وبلاگ

چگونه حساب Xiaomi Mi را حذف کنیم؟

چگونه حساب Xiaomi Mi را حذف کنیم؟

امروز می خواهم نحوه حذف حساب MI را به شما نشان دهم. یا به این دلیل که چندین حساب داریم یا بخواهیم بدون آن کار کنیم ، اگر شما دستگاه MI دارید توصیه نمی کنم.

اما اول از همه باید بخاطر داشته باشیم که حذف حساب IM به معنای حذف کلیه داده ها و محتوای مرتبط با حساب ، My Cloud ، Themes ، History است … همه اینها پس از حذف ، دیگر قادر به بازیابی آن نیستیم .

چگونه حساب Xiaomi Mi را حذف کنیم؟

برای این روش توصیه می کنم این کار را از طریق دسک تاپ رایانه شخصی یا لپ تاپ انجام دهید تا از درگیری جلوگیری کنید. اگر امکان پذیر نیست ، به یاد داشته باشید که همه موارد مربوط به حساب موجود در دستگاه را قطع کنید ، My Account My Cloud …

در صورت موافقت ، ما روند حذف حساب MI را ادامه خواهیم داد:

قطع ارتباط دستگاهها
قبل از شروع ، ما باید تمام دستگاههایی را که با این حساب مرتبط شده ایم پیوند دهیم ، بنابراین از طریق پیوند زیر به My Cloud (در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی) دسترسی پیدا خواهیم کرد: https://i.mi.com و با حسابی متصل خواهیم شد ما می خواهیم از بین ببریم

در My Cloud ، ما می توانیم مخاطبین ، پیام ها ، یادداشت ها و همه مواردی را که می توانستیم با دستگاه خود هماهنگ کنیم – زمان خوب برای صرفه جویی در همه چیزهایی که می تواند در خدمت ما باشد – مشاهده کنیم.

نحوه حذف و حذف حساب شیائومی

– برای دیدن و لغو پیوند همه دستگاه هایی که به آنها مرتبط شده ایم ، فقط باید به دکمه عناصر در بالا دسترسی پیدا کنیم و پنجره ای را با دستگاه های مرتبط مشاهده خواهیم کرد ، دستگاه ها را یکی یکی انتخاب می کنیم و روی “حذف” کلیک می کنیم دکمه “دستگاه” برای از بین بردن آنها.

همچنین ، اگرچه نیازی به آن نیست ، اما می توانیم مجوزهای حساب را به برنامه هایی که به اطلاعات حساب ما دسترسی دارند پیوند دهیم.

توجه: اگر از My Band یا سایر دستگاه های شیائومی استفاده می کنید ، توصیه می کنم برای جلوگیری از خطاهای پیوند در آینده ، پیوند هر کدام را از برنامه مربوطه جدا کنید.

حساب IM را حذف کنید
پس از قطع ارتباط همه دستگاه ها ، ما اقدام به از بین بردن حساب خود می کنیم ، همانطور که در ابتدای مقاله ذکر کردیم ، باید جلسه را در دستگاه خود ببندیم.

به یاد داشته باشید ، پس از حذف ، هیچ بازگشتی وجود ندارد!

برای انجام این مراحل ، توصیه می کنیم به صفحه انگلیسی دسترسی پیدا کنید ، زیرا چندین هفته پیش به درستی در زبانهای دیگر کار نمی کرد.

1. برای حذف حساب MI خود ، به URL زیر دسترسی خواهیم داشت (https://account.xiaomi.com/pass/del) ، درصورتی که هنوز دستگاهی داشته باشیم یا به ابر متصل شده باشد ، شیائومی اجازه ادامه کار را نمی دهد و ما باید به مراحل قبلی برگردیم (تصویر را ببینید)

● ما با حسابی که می خواهیم حذف کنیم متصل می شویم و به طور خودکار به مراحل زیر برای حذف حساب خود دسترسی پیدا خواهیم کرد ، شیائومی به ما یادآوری می کند که این عملکرد برگشت ناپذیر است و همه سرویس های مرتبط را از دست خواهیم داد.

that با علامت گذاری موافقت خواهیم کرد: “بله ، من می خواهم حساب من و همه داده های شما را برای همیشه حذف کنم” و “حذف حساب من” را کلیک کنید

2. – ما به طور خودکار یک کد تأیید در نامه خود دریافت خواهیم کرد که باید قبل از 60 ثانیه وارد کنیم.

3.- ما در آخرین مرحله هستیم ، قبل از اینکه حساب خود را به طور کامل حذف کنیم. شیائومی دوباره به ما یادآوری می کند که باید از هر دستگاهی جدا و جدا شویم تا در آینده مشکلی با دستگاه ها نداشته باشیم. اگر مطمئن هستید … “Delete Account”.

۴- حساب ما کاملاً حذف خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید