وبلاگ

نحوه ساخت فلش بوتیبل جلبریک چکرین با استفاده از 3uTools

بصورت پیشفرض ابزار jailbreak CheckRa1n باید روی سیستم macOS نصب شود.
اما بعد از ساختن یک فلش بوتیبل با کمک 3uTools ، می توانید از CheckRa1n برای جیلبریک آیفون خود در رایانه ویندوز استفاده کنید.

 

دستگاه های پشتیبانی شده: iPhone 5S-iPhone X
سیستم سازگار: iOS 12.3 و بالاتر

نحوه ساخت درایو فلش USB Jailbreak:
یک درایو فلش USB با ظرفیت 1 گیگابایت یا بیشتر تهیه کنید ، سپس درایو فلش USB را به رایانه متصل کنید ، 3uTools را در رایانه باز کنید و روی “Make Checkra1n jailbreak USB flash drive” در “Flash & JB-Jailbreak” کلیک کنید ، سپس توضیحات عملکرد پاپ آپ و نمایش برای دیسک U درج شده ، دیسک U مورد استفاده برای ساخت را انتخاب کنید و بر روی دکمه “شروع ساخت” کلیک کنید.

 

 

توجه داشته باشید که با این مرحله تمام داده های موجود در فلش مموری پاک می شوند ، لطفاً از اطلاعات شخصی خود پشتیبان تهیه کنید.

آموزش: نحوه ساخت دیسک Checkra1n Jailbreak U با استفاده از 3uTools

پس از آن ، 3uTools به طور خودکار یک درایو فلش USB جیلبریک شده ایجاد می کند. پس از اتمام ایجاد ، روی دکمه “بستن” در جعبه اعلان کلیک کنید.

 

 

چگونه می توان از جلبریک چکرین استفاده کرد؟

برای اتصال آیفون به رایانه از کابل داده استفاده کنید ، 3uTools را در رایانه باز کنید ، “Enter Recovery Mode” را در “جعبه ابزار” انتخاب کرده و پس از ورود آیفون به حالت بازیابی ، اتصال را حفظ کنید ، کابل داده را جدا نکنید.

نحوه ساخت دیسک Checkra1n Jailbreak U با استفاده از 3uTools

رایانه را مجدداً راه اندازی کنید ، وارد حالت BIOS شوید و راه اندازی مجدد را با دیسک U انتخاب کنید (Generic Flash Disk را انتخاب کنید).

 

 

(مدلهای مختلف رایانه و مادربرد راههای مختلفی برای ورود به BIOS دارند ، لطفاً برای جزئیات بیشتر با سازنده مادربرد مشورت کنید)

پس از شروع دیسک  ، می توانید Checkra1n را وارد کنید ، با استفاده از کلیدهای جهت دار صفحه کلید “Start” را در گوشه پایین سمت راست انتخاب کنید و برای شروع Enter را فشار دهید.

 

 

نحوه ساخت دیسک Checkra1n Jailbreak U با استفاده از 3uTools

با استفاده از کلیدهای جهت دار صفحه کلید “شروع” را در گوشه پایین سمت راست انتخاب کرده و Enter را فشار دهید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا دستگاه وارد حالت DFU شود.

 

 

پس از ورود به حالت DFU ، مرحله جلبریک به طور خودکار و بدون عملیات دیگر اجرا می شود.

بعد از اتمام جلبریک چکرین پیام “All Done” اعلام می شود

 

کار تمام است و می توانید از ایفون جلبریک شده خود استفاده نمایید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید