وبلاگ

ویژگی های جدید iPadOS 15

iPadOS 15 ویژگی های جدیدی را معرفی می کند که همه کاره بودن iPad را بیشتر می کند ، با تجربه چند وظیفه ای که حتی بیشتر بصری است ، طرح بندی ویجت های جدید برای صفحه اصلی ، کتابخانه برنامه ، راههای بیشتری برای ضبط افکار با Quick Note و به روز رسانی FaceTime برای موارد بیشتر تماس های ویدئویی طبیعی iPadOS 15 امروز به عنوان یک به روز رسانی نرم افزاری رایگان در دسترس است.

ایجاد Multitasking and Keyboard Shortcuts

iPadOS 15 کار با چندین برنامه را آسان تر از همیشه می کند. یک منوی چند وظیفه ای جدید در بالای برنامه ها ظاهر می شود و دسترسی به Split View یا Slide Over را تنها با یک ضربه آسان می کند. در حال حاضر کاربران هنگام استفاده از Split View به صفحه اصلی دسترسی سریع دارند .

میانبرهای صفحه کلید جدید و نوار منوی بازطراحی شده به کاربران امکان می دهد کارهای بیشتری انجام دهند ، از جمله تنظیم سریع و جابجایی بین Split View و Slide Over مستقیم از صفحه کلید خارجی خود.

سازماندهی و شخصی سازی iPad با ابزارک ها و کتابخانه برنامه

ویجت ها اکنون می توانند در بین برنامه ها در صفحه اصلی قرار داده شوند ، اطلاعات بیشتری را در یک نگاه ارائه می دهند و تجربه شخصی تری را ارائه می دهند. اندازه ویجت جدید بزرگتر ، که مخصوص صفحه نمایش بزرگتر iPad طراحی شده است ، برای نمایش فیلم ، موسیقی ، بازی ، عکس و موارد دیگر بسیار مناسب است.
کتابخانه برنامه همچنین به iPad می آید ، که به طور خودکار همه برنامه ها را در دسته های مفیدی مانند بهره وری ، بازی ها ، و اخیراً اضافه شده سازماندهی می کند و به راحتی از Dock قابل دسترسی است.

به روز رسانی برای تماس های طبیعی تر FaceTime

به روز رسانی قدرتمند صدا و تصویر FaceTime تماس ها را طبیعی تر و واقعی تر می کند. با صدای فضایی ، صداهای تماس FaceTime به نظر می رسد که از جهتی که شخص روی صفحه قرار گرفته است آمده است. Voice Isolation ، یک حالت جدید میکروفون ، از یادگیری ماشینی برای حذف نویز پس زمینه و اولویت بندی صدای کاربر استفاده می کند ، در حالی که طیف گسترده اجازه می دهد تا هر ذره از صدای پس زمینه پخش شود.
حالت پرتره در FaceTime پس زمینه کاربر را محو کرده و آنها را در فوکوس قرار می دهد ، و گروه FaceTime اکنون این امکان را به شما می دهد تا شرکت کنندگان را در کاشی های یک اندازه در نمای شبکه جدید نمایش دهید و مکالمه با گروه های بزرگتر را آسان تر می کند.

همچنین تماس های FaceTime در iPadOS 15 جدید است و می تواند به دستگاه های Android و Windows گسترش یابد. کاربران می توانند پیوندی را از iPhone ، iPad یا Mac ایجاد کرده و آن را از طریق Messages ، Calendar ، Mail یا برنامه های شخص ثالث به اشتراک بگذارند ، بنابراین هر کسی می تواند از مرورگر وب خود به تماس FaceTime بپیوندد. تماس های FaceTime در وب همچنان رمزگذاری می شوند ، بنابراین حریم خصوصی به خطر نمی افتد.
اواخر پاییز امسال ، SharePlay روش جدیدی را برای کاربران به اشتراک می گذارد تا در حین تماس FaceTime تجربیات خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند ، مانند گوش دادن به آهنگها با یکدیگر ، تماشای یک برنامه تلویزیونی یا فیلم ، تکمیل تمرین با یکدیگر یا به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش خود برای مشاهده برنامه ها SharePlay با برنامه هایی مانند Apple Music ، Apple TV+و Apple Fitness+، و همچنین Disney+، ESPN+، HBO Max ، Hulu ، MasterClass ، Paramount+، Pluto TV ، SoundCloud ، TikTok ، Twitch و بسیاری دیگر کار خواهد کرد. به SharePlay می توان از طریق iPhone ، iPad و Mac دسترسی داشت و با کنترل های پخش مشترک ، هرکسی در جلسه SharePlay می تواند بازی کند ، مکث کند یا جلو بیاید. SharePlay حتی به Apple TV نیز کشیده می شود ، بنابراین کاربران می توانند نمایش ها یا فیلم ها را روی صفحه بزرگ تماشا کنند.

ابزارهایی برای یافتن تمرکز و جستجوی جدید برای اعلان ها

Focus  ،iPadOS 15 را معرفی می کند ، روشی جدید برای کمک به کاربران برای کاهش حواس پرتی با فیلتر کردن اعلان ها بر اساس آنچه می خواهند در آن لحظه تمرکز کنند. به عنوان مثال ، تمرکز کار را می توان در ساعات کار طوری تنظیم کرد که فقط اعلانات همکاران و برنامه هایی که برای کار استفاده می شوند مجاز باشد ، و تمرکز شخصی می تواند هنگام استراحت با دوستان و خانواده استفاده شود. برای کاهش وسوسه ، می توان صفحات اختصاصی صفحه اصلی را با برنامه ها و ویجت های مرتبط ایجاد کرد تا با فوکوس خاصی مطابقت داشته باشد. هنگام استفاده از Focus ، وضعیتی به طور خودکار به مخاطبین در Messages و برنامه های ارتباطی شخص ثالث مانند Slack نمایش داده می شود ، بنابراین دیگران می دانند که نباید وقفه ایجاد شود.

اعلان ها مجدداً طراحی شده اند ، عکس های مخاطب برای افراد و نمادهای بزرگتر برای برنامه ها اضافه شده است که تشخیص آنها را حتی آسان تر می کند. کاربران اکنون می توانند خلاصه اعلانات – مجموعه مفیدی از اعلان ها که روزانه تحویل داده می شوند – را در زمان های مشخص شده ، مانند صبح و عصر دریافت کنند ، که به راحتی می توان فعالیت های روز را به راحتی انجام داد.

قابلیتهای هوشمند روی دستگاه دارای ویژگی های جدید عکس و جستجوی پیشرفته

با استفاده از هوش روی دستگاه ، متن زنده متن موجود در عکس ها را در کل سیستم از جمله وب تشخیص می دهد و به کاربران اجازه می دهد تا اقدامی مانند کپی و جایگذاری ، جستجوی اطلاعات و ترجمه را انجام دهند. کاربران می توانند برای برقراری تماس روی تصویر یک شماره تلفن یا تصویر آدرس وب برای بازکردن صفحه در Safari ضربه بزنند. با Visual Look Up ، کاربران می توانند درباره هنرهای رایج ، مکان های دیدنی ، کتابها ، گیاهان و گلها و نژادهای حیوانات خانگی بیشتر بیاموزند.

Spotlight اکنون قابلیت جستجو در برنامه Photos و تصاویر وب را اضافه می کند و نتایج غنی جدیدی برای مخاطبین با مکالمات اخیر ، عکس های به اشتراک گذاشته شده و مکان آنها در صورت اشتراک گذاری از طریق Find My دارد. با استفاده از Live Text ، Spotlight همچنین می تواند متن و دست خط را در عکس ها پیدا کند.

ترجمه با روش های جدید ارتباطی در iPad

برنامه Translate با ویژگی های جدیدی که مکالمات را آسان تر و طبیعی تر می کند ، به iPad می آید. هنگام استفاده از برنامه Translate ، ترجمه خودکار تشخیص می دهد که چه کسی و به چه زبانی صحبت می کند ، بنابراین کاربران می توانند بدون نیاز به ضربه زدن به دکمه میکروفون به طور طبیعی مکالمه کنند. حتی برای مکالمات شخصی تر ، نمای رو در رو به دو نفر اجازه می دهد در کنار یکدیگر با iPad بین آنها بنشینند و ترجمه مکالمه را از طرف خود ببینند. اکنون می توانید متن و دست خط را با انتخاب آن و ضربه زدن روی ترجمه ، در هر نقطه از iPad ترجمه کنید. و در ترکیب با متن زنده ، حتی متن موجود در عکسها قابل ترجمه است.

کنترل های حریم خصوصی بیشتر

ویژگی های جدید حفظ حریم خصوصی حتی بیشتر برای ایجاد شفافیت و کنترل بر داده هایی که کاربران در اختیار برنامه ها قرار می دهند ، می باشد. حفاظت از حریم خصوصی نامه از ارسال کنندگان از یادگیری باز شدن ایمیل جلوگیری می کند و آدرس های IP را پنهان می کند تا فرستندگان نتوانند موقعیت کاربر را بیاموزند یا از آن برای ایجاد نمایه روی آنها استفاده کنند. حفاظت از حریم خصوصی کاربر توسط سیری حتی با تشخیص گفتار روی دستگاه نیز بیشتر می شود ، زیرا درخواست های صوتی اکنون به طور پیش فرض به طور کامل در دستگاه پردازش می شوند. این همچنین شخصی سازی بیشتر ، درخواست های آفلاین و عملکرد سریعتر را امکان پذیر می کند.

ویژگی های اضافی iPadOS 15

  • سافاری روشهای جدیدی را برای کاربران برای شخصی سازی تجربه مرور خود معرفی می کند. Tab Tab Group به کاربران اجازه می دهد تا برگه ها را سازماندهی کرده و در هر زمان در iPhone ، iPad یا Mac به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند. صفحه شروع قابل برنامه ریزی و برنامه های افزودنی وب در iPadOS ، Safari را شخصی تر و قدرتمندتر می کند.
  • اشتراک گذاری راهی کاملاً جدید برای لذت بردن از محتوای ارسال شده توسط دوستان و خانواده در پیامها ارائه می دهد. محتواهایی مانند عکس ها ، مقالات و موسیقی که در پیام ها به اشتراک گذاشته شده است به طور خودکار در بخش جدید به اشتراک گذاشته شده با شما در عکس ها ، Safari ، Apple News ، Music ، Apple Podcasts و برنامه Apple TV ظاهر می شود.
  • Photos شامل بزرگترین به روزرسانی Memories است ، با ظاهری تازه و جدید. یک رابط همه جانبه و تعاملی ؛ و ادغام با Apple Music ، که از هوش روی دستگاه برای شخصی سازی پیشنهادات آهنگی که خاطرات را زنده می کند ، استفاده می کند.
  • iCloud+ ویژگی های حق بیمه جدیدی را ارائه می دهد ، از جمله مخفی کردن ایمیل من ، پشتیبانی گسترده HomeKit Secure Video و iCloud Private Relay2 – یک سرویس جدید حفظ حریم خصوصی اینترنتی – بدون هیچ هزینه اضافی. مشترکین فعلی iCloud به طور خودکار به iCloud+ ارتقا می یابند. همه برنامه های iCloud+ را می توان با افراد در یک گروه به اشتراک گذاری خانواده به اشتراک گذاشت ، بنابراین همه می توانند از ویژگی های جدید ، فضای ذخیره سازی و تجربه بالایی که با این سرویس ارائه می شود ، لذت ببرند.
  • نقشه ها روشهای جدیدی را برای حرکت و کاوش در جهان با جزئیات قابل ملاحظه در شهرها برای محله ها ، مناطق تجاری ، ارتفاعات و ساختمانها ، و همچنین رنگها و برچسب های جدید جاده ها ، مکانهای دیدنی سفارشی طراحی شده و حالت جدید شبانه با درخشش مهتابی
  • ویژگی های دسترس پذیری به گونه ای طراحی شده اند که کاربران با آن کار می کنند. صفحه خوان VoiceOver اکنون از هوشمندی دستگاه برای کاوش اشیاء درون تصاویر استفاده می کند و کاربران را قادر می سازد تا جزئیات بیشتری در مورد افراد ، متن ، داده های جدول و سایر اشیاء درون تصاویر را کشف کنند. پشتیبانی از سخت افزار ردیابی چشم شخص ثالث به کاربران این امکان را می دهد تا iPad را تنها با استفاده از چشمان خود کنترل کنند. Sound Actions به کاربران امکان می دهد Switch Control را برای کار با صداهای دهان سفارشی کنند ، و اندازه صفحه نمایش و متن را می توان به صورت برنامه به برنامه سفارشی کرد.

 


https://digitalbax.ir/product/your-account-has-been-disabled-in-the-app-store-and-itunes/

رفع ارور نات اکتیو اپل آیدی (سرویس عادی)

رفع ارور maximum number of free accounts have been activated اپل آیدی

 

دیدگاهتان را بنویسید