وبلاگ

شرکت شیائومی و کشور هند

دو شریک جدید تولید تلفن های هوشمند – DBG و BYD – برای راه اندازی کارخانه های تولید در هند ، ظرفیت تولید تلفن های هوشمند Mi India را 20 ~ افزایش می دهند.
Onboards Radiant Technology به عنوان یک شریک تولید جدید برای تلویزیون های هوشمند.
اکنون بیش از 99٪ تلفن های هوشمند و 100٪ تلویزیون های هوشمند ساخت کشور هند هستند.
اکثر اجزای سازنده گوشی های هوشمند (تا 75٪ ارزش تلفن های هوشمند) به صورت محلی تولید می شوند یا به صورت محلی تهیه می شوند.
ایجاد اشتغال برای بیش از 60،000 هندی

 

 

هند ، 25 فوریه 2021: Mi India ، شماره 1 تلفن هوشمند و پخش کننده تلویزیون هوشمند این کشور اخیراً 5 سال از سفر خود را “ساخت در هند” به پایان رساند.

داشتن یک شریک متعهد در زمینه تولید و رشد هند ، تولید تلفن های هوشمند و تلویزیون های هوشمند محلی یک گام مهم برای این برند است و به ترکیب “Mi” در بافت کشور کمک کرده است.

Mi India یکی از ابتکارات ابتکاری نخست وزیر محترم در هند ، زودتر همه تلفن های هوشمند خود را از طریق شرکای تولیدی خود تولید می کرد: Foxconn و Flex. Mi India امروز اعلام کرد که در طی همه گیر شدن 9 ماه گذشته تولید تلفن های هوشمند هندی خود را افزایش داده است:

این شرکت از دو شریک تولید جدید – DBG و BYD – برای تولید تلفن های هوشمند در هند استفاده کرده است. DBG کارخانه تولید تلفن های هوشمند را در هاریانا تأسیس کرده است ، در حالی که BYD در تامیل نادو کارخانه ای را راه اندازی می کند.
انتظار می رود این مشارکت های جدید ظرفیت تولید Mi India را در هند بیشتر کند. همکاری Mi India با DBG ظرفیت تولید ماهانه مارک را حدود 20٪ افزایش داده است. همچنین انتظار می رود که BYD هند با شروع فعالیت های آن تا H1 سال 2021 به میزان قابل توجهی در ظرفیت تولید کمک کند.
امروز Mi India بیش از 99٪ تلفن های هوشمند خود را به صورت محلی در هند تولید می کند.
Mi India همچنین در حال افزایش تولید محلی و تأمین منابع اجزای تلفن هوشمند است. امروزه اکثر قطعات مانند PCBA (مادربرد) ، زیر برد ، ماژول دوربین ، باتری ، پنل پشتی ، کابل USB ، شارژرها ، جعبه ها و بسیاری از اجزای دیگر به صورت محلی در هند تهیه و تولید می شوند. تمام این قطعات بیش از 75 درصد ارزش تلفن های هوشمند را در اختیار دارند.
این قطعات توسط شرکایی مانند Sunny India ، NVT ، Salcomp ، LY Tech ، Sunvoda و بسیاری دیگر تولید می شوند.

 

Mi India سه سال پیش تلویزیون های هوشمند (با نام تجاری Mi TV) را راه اندازی کرد و برای 10 ماه متوالی در هند شماره 1 تلویزیون هوشمند است. این سفر خود را در هند برای تلویزیون های هوشمند 2 سال پیش آغاز کرد که کارخانه جدید خود را در تیروپاتی با شریک تولید خود – Dixon Technology افتتاح کرد. این شرکت در حال حاضر 3 میلیون دستگاه تلویزیون هوشمند Made-in-India به فروش رسانده است. در طی همه گیری ، تولید محلی تلویزیون هوشمند خود را بیشتر تقویت کرد:

این شرکت با یک شریک تولید جدید – Radiant Technology – برای تولید تلویزیون های هوشمند در هند سوار شده است. Radiant Technology یک کارخانه تولید در Telangana ایجاد کرده است.
با راه اندازی کارخانه تولید جدید ، 100٪ تلویزیون های هوشمند فروخته شده توسط Mi India اکنون ساخت هند هستند.

 

با راه اندازی کارخانه های تولید جدید ، خانواده گسترده Mi Mi India بیشتر به 60،000 نفر در هند رسیده است. در سال 2020 ، Mi India و شرکای آن برای 10،000 نفر جدید اشتغال ایجاد کردند که تعداد کل نیروی کار آنها 60،000 نفر بود. این 60،000 نیروی کار قوی در شش سال گذشته از زمان تأسیس آن در سال 2014 ساخته شده است – و شامل شرکای تولید ، پس از فروش ، فروش آفلاین ، تدارکات و کارمندان شرکت (اعضای تیم منحصرا در Mi India کار می کنند).

این طرح بر تعهد بلند مدت Mi India در قبال هند و چشم انداز دولت “ساخت هند” تأکید دارد.

مانو کومار جین ، MD ، Mi India در سخنانی در مورد ابتکارات گفت: “سال 2020 یک سال استثنایی بود ، همه گیری منجر به چالش های متعددی شد که کل زنجیره تأمین جهانی و هند را مختل کند. با وجود این ، تیم Mi India با هم همکاری کردند تا زنجیره تأمین محلی و توانایی تولید را بیشتر گسترش دهند. به دلیل گسترش مداوم تولیدات محلی ما است که امروز ، ما همچنان به حفظ رهبری در فضای بازار تلفن های هوشمند و تلویزیون های هوشمند ادامه می دهیم و به عنوان معتبرترین مارک تلفن های هوشمند ظاهر می شویم.

متعهد به رشد هند ، Mi India یکی از اولین پذیرندگان طرح نخست وزیر محترم ساخت هند در سال 2015 بود. امروز ما با افزودن شرکای جدید تولیدی مانند DBG و BYD برای تلفن های هوشمند و Radiant تعهد خود را تمدید می کنیم. فناوری برای تلویزیون های هوشمند. اکنون 99٪ تلفن های هوشمند و 100٪ تلویزیون های هوشمند ما در هند تولید می شوند و اکثر اجزای سازنده گوشی های هوشمند به صورت محلی تولید یا از هند تهیه می شوند. ما امیدواریم که بتوانیم نقش کمی در ساخت هند به عنوان قطب تولید جهانی داشته باشیم. ”

وی همچنین اضافه كرد: “در سال 2020 ، هنگامی كه سازمان ها نیروی كار خود را كوچك می كردند ، ما بر روی جمع كردن م buildingلفه های رشد خود در بازار هند متمرکز بودیم – كارمندان ما. ما در سال 2020 برای بیش از 10،000 نفر اشتغال ایجاد کردیم. در Mi India ، متخصصان جوان را تشویق می کنیم که نقش های رهبری را بر عهده بگیرند. تعداد حیرت انگیز – 64٪ از رهبران تجارت ما زیر 40 سال هستند. ما به خانواده جوان و پویای Mi India افتخار می کنیم که مایل به ریسک کردن ، به چالش کشیدن وضعیت موجود و مهمتر از همه هستند – چیزهای جدید را امتحان کنید. ”

با تشریح مشارکت ، آقای Muralikrishnan B. ، COO ، Mi India اشاره کرد ، “در Mi India ، ما همیشه به گسترش مقیاس و دستیابی به توانایی های زنجیره تولید و تأمین خود اعتقاد داشتیم و از این رو با افزودن 2 شریک جدید تولید گوشی های هوشمند – DBG & BYD. DBG مستقر در Bawal (در نزدیکی Gurgaon) به ما ردپای تولید در شمال هند می دهد ، در حالی که دفتر مرکزی BYD India در چنای در جنوب واقع شده است. ” وی همچنین اضافه کرد ، “در سال 2020 ، تولیدات خود را برای تلویزیون های هوشمند افزایش دادیم. امروزه 100٪ تلویزیون های هوشمند ما در هند تولید می شوند. ما موفق به انتقال سوزن از 85٪ به 100٪ شدیم. این امر به دلیل شرکای جدیدی مانند Radiant Appliance امکان پذیر شده است. علاوه بر افزایش ظرفیت تولید ، Mi India همچنین اسباب بازی تولید اشتغال خود را از 20٪ تا 60،000 که شامل کارمندان و نیروی انسانی شخص ثالث است ، افزایش داده است. ”

 


 

درباره شرکت شیائومی:

شرکت شیائومی در آوریل 2010 تاسیس شد و در تاریخ 9 ژوئیه 2018 (1810.HK) در صفحه اصلی بورس اوراق بهادار هنگ کنگ قرار گرفت. شیائومی یک شرکت اینترنتی با تلفن های هوشمند و سخت افزار هوشمند است که در هسته اصلی خود با یک بستر اینترنت اشیا (IoT) متصل شده اند. با تأکید برابر بر نوآوری و کیفیت ، Xiaomi به طور مداوم تجربه کاربر با کیفیت بالا و بهره وری عملیاتی را دنبال می کند. این شرکت بی وقفه محصولات شگفت انگیز با قیمت های صادقانه می سازد تا همه افراد در جهان از طریق فناوری نوآورانه زندگی بهتری داشته باشند. شیائومی در حال حاضر سومین مارک بزرگ تلفن های هوشمند در جهان است و با داشتن 289.5 میلیون دستگاه هوشمند متصل به سیستم عامل خود ، به استثنای تلفن های هوشمند و لپ تاپ ها ، با مصرف 289.5 میلیون دستگاه هوشمند ، پلت فرم برجسته مصرف کننده AIoT (AI + IoT) جهان را تأسیس کرده است. محصولات شیائومی در بیش از 90 بازار در سراسر جهان وجود دارد. در آگوست سال 2020 ، این شرکت برای دومین بار در لیست Fortune Global 500 قرار گرفت و در رتبه 422 قرار گرفت ، در مقایسه با سال قبل با 46 پله صعود. شیائومی همچنین در بین شرکت های اینترنتی این لیست در رتبه 7 قرار دارد. شیائومی سازنده شاخص های Hang Seng، Hang Seng China Enterprises و Hang Seng TECH است.

Mi India پخش کننده تلفن های هوشمند شماره 1 از گزارش ردیاب تلفن همراه سه ماهه 3 ماهه IDC است.

MI India از زمان گزارش Q2 2018 IDC Worldwide Quarterly Tracker شماره 1 مارک تلویزیون هوشمند است.

دیدگاهتان را بنویسید