وبلاگ

درباره کالیبراسیون مجدد گزارش سلامت باتری در iOS 14.5

از کالیبراسیون سیستم گزارش دهی سلامت باتری در آیفون 11 ، آیفون 11 پرو و ​​آیفون 11 پرو مکس مطلع شوید.

کالیبراسیون مجدد در iOS 14.5 به بعد
iOS 14.5 شامل به روزرسانی است که در آن سیستم گزارش سلامت باتری حداکثر ظرفیت باتری * و حداکثر قابلیت عملکرد را در آیفون 11 ، آیفون 11 پرو و ​​آیفون 11 پرو مکس مجدداً مرتب می کند تا تخمین های نادرست گزارش سلامت باتری را برای برخی از کاربران برطرف کند. علائم این اشکال شامل رفتار تخلیه غیر منتظره باتری یا در موارد کمی ، کاهش عملکرد حداکثر عملکرد است. این گزارش نادرست در مورد سلامت باتری مشکلی با سلامتی واقعی باتری منعکس نمی کند.

در حالی که سیستم گزارش سلامت باتری در حال کالیبراسیون مجدد است ، پیامی را در تنظیمات> باتری> سلامتی باتری مشاهده خواهید کرد. کالیبراسیون حداکثر ظرفیت و حداکثر قابلیت عملکرد در طی چرخه های شارژ منظم اتفاق می افتد و این روند ممکن است چند هفته طول بکشد. حداکثر درصد ظرفیت نمایش داده شده در هنگام کالیبراسیون تغییر نمی کند. قابلیت عملکرد Peak ممکن است به روز شود ، اما این ممکن است توسط بیشتر کاربران قابل توجه نباشد. اگر پیام باتری تخریب شده قبلی نشان داده شده باشد ، این پیام پس از به روزرسانی در iOS 14.5 حذف خواهد شد.

 

وقتی کالیبراسیون کامل شود ، حداکثر درصد ظرفیت و حداکثر قابلیت عملکرد به روز می شوند. پیام کالیبراسیون نیز حذف خواهد شد ، که نشان می دهد روند کامل است.

اگر دوباره کالیبراسیون گزارش سلامت باتری نشان دهد که سلامتی باتری شما به طور قابل توجهی خراب شده است ، پیام سرویس باتری ظاهر می شود.

در تعداد کمی از موارد ، کالیبراسیون ممکن است موفقیت آمیز نباشد و پیام جدیدی برای سرویس باتری ظاهر می شود. در صورت بروز این امر ، یک ارائه دهنده خدمات مجاز اپل می تواند باتری را به صورت رایگان تعویض کند تا عملکرد و ظرفیت کامل را بازیابی کند. این مسئله از نظر ایمنی نشان نمی دهد و باتری شما همچنان قابل استفاده است.

* حداکثر ظرفیت باتری با استفاده از مجموعه ای از الگوریتم ها و اندازه گیری های انجام شده هنگام استفاده تعیین می شود. با گذشت زمان ، ممکن است این الگوریتم ها به روز شود تا بهترین تخمین حداکثر ظرفیت باتری را ارائه دهد.

پیام های کالیبراسیون مجدد باتری
پس از به روزرسانی در iOS 14.5 در iPhone 11 ، iPhone 11 Pro یا iPhone 11 Pro Max ، ممکن است یکی از پیام های زیر را در تنظیمات> باتری> سلامت باتری مشاهده کنید.

کالیبراسیون مجدد باتری
اگر پیام زیر را مشاهده کردید ، به این معنی است که سیستم گزارش سلامت باتری در iPhone شما دوباره در حال کالیبراسیون است.

سیستم گزارش سلامت باتری شما در حال بازبینی حداکثر ظرفیت و حداکثر قابلیت عملکرد است. این روند ممکن است چند هفته طول بکشد. بیشتر بدانید…

کالیبراسیون مجدد برای حداکثر ظرفیت و حداکثر قابلیت عملکرد با گذشت زمان با چرخه های شارژ منظم اتفاق می افتد. در صورت موفقیت آمیز بودن فرآیند ، پیام مجدد کالیبراسیون حذف شده و حداکثر درصد ظرفیت شما به روز می شود.

توصیه سرویس نیست
اگر پیام زیر را مشاهده کردید ، به این معنی است که سیستم گزارش سلامت باتری در iPhone شما دوباره در حال کالیبراسیون است. در طی این فرآیند ، iPhone شما قادر به توصیه سرویس باتری نیست.

سیستم گزارش سلامت باتری شما در حال بازبینی حداکثر ظرفیت و حداکثر قابلیت عملکرد است. این روند ممکن است چند هفته طول بکشد. در حال حاضر توصیه سرویس نمی شود. بیشتر بدانید…

اگر پیام باتری تخریب شده قبلی نشان داده شده باشد ، این پیام پس از به روزرسانی در iOS 14.5 حذف خواهد شد. کالیبراسیون مجدد برای حداکثر ظرفیت و حداکثر قابلیت عملکرد با گذشت زمان با چرخه های شارژ منظم اتفاق می افتد. در صورت موفقیت آمیز بودن فرآیند ، پیام مجدد کالیبراسیون حذف شده و حداکثر درصد ظرفیت شما به روز می شود.

ارزیابی مجدد موفقیت آمیز نیست
اگر پیام زیر را مشاهده کردید ، به این معنی است که کالیبراسیون مجدد سیستم گزارش سلامت باتری موفقیت آمیز نبود.

کالیبراسیون مجدد سیستم گزارش سلامت باتری موفقیت آمیز نبود. یک سرویس دهنده مجاز اپل می تواند باتری را به صورت رایگان تعویض کند تا عملکرد و ظرفیت کامل را بازیابی کند. اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خدمات …

این پیام مسئله ایمنی را نشان نمی دهد. باتری شما هنوز هم قابل استفاده است. با این حال ، ممکن است با مشکلات قابل توجهی در عملکرد باتری و عملکرد روبرو شوید. یک سرویس دهنده مجاز اپل می تواند باتری را به صورت رایگان تعویض کند تا عملکرد و ظرفیت کامل را بازیابی کند. درباره دریافت سرویس باتری بیشتر بدانید.

سرویس باتری
از آنجا که ممکن است گزارش سلامت فعلی باتری نادرست باشد ، توصیه می کنیم تا زمان تکمیل فرآیند کالیبراسیون برای تماس با یک ارائه دهنده خدمات مجاز اپل منتظر بمانید. اگر دستگاه شما تحت ضمانت ، AppleCare + یا قانون مصرف باشد ، پوشش خدمات باتری با این مشکل به طور موقت تمدید می شود تا دوره کالیبراسیون مجدد شما را پوشش دهد. اگر آیفون 11 ، آیفون 11 پرو یا آیفون 11 پرو مکس خدمات باتری را پس از کالیبراسیون مجدد توصیه می کنند ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خدمات با پشتیبانی اپل تماس بگیرید. اگر آیفون 11 ، آیفون 11 پرو یا آیفون 11 پرو مکس شما آسیب دیده و توانایی تکمیل آن را مختل می کند برای تعمیر ، مانند صفحه نمایش شکسته ، این مشکل باید قبل از سرویس حل شود. در برخی موارد ، ممکن است هزینه ای برای تعمیر اضافی در پی داشته باشد.

اگر قبلاً برای سرویس باتری خارج از گارانتی آیفون 11 ، آیفون 11 پرو یا آیفون 11 پرو مکس خود پس از دیدن پیام تخریب شده سلامت باتری یا تجربه رفتار غیر منتظره باتری ، می توانید با پشتیبانی اپل تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید