وبلاگ

سری جدید REDMI داینامیک

مرزهای خود را با سری جدید DYNAMIC REDMI NOTE 10 به چالش بکشید

با شروع 199 دلار ، سری Redmi Note 10 با ارائه تلفن های هوشمند حیرت انگیز و در عین حال قابل دسترسی ، همچنان استاندارد صنعت را افزایش می دهد.

پکن ، چین ، 4 مارس – رهبر فناوری جهانی Xiaomi امروز اعلام کرد که در حال گسترش مجموعه دستگاه های میان رده تلفن های هوشمند خود است و شامل: Redmi Note 10 Pro ، Redmi Note 10S ، Redmi Note 10 و Redmi Note 10 5G است. از 108MP Voyager ، 64MP Adventurer ، AMOLED Explorer ، 5G Pioneer ، این سری به تعهد شیائومی در ارائه آخرین پیشرفت های گوشی های هوشمند به همه و تعریف مجدد پادشاه میان رده در صنعت ادامه می دهد.

Redmi Note 10 Pro: 108MP و 120Hz AMOLED برای اولین بار به سری Redmi Note وارد می شوند

Redmi Note 10 Pro پیشروی را به عنوان یکی از دوربین های با رزولوشن بالا برای گوشی های هوشمند افزایش می دهد و آن را به عنوان پادشاه میان رده در عکاسی با موبایل تبدیل می کند. سنسور 108MP تلفن با فناوری 9 در 1 binning و Dual native ISO با ترکیب بهترین جزئیات ، دامنه دینامیکی بالاتری را ارائه می دهد و مجموعه ای از امکانات ویرایش عکس را ارائه می دهد. با تشکر از حالت شب 2.0 که توسط الگوریتم چند فریم RAW طراحی شده است ، کاربران می توانند تصاویر خیره کننده را حتی در تنظیمات کم نور ثبت کنند.

Redmi Note 10 Pro فیلمبرداری ویدیویی با زمان کوتاه و حرفه ای را ارائه می دهد. از دیگر موارد اضافی جدید در Redmi Note می توان به Clones Photo ، Clones Video ، Video Dual و حالت نوردهی طولانی برای اشتراک گذاری عکس یا فیلم فوق العاده سرگرم کننده در برنامه های مورد علاقه خود در شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

 

به دنبال یک طراحی مجدد یکپارچه ، از جمله سنسور اثر انگشت سمت Arc و یک DotDisplay AMOLED با فرکانس 6.67 اینچ 120Hz ، این دستگاه تجربه کاربری کاملاً خوبی را ارائه می دهد. در سه رنگ چرخان سر – Onyx Grey ، Glacier Blue و Gradient Bronze – Redmi Note 10 Pro همانقدر زیبا و بادوام است که Corning® Gorilla® Glass 5 در قسمت جلوی آن از جرم ها و خراش های ناخوشایند محافظت می کند.

در پایان عملکرد ، Redmi Note 10 Pro واقعاً یک مشت با یکی از قدرتمندترین پردازنده های 4G بازار یعنی Qualcomm® Snapdragon ™ 732G را بسته است. ایده آل برای پارسه و پخش جریانی ، مدل عملکرد بالا و کم مصرف دستگاه ، همراه با یک سیستم صوتی همه جانبه با بلندگوهای دوتایی ، یک تجربه مشاهده بهینه هنگام حرکت را فراهم می کند. با تشکر از باتری 5،020 میلی آمپری (نوع) و شارژ سریع 33 وات سریع ، زمان صرف شده در مصرف انرژی در کاربران به حداقل می رسد.

Redmi Note 10S و Redmi Note 10: ادامه اختراع تجربه گوشی های میان رده

Redmi Note 10S و Redmi Note 10 هر دو با تجربه بهینه مشاهده ، هر کدام به نمایشگر 6.43 ”AMOLED DotDisplay مجهز شده اند. همانند Redmi Note 10 Pro ، این دو دستگاه از طراحی مجدد و به روزرسانی های یکپارچه شامل سنسور اثر انگشت جانبی Arc ، شارژ سریع 33 وات ، تنظیم سنسور نور 360 درجه و بلندگوهای دوگانه غوطه وری استفاده می کنند. Redmi Note 10S و Redmi Note 10 در دو رنگ کلاسیک وجود دارند: خاکستری Onxy و سفید Pebble. علاوه بر این ، هر تلفن یک رنگ جالب توجه دیگر را ارائه می دهد: Redmi Note 10S ، Ocean Ocean؛ ردمی نوت 10 ، دریاچه سبز.

 

 

Redmi Note 10S و Redmi Note 10 آماده هستند تا با تنظیمات دوربین چهارگانه خود شامل دوربین فوق العاده عریض 8 مگاپیکسلی برای عکسهای گروهی ، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای نمای نزدیک و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی برای پشتیبانی از عکسها ، تمام لحظات زندگی را ثبت کنند. دوربین اصلی Redmi Note 10S 64MP یک پیشرفت فوق العاده نسبت به نسل قبلی را نشان می دهد و حتی برخی از پرچمداران را از نظر پیکسل خرد می کند. با پشتیبانی از 48 مگاپیکسل ، دوربین اصلی Redmi Note 10 در هنگام گرفتن عکس های چشمگیر هیچ شل نیست. هر دو دستگاه به قابلیت Pro time-lapse مجهز هستند ، این نشانگر اضافه شدن حرکت آرام قبلی ، حالت شبانه و ویژگی های منظم مرور زمان است.

Redmi Note 10S با داشتن MediaTek Helio G95 قدرتمند ، با بازی سریعتر ، عملکرد بهتر و GPU ، سرعت کلاک تا 900 مگاهرتز به چالش می کشد. در حالی که Redmi Note 10 دارای یک پردازنده روزمره سریع و سریع است که به راحتی تمام استفاده های روزانه شما را تأمین می کند – Qualcomm® Snapdragon 678 ™ کاملاً جدید.

Redmi Note 10 5G: ارائه یک مدل 5G قابل دسترسی برای همه

5G نام بازی است. شیائومی با این مدل جدید یکی از مقرون به صرفه ترین تلفن های هوشمند 5G را در اختیار شما قرار می دهد ، در حالی که از برش گوشه و کنار خودداری می کند. MediaTek Dimensity 700 با گره تولید 7 نانومتری ، سیستم پشتیبانی شده از Dual 5G SIM و مودم یکپارچه ، بهره وری در سطح گل سرسبد را فراهم می کند.

Redmi Note 10 5G با ویژگی جذاب و گیرنده 90Hz 6.5 ”AdaptiveSync DotDisplay قادر به تنظیم خودکار محتوا است – از پخش ویدئو در 30 هرتز * یا 60 هرتز تا پیمایش در رسانه های اجتماعی یا بازی تا 90 هرتز – تجربه روان و بهینه را تضمین می کند مصرف باتری

Redmi Note 10 5G دارای یک سیستم دوربین جامد با دوربین اصلی 48MP ، دوربین ماکرو 2MP و سنسور عمق 2MP است که به شما امکان می دهد عکس های خوب را به راحتی بگیرید. علاوه بر این ، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن (پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات) آن را به یک همراه ایده آل برای استفاده روزانه تبدیل کرده است. Redmi Note 10 5G در چهار رنگ فریبنده وجود دارد: نقره ای کروم ، خاکستری گرافیت ، آبی شبانه و سبز شفق.

آخرین و نه کمترین ، به عنوان شریک رسمی گوشی های هوشمند PUBG MOBILE Esports 2021 در اروپا و آسیای جنوب شرقی (بدون شناسه) ، سری Redmi Note 10 به همه این فرصت را می دهد تا مرزهای تجربه بازی را به چالش بکشند.

Redmi Note 10 Pro در سه نوع ارائه می شود – 6 گیگابایت + 64 گیگابایت ، 6 گیگابایت + 128 گیگابایت و 8 گیگابایت + 128 گیگابایت. اوایل مارس همه از طریق کانال های رسمی فروش شیائومی برای خرید در دسترس خواهد بود.

 


 

درباره شرکت شیائومی

شرکت شیائومی در آوریل 2010 تأسیس شد و در تاریخ 9 ژوئیه 2018 (1810.HK) در صفحه اصلی بورس اوراق بهادار هنگ کنگ قرار گرفت. شیائومی یک شرکت اینترنتی با تلفن های هوشمند و سخت افزار هوشمند است که در هسته اصلی خود با یک بستر اینترنت اشیا (IoT) متصل شده اند.

با تأکید برابر بر نوآوری و کیفیت ، Xiaomi به طور مداوم تجربه کاربر با کیفیت بالا و بهره وری عملیاتی را دنبال می کند. این شرکت بی وقفه محصولات شگفت انگیز با قیمت های صادقانه می سازد تا همه افراد در جهان از طریق فناوری نوآورانه زندگی بهتری داشته باشند.

شیائومی در حال حاضر سومین مارک بزرگ تلفن های هوشمند در جهان است و با داشتن 289.5 میلیون دستگاه هوشمند متصل به سیستم عامل خود ، به استثنای تلفن های هوشمند و لپ تاپ ها ، با مصرف 289.5 میلیون دستگاه هوشمند ، پلت فرم برجسته مصرف کننده جهانی AI را تأسیس کرده است. محصولات شیائومی در بیش از 90 بازار در سراسر جهان وجود دارد. در آگوست سال 2020 ، این شرکت برای دومین بار در لیست Fortune Global 500 قرار گرفت و در رتبه 422 قرار گرفت ، در مقایسه با سال قبل با 46 پله رشد شیائومی همچنین در بین شرکت های اینترنتی این لیست در رتبه 7 قرار دارد.

شیائومی سازنده شاخص های Hang Seng، Hang Seng China Enterprises و Hang Seng TECH است.

 

دیدگاهتان را بنویسید