وبلاگ

معرفی ایرتگ اپل – AirTag

مهارت خود را برای از دست دادن چیزهای دیگر از دست بدهید.

AirTag یک روش فوق العاده آسان برای پیگیری موارد شما است. یکی را به کلیدهای خود وصل کنید ، دیگری را در کوله پشتی خود قرار دهید. و دقیقاً به همین ترتیب ، آنها در برنامه Find My در رادار شما هستند ، همچنین می توانید دستگاه های Apple خود را ردیابی کنید و با دوستان و خانواده خود همراه باشید.

 

ایرتگ اپل

 

پینگ آن پیداش کن.
قرار دادن نادرست چیزی مانند کیف پول شما وقتی AirTag را به آن متصل کنید ، لازم نیست مسئله مهمی باشد. با رفتن به برگه جدید موارد در برنامه Find My می توانید صدایی را روی بلندگوی داخلی پخش کنید یا بگویید “Hey Siri، find my wallet”. اگر در نزدیکی پنهان شده است – مانند زیر کاناپه یا در اتاق بعدی – فقط صدا را دنبال کنید و جستجوی شما به پایان رسیده است.

سرد گرم
گرمتر داغ
اگر AirTag در نزدیکی شما باشد ، iPhone شما می تواند با Precision Finding مستقیماً شما را به سمت آن هدایت کند.

پیدا کردن دقیق سازگار با:
آیفون 11
آیفون 11 پرو و ​​آیفون 11 پرو مکس
آیفون 12 و آیفون 12 مینی
آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس
با کمی کمک از صدها میلیون دوست زندگی خود را بگذرانید.
هنگامی که چیزی را پشت سر گذاشته اید ، مانند ساحل یا سالن بدن سازی ، شبکه Find My – صدها میلیون دستگاه iPhone ، iPad و Mac در سراسر جهان – به شما کمک می کند AirTag شما را ردیابی کند. و برای محافظت از حریم خصوصی شما در هر مرحله طراحی شده است.

چگونه کار می کند؟
AirTag شما یک سیگنال بلوتوث ایمن ارسال می کند که توسط دستگاه های اطراف در شبکه یافتن من قابل تشخیص است. این دستگاه ها مکان AirTag شما را به iCloud ارسال می کنند – سپس می توانید به برنامه Find My بروید و آن را روی نقشه مشاهده کنید. برای محافظت از حریم خصوصی شما ، کل فرآیند ناشناس و رمزگذاری شده است. و کارآمد است ، بنابراین دیگر نیازی به نگرانی در مورد دوام باتری یا مصرف داده نیست.

حالت گمشده پیدا کردن چیزها را ایجاد می کند
حتی راحت تر.
درست مانند سایر دستگاه های اپل ، AirTag را می توان در حالت گمشده قرار داد. سپس ، وقتی توسط دستگاهی در شبکه شناسایی شود ، به طور خودکار اعلانی دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید آن را تنظیم کنید تا کسی با ضربه زدن روی AirTag شما با تلفن هوشمندی با قابلیت NFC ، اطلاعات تماس شما را بدست آورد – این همان فناوری است که به شما امکان می دهد مردم با تلفن های خود هزینه هایشان را پرداخت کنند.

 

 

حریم خصوصی ساخته شده است.
فقط شما می توانید AirTag خود را ببینید. داده ها و تاریخچه موقعیت مکانی شما هرگز در AirTag ذخیره نمی شود. دستگاه هایی که موقعیت AirTag شما را پخش می کنند نیز ناشناس باقی می مانند و داده های موقعیت مکانی در هر مرحله رمزگذاری می شوند. بنابراین حتی اپل از محل AirTag یا هویت دستگاهی که در یافتن آن کمک می کند اطلاع ندارد.

AirTag برای جلوگیری از ردیابی ناخواسته طراحی شده است. اگر AirTag شخص دیگری به موارد شما راه پیدا کند ، iPhone شما متوجه می شود که با شما سفر می کند و برای شما هشدار ارسال می کند. بعد از مدتی ، اگر هنوز آن را پیدا نکردید ، AirTag شروع به پخش صدا می کند تا به شما اطلاع دهد که در آنجا است.

البته ، اگر اتفاقاً با دوستی که دارای AirTag است یا در قطار با تعداد زیادی از افراد دارای AirTag هستید ، نگران نباشید. این هشدارها فقط در صورت جدا شدن AirTag از صاحب خود فعال می شوند.

بسیار زیبا
با یک تنظیم یک بلافاصله AirTag شما را با iPhone یا iPad متصل می کند. برای AirTag خود نامی وارد کنید ، آن را به موردی که می خواهید ردیابی کنید پیوست کنید و خوب رفتن به آن است. آیا اعلان های AirTag را نیز در Apple Watch خود می خواهید؟ مشکلی نیست

زنده باد باتری
AirTag به گونه ای طراحی شده است که بیش از یک سال باتری استانداردی که می توانید به راحتی آن را تعویض کنید ، ادامه خواهد داد.

چلپ چلوپ ، چلپ چلوپ
بگذارید بگوییم شما کلیدهای خود را برچسب گذاری کرده اید و – اوه – آنها را در یک گودال رها کنید. یا آنها در مسیر یک نشت عظیم قرار دارند. سلام ، مشکلی نیست AirTag شما در برابر آب مقاوم است .

ابتدای آن آن را اموجی کنید.
وقتی AirTag خود را از apple.com یا برنامه Apple Store خریداری می کنید ، می توانید آن را با حروف اول شخصی سازی کنید. یک شکلک یا هر دو. این برنامه رایگان و آسان است و به شما سرگرمی می بخشد.

برای دیدن آن از هر زاویه ای از AR استفاده کنید.
این صفحه را با استفاده از Safari در iPhone یا iPad باز کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید