وبلاگ

پاک کردن عکس ها و ویدیو ها در آیکلود

عکس ها و فیلم ها را در iCloud برای ویندوز حذف کنید

با استفاده از برنامه iCloud برای ویندوز ، می توانید عکس ها و فیلم های ذخیره شده در iCloud Photos را از رایانه خود حذف کنید.

وقتی یک عکس یا فیلم را حذف می کنید ، از رایانه شما برداشته می شود اما همچنان در iCloud Photos ذخیره می شود. اگر می خواهید آن را از iCloud حذف کنید ، باید عکس یا فیلم را از دستگاه Apple یا از iCloud.com حذف کنید. مشاهده حذف و بازیابی عکس ها و فیلم ها در iCloud.com .

قبل از شروع ، بدانید کدام نسخه از iCloud را برای ویندوز دارید .

 


یک عکس یا فیلم را از رایانه شخصی خود حذف کنید

  1. در رایانه ویندوز ، File Explorer (ویندوز 8 یا بالاتر) یا Windows Explorer (ویندوز 7) را باز کنید ، سپس روی iCloud Photos در پنجره Navigation کلیک کنید. اگر از iCloud برای ویندوز 10 یا بالاتر استفاده می کنید ، باید بر روی پوشه Downloads نیز دوبار کلیک کنید.اگر iCloud Photos را نمی بینید ، در پنجره Navigation بر روی Pictures کلیک کنید ، سپس iCloud Photos را دوبار کلیک کنید.
  2. عکس ها یا فیلم هایی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید ، سپس کلید Delete را فشار دهید. یکی از موارد زیر اتفاق می افتد:
    • iCloud برای ویندوز نسخه 11 یا بالاتر: پرونده ها و ریز عکسها از رایانه شما برداشته می شوند اما هنوز در iCloud Photos ذخیره می شوند. اگر عکس یا ویدیویی در دستگاه دیگری ویرایش شده باشد ، تصویر کوچک دوباره در رایانه شما ظاهر می شود.
    • iCloud برای ویندوز نسخه 10 یا بالاتر: پرونده ها از کامپیوتر شما برداشته می شوند اما هنوز در iCloud Photos ذخیره می شوند.

اگر از iCloud برای ویندوز نسخه 11 استفاده می کنید ، می توانید عکس یا فیلم بارگیری شده را از رایانه شخصی خود حذف کنید اما تصویر کوچک را در پوشه iCloud Photos خود نگه دارید. مشاهده خالی کردن فضا بر روی کامپیوتر خود با استفاده از iCloud برای ویندوز .

 


اگر یک عکس یا فیلم از دستگاه اپل یا iCloud.com حذف شود ، چه اتفاقی می افتد؟

اگر یک عکس یا فیلم ذخیره شده در iCloud Photos را از دستگاه های Apple یا iCloud.com حذف کنید ، یکی از موارد زیر اتفاق می افتد:

  • iCloud برای ویندوز نسخه 10 یا بالاتر: عکس یا فیلم نیز از رایانه Windows شما پاک می شود.
  • iCloud برای ویندوز نسخه 7: عکس یا فیلم فقط از دستگاه های Apple و iCloud.com حذف می شود. برای حذف آن از رایانه ویندوز ، باید آن را از رایانه پاک کنید.

 


 

اگر در این مورد هر گونه سوالی دارید با پشتیبانی وب سایت دیجیتال بکس در تماس باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید