وبلاگ

اپل واچ اولترا

با الهام از شدیدترین فعالیت ها، اپل از یک طراحی جدید انقلابی با قابلیت های پیشرفت رونمایی کرد

کاوشگران

Apple Watch Ultra با صفحه نمایش بزرگتر، روشن تر و طراحی مستحکم، ابزار فنی عالی برای ماجراجویان و کاوشگران در طیف وسیعی از محیط ها، از هر روز تا شدید است. برنامه Compass کاملاً بازطراحی شده در watchOS 9 اطلاعات عمیق‌تری و سه نمای متمایز را نشان می‌دهد.
این برنامه یک نمای ترکیبی جدید را نمایش می دهد که به طور همزمان یک صفحه قطب نما آنالوگ و یک نمای دیجیتال را نشان می دهد. چرخاندن تاج دیجیتال یک نمای اضافی را نشان می دهد که شامل عرض جغرافیایی، طول جغرافیایی، ارتفاع، و شیب است، و همچنین یک نمای جهت یابی که نقاط راه قطب نما و عقبگرد را نشان می دهد.
Compass Waypoints یک راه سریع و راحت برای علامت گذاری یک مکان یا نقطه مورد علاقه به طور مستقیم در برنامه است. با فشردن دکمه Action یا ضربه زدن روی نماد Compass Waypoint، نقطه‌ای از بین می‌رود که می‌توان با ضربه زدن روی نمادی که ظاهر می‌شود، آن را ویرایش کرد. پیچیدگی Compass Waypoint به صورت پویا در زمان واقعی به روز می شود، هم جهت نقطه راه و هم با فاصله تقریبی.
Backtrack از داده‌های GPS استفاده می‌کند تا مسیری را ایجاد کند که نشان دهد کاربر کجا بوده است، که در صورت گم شدن یا سرگردانی و نیاز به کمک برای ردیابی مراحل خود مفید است. همچنین می‌تواند به‌طور خودکار در پس‌زمینه زمانی که از شبکه خارج می‌شود روشن شود. با یک بار فشار دادن دکمه Action، کاربران می توانند به سرعت یک نقطه راه قطب نما را رها کنند یا یک Backtrack را شروع یا مشاهده کنند.
یک آژیر 86 دسی بل برای مواقع اضطراری، در صورت گم شدن یا آسیب دیدگی کاربران، طراحی شده است و می تواند به جلب توجه به یک مکان کمک کند. امضای صدای منحصر به فرد دارای دو الگوی متناوب متمایز است که می تواند تا چند ساعت تکرار شود. الگوی اول نشان دهنده پریشانی است، در حالی که الگوی دوم الگوی SOS شناخته شده جهانی را تقلید می کند.
برای سفرهای چند روزه کوله پشتی، عمر باتری را می توان با استفاده از حالت کم مصرف به 60 ساعت افزایش داد و با استفاده از یک تنظیم کم مصرف اضافی که فرکانس GPS و خوانش ضربان قلب را کاهش می دهد.
دمای کار بر روی مچ برای کمک به کاوش در مناطق دورافتاده، از کوه‌های سرد یخبندان در -4 درجه فارنهایت (20- درجه سانتیگراد) تا گرمای سوزان بیابان در 131 درجه فارنهایت (55 درجه سانتیگراد) طراحی شده است.
Watch Ultra مطابق با جنبه های مربوطه MIL-STD-810H، مورد استفاده برای تجهیزات نظامی و محبوب در بین تولید کنندگان تجهیزات مقاوم، تأیید شده است. آزمایش شامل فشار کم (ارتفاع)، دمای بالا، دمای پایین، شوک دما، آلودگی سیالات، باران، رطوبت، غوطه ور شدن، شن و غبار، یخ / ذوب، یخ / باران انجماد، شوک، لرزش و موارد دیگر است.
برای بهینه‌سازی برای شرایط عصر، چرخاندن Digital Crown باعث می‌شود تا هنگام استفاده از صفحه Wayfinder، در تاریکی بهتر دیده شود.

علاقه مندان به ورزش های اقیانوسی و آبی

اپل واچ اولترا برای ورزش‌های آبی، از جمله فعالیت‌های شدید مانند کایت‌سرفینگ و ویک‌برد، همراه با غواصی تفریحی تا ارتفاع ۴۰ متری با اپلیکیشن جدید Oceanic+ طراحی شده است. برای پشتیبانی از این ماجراجویی‌های زیر آب، اپل واچ اولترا دارای گواهینامه WR100 است.
Apple Watch Ultra همچنین دارای گواهینامه EN 13319 است، که یک استاندارد بین المللی شناخته شده برای لوازم جانبی غواصی، از جمله عمق سنج هایی است که غواصان تفریحی در سراسر جهان به آن اعتماد دارند.
اپل واچ اولترا با استفاده از یک عمق سنج جدید، دارای یک برنامه عمق طراحی شده با رابط کاربری بصری است. اپلیکیشن Depth تنها با یک نگاه، زمان، عمق فعلی، دمای آب، مدت زمان زیر آب و حداکثر عمق به دست آمده را نمایش می دهد. کاربران می توانند دکمه Action را برای راه اندازی فوری برنامه Depth برنامه ریزی کنند.
با مشارکت Huish Outdoors که به ارائه تجهیزات نوآورانه و قابل اعتماد برای غواصی تفریحی شهرت دارد، برنامه جدید Oceanic+ اپل واچ اولترا را به یک کامپیوتر غواصی توانا تبدیل می کند.

این برنامه که اواخر پاییز امسال در اپ استور در دسترس قرار گرفت، الگوریتم رفع فشار Bühlmann را اجرا می‌کند و شامل برنامه‌ریزی غواصی، معیارهای غواصی قابل خواندن، هشدارهای بصری و لمسی، محدودیت عدم فشرده‌سازی، نرخ صعود و راهنمایی توقف ایمنی است. Oceanic+ همچنین یک نمایه کاربر شخصی‌سازی شده، گزارش‌هایی در مورد شرایط فعلی و محلی غواصی و یک دفترچه گزارش غواصی ارائه می‌دهد که می‌تواند با خانواده و دوستان به اشتراک گذاشته شود و به‌طور خودکار با آیفون همگام‌سازی شود.

ویژگی های اضافی

Apple Watch Ultra شامل تمام اتصالات، فعالیت‌ها و ویژگی‌های سلامتی است که اپل واچ را به پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در جهان تبدیل کرده است – از پایش ضربان قلب و برنامه‌های ECG و Blood Oxygen گرفته تا حلقه‌های فعالیت و Mindfulness، همراه با سلامتی بیشتر. ، ایمنی و ویژگی های ناوبری.
اپل واچ اولترا دارای قابلیت‌های نوآورانه جدیدی برای سنجش دما است که بینش بیشتری را در مورد سلامت زنان ممکن می‌سازد. طراحی منحصربفرد دو حسگر باعث کاهش تعصب از محیط بیرون و خود بدن می شود.
با استفاده از قابلیت‌های جدید، کاربران می‌توانند تخمین‌های تخمک‌گذاری گذشته‌نگر را دریافت کنند، که می‌تواند برای تنظیم خانواده مفید باشد. تاریخچه چرخه ثبت شده آنها یک انحراف احتمالی را نشان می دهد که می تواند نشانه ای از بیماری های زمینه ای باشد.
اپل واچ با استفاده از دو سنسور حرکتی جدید و الگوریتم ترکیب سنسور پیشرفته، می‌تواند تصادف شدید خودرو را با تشخیص تصادف تشخیص دهد.
هنگامی که اپل واچ تصادف شدید خودرو را تشخیص می‌دهد، دستگاه با کاربر بررسی می‌شود و در صورت عدم پاسخگویی پس از شمارش معکوس 10 ثانیه‌ای، با خدمات اضطراری تماس می‌گیرد. پاسخ‌دهنده‌های اضطراری موقعیت مکانی دستگاه کاربر را دریافت می‌کنند که با مخاطبین اضطراری نیز به اشتراک گذاشته می‌شود.

اپل واچ اولترا و محیط زیست

اپل واچ اولترا برای به حداقل رساندن تاثیر آن بر محیط زیست طراحی شده است. دارای طلای بازیافتی در آبکاری چندین برد مدار چاپی – اولین مورد برای Apple Watch – و همچنین 100 درصد عناصر خاکی کمیاب بازیافتی در همه آهنرباها و 100 درصد تنگستن بازیافتی در Taptic Engine.
شیشه نمایشگر فاقد آرسنیک است و Apple Watch Ultra فاقد جیوه، BFR، PVC و بریلیم است. در هیچ بسته بندی اپل واچ از روکش پلاستیکی بیرونی استفاده نمی شود و 98 درصد یا بیشتر بسته بندی آن بر پایه فیبر است و اپل را به هدف خود برای حذف کامل پلاستیک از بسته بندی خود تا سال 2025 نزدیک می کند.
امروزه، اپل برای عملیات شرکت های جهانی نسبت به کربن خنثی است و تا سال 2030، قصد دارد در کل زنجیره تامین تولید و تمام چرخه های عمر محصول، 100 درصد کربن خنثی باشد.
این بدان معناست که هر دستگاه اپل فروخته شده، از تولید قطعات، مونتاژ، حمل و نقل، استفاده از مشتری، شارژ، تا بازیافت و بازیابی مواد، تأثیر آب و هوای خالص صفر خواهد داشت.

حریم خصوصی

حریم خصوصی در طراحی و توسعه در تمامی ویژگی‌های اپل ضروری است. وقتی آیفون کاربر با رمز عبور، شناسه لمسی یا Face ID قفل می‌شود، تمام اطلاعات سلامتی و تناسب اندام او در برنامه Health – به غیر از شناسه پزشکی – رمزگذاری می‌شود.
همه داده‌های Health که در iCloud پشتیبان‌گیری می‌شوند، هم در حین انتقال و هم در سرورهای اپل رمزگذاری می‌شوند. هنگام استفاده از iOS و watchOS با احراز هویت پیش‌فرض دو مرحله‌ای و رمز عبور، داده‌های برنامه Health همگام‌سازی شده با iCloud به صورت سرتاسر رمزگذاری می‌شوند، به این معنی که اپل کلید رمزگشایی داده‌ها را ندارد و بنابراین نمی‌تواند آن‌ها را بخواند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید