وبلاگ

ایمن سازی iPad با MacLocks

 

 

Maclocks، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های امنیتی قدیمی اپل، با هر راه‌اندازی جدیدی متوجه تغییر تمرکز اپل می‌شود. در اینجا چیزی است که باید به آن توجه کرد.
آی‌پد 2022 راه‌های شیک بسیاری را در اختیار کسب‌وکارها و کاربران سازمانی قرار می‌دهد تا از جدیدترین تبلت اپل در عملیات خود استفاده کنند، مانند هر آی‌پد عالی قبل از آن. نسل دهم آی‌پد بزرگ‌تر است و 10.9 اینچ است و اپل مدل 10.2 اینچی را برای انعطاف‌پذیری حفظ کرده است. علاوه بر اندازه، تغییرات بیشتری نیز وجود دارد، مانند طراحی جدید، و دوربین در محور منظره، به جای پرتره.

Maclocks راه حل هایی را برای همه اندازه ها و اشکال مشاغل کوچک و فروشگاه های خرده فروشی و همچنین محل کار مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد. پیشرفت‌های اپل برای آن بازارها در طول سال‌ها همچنان ادامه داشته است، و اینجا باقی مانده است.

 

آی‌پد اپل از همان ابتدا وارد تجارت شده است

 

اپل آی‌پد را در سال 2010 عرضه کرد و به کاربران اجازه داد تصمیم بگیرند که با آن چه کنند. در طول سال‌ها، آی‌پد توسط کسب‌وکارها برای جایگزینی سخت‌افزارهای خاص و گران‌قیمت مانند نقاط چک‌این رایانه‌ای برای هتل‌ها، کیوسک‌های اطلاعاتی، پایانه‌های فروش، و علائم پیشرفته‌ای که محصولات را تبلیغ می‌کنند و به آنها آموزش می‌دهد، استفاده شده است.

در مراقبت های بهداشتی، آی پد و مک ابزارهای کاری ایده آل هستند. اقدامات امنیتی مانند Face ID و Touch ID شناسایی را برای دسترسی به اطلاعات محرمانه بیمار ساده می کند.

 

 

فروشگاه برنامه اپل هزاران برنامه را ارائه می دهد که به ارائه دهندگان مراقبت در زمینه تجربیات مشتری، جمع آوری علائم و گزارش دهی، مدیریت نسخه ها و موارد دیگر کمک می کند تا به کارکنان پزشکی کمک کند تا مراقبت شخصی بهتری از بیمار ارائه دهند.

استفاده از ارتباطات، مدیریت دارو و حتی مواد پزشکی مانند تصاویر رادیولوژی در پلتفرم های آشنا مانند iPhone، iPad و Mac بدون نیاز به یادگیری یک پلت فرم جدید یا سرمایه گذاری در راه حل های سفارشی با سخت افزار اختصاصی امکان پذیر است.

اپل و سایر شرکای مدیریت دستگاه تلفن همراه نیز فرآیند راه‌اندازی و توزیع اولیه دستگاه را با استفاده از لمس صفر و پیکربندی و مدیریت حساب از راه دور ساده و یکپارچه کرده‌اند.

Maclocks درست پس از عرضه اولین iPad بر روی محصولات خاص اپل تمرکز کرده است. Maclocks همچنین طیف گسترده ای از راه حل های نمایشگر پزشکی را برای iPad و MacBook های مخصوص محیط های کاری مراقبت های بهداشتی که به ایمنی و بهداشت نیاز دارند، طراحی و تولید می کند.

 

 

این راه‌حل‌های کاملاً ایمن، پزشکان و پرستاران را قادر می‌سازد تا از آی‌پدها به بهترین شکل ممکن، راحت و ایمن استفاده کنند، در حالی که همچنان از سرمایه‌گذاری در سخت‌افزار محافظت می‌کنند.

 

MacLocks به محافظت و حفظ سرمایه گذاری در تجهیزات اپل کمک می کند

 

دستگاه های اپل برای بهبود کسب و کار طراحی شده اند. همه دستگاه‌های اپل به اندازه‌ای قدرتمند و انعطاف‌پذیر هستند که تولید محتوای با کیفیت بالا، کار در حال حرکت، اتصال سریع، مدیریت فایل‌های بزرگ را امکان‌پذیر می‌کنند. ویژگی‌هایی که به کارآفرینان، صاحبان مشاغل کوچک و استارت‌آپ‌ها کمک می‌کنند بی‌پایان هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید