اگر بعد از به روزرسانی یا راه اندازی مجدد iOS ، هشدار Update Failed یا Apple Pay Not Available را مشاهده کردید
اگر یکی از هشدارهای زیر را مشاهده کردید ، عیب یابی iOS یا iPadOS در iPhone یا iPad شما مشکلی را شناسایی کرد که ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد.
بروزرسانی تلفن همراه انجام نشد
اگر این هشدار را مشاهده کردید ، در به روزرسانی ویژگی های ارتباط تلفن همراه iPhone یا iPad شما مشکلی پیش آمد. iPhone شما نمی تواند تماس یا پیام متنی برقرار یا دریافت کند یا به داده تلفن همراه دسترسی پیدا کند. علاوه بر این ، اگر به تنظیمات> تلفن همراه بروید ، این پیام را می بینید: برای استفاده از داده های تلفن همراه در این iPhone به یک بروزرسانی نیاز است.
به روزرسانی فوق العاده پهنای باند انجام نشد
اگر این هشدار را در آیفون 11 ، آیفون 11 پرو یا آیفون 11 پرو مکس خود مشاهده کردید ، در بروزرسانی ویژگی Ultra Wideband آیفون شما مشکلی پیش آمد. علاوه بر این ، اگر به تنظیمات> عمومی> درباره بروید ، این پیام را می بینید: “Ultra Wideband Update Failed. iPhone شما نمی تواند از پهنای باند فوق العاده استفاده کند تا اینکه به روز شود.
Apple Pay به به روزرسانی نیاز دارد
اگر می بینید iPad شما نمی تواند از Apple Pay استفاده کند تا به روز شود ، تا زمانی که iOS یا iPadOS را روی دستگاه خود به روز نکنید ، نمی توانید از Apple Pay یا Wallet برای پرداخت یا دسترسی استفاده کنید. برخی از کارتهای Wallet ممکن است همچنان در دسترس باشند در حالی که پرداختها در دسترس نیستند.
کار بعدی چیه
قبل از ادامه ، مطمئن شوید که از iPhone یا iPad خود پشتیبان تهیه کرده اید. سپس برای نصب مجدد iOS یا iPadOS این مراحل را دنبال کنید:
دستگاه خود را به رایانه وصل کنید. حتماً آخرین نسخه macOS یا iTunes را داشته باشید. در Mac با macOS Catalina 10.15 ، Finder را باز کنید. در Mac با macOS Mojave 10.14.4 یا بالاتر ، یا در رایانه ، iTunes را باز کنید.
اگر هشدار «اعتماد به این رایانه» را مشاهده کردید ، قفل دستگاه خود را باز کنید و روی «اعتماد» ضربه بزنید.
دستگاه خود را انتخاب کنید.
در Finder ، روی General کلیک کنید. یا در iTunes ، خلاصه را کلیک کنید ، سپس این مراحل را دنبال کنید:
در Mac: بر روی گزینه Check for Update کلیک کنید.
در رایانه Windows: بر روی Check for Update کلیک کنید.
رایانه شما نسخه فعلی نرم افزار را بر روی دستگاه شما بارگیری و نصب می کند. تا زمان بارگیری ، دستگاه خود را از رایانه جدا نکنید.
بعد از بروزرسانی دستگاه خود، مشکل بصورت کامل برطرف می شود