه ، شما می توانید از دستگاه قفل ” فرزند ” خود خارج شوید.

اگر بعد از غیرفعال کردن زمان صفحه نمایش در iPhone / iPad فرزندتان ، گزینه Signout هنوز خاکستری است ، iPhone یا iPad را مجدداً راه اندازی کنید یا مدتی صبر کنید ، باید ببینید در آن زمان خروج در iPhone یا iPad فرزند شما خاکستری نیست. برخی اوقات تأخیر کوتاهی وجود دارد.

هنوز به دلیل محدودیت نمی توانید از iCloud در iPhone خارج شوید یا رمز عبور زمان صفحه خود را فراموش کرده اید؟ برای کمک به این برنامه هوشمند در روش 2 مراجعه کنید.

 

 

روش 2 : برای خروج از سیستم از این Unlocker iPhone iPhone استفاده کنید / شناسه Apple iPhone / iPad را با Screen Time حذف کنید.

اول از همه ، Find My را در iPhone یا iPad خود خاموش کنید.

برای خاموش کردن Find My iPhone / iPad ، به تنظیمات> [نام خود]> Find My بروید. روی آن ضربه بزنید و Find My iPhone یا Find My iPad را خاموش کنید. از شما خواسته می شود رمزعبور Apple ID خود را وارد کنید. برای ادامه کار این کار را انجام دهید. پس از آن ، Find My خاموش است دستگاه های شما

 

 

بعداً می توانید در شرایط زیر از این روش استفاده کنید.

با استفاده از این نرم افزار شخص ثالث ، برای خروج از سیستم نیازی به خاموش کردن زمان صفحه ندارید. این نرم افزار به طور مستقیم Apple ID را از دستگاه های iOS حذف می کند.

خروج از سیستم به دلیل محدودیت در دستگاه شما یا دستگاه فرزند شما بدون اشتراک خانوادگی در دسترس نیست. و می خواهید از Apple ID خارج شوید.
خروج از سیستم به دلیل محدودیت در دستگاه کودک با اشتراک خانواده سازمان دهنده و کد عبور زمان نمایش امکان پذیر نیست. این برنامه می تواند به شما کمک کند Apple ID را در هر دو دستگاه حذف کنید.
برای خارج شدن از Apple ID خود با استفاده از زمان نمایش از طریق نرم افزار ، این برنامه را روی رایانه شخصی یا Mac خود بارگیری کنید. Apple ID را باز کنید تا محدودیت های خروج از سیستم را بردارید.

مرحله 2: iPhone یا iPad خود را با USB به کامپیوتر وصل کنید.

مرحله 3: برای باز کردن قفل Apple ID خود ، روی start کلیک کنید.
وقتی آیفون شما وارد زندگی شد ، از شما می خواهد Apple ID خود را وارد کنید. اکنون Apple ID قبلی شما از سیستم خارج شده است و می توانید با یک Apple ID دیگر وارد سیستم شوید. پس از تعویض Apple ID می توانید iPhone / iPad خود را از آخرین نسخه پشتیبان تهیه کنید.

 


 

https://digitalbax.ir/product/%d8%ad%d8%b0%d9%81-%d9%82%d9%81%d9%84-restriction-%d8%a7%d9%be%d9%84/

 

دیدگاهتان را بنویسید