وبلاگ

مشکلات کاربران هنگام ورود به اپل آیدی

گاهی ممکن است کاربران هنگام استفاده از اپل آیدی و سرویس آیکلود با مشکلاتی مواجه شوند
در این پست میخواهیم به بررسی چند مشکل و راه حل آنها بپردازیم پس با ما همراه باشید

اگر نمی توانید به آیکلود متصل شوید یا وارد سیستم شوید
اگر اپل آیدی خود را تنظیم کرده اید و برای ورود به سیستم یا استفاده از آیکلود به کمک نیاز دارید ، این مراحل را دنبال کنید.

برای ورود به آیکلود راهنمایی دریافت کنید
قبل از شروع ، صفحه وضعیت سیستم اپل را بررسی کنید تا مطمئن شوید هیچ قطعی یا هزینه برنامه ریزی شده فعلی بر آیکلود تأثیرگذار نیست و مطمئن شوید که با همه شناسه های اپل آیدی در آیکلود وارد سیستم شده اید.

اگر نمی توانید اپل آیدی یا رمز ورود خود را به خاطر بسپارید
اگر نمی توانید اپل آیدی خود را به خاطر بسپارید ، این تنظیمات و خدمات را بررسی کنید تا آن را پیدا کنید. اگر رمزعبور Apple ID خود را فراموش کرده اید ، با نحوه تنظیم مجدد آن آشنا شوید.

اگر پیامی دریافت کردید که اپل آیدی شما قفل یا غیرفعال است
اگر شما یا شخص دیگری بارها و بارها به اشتباه گذرواژه ، سوالات امنیتی یا سایر اطلاعات حساب خود را وارد کنید ، اپل آیدی شما به طور خودکار قفل می شود تا از امنیت شما محافظت کند و نمی توانید به سیستم خدمات Apple وارد شوید. با نحوه باز کردن قفل Apple ID آشنا شوید.

اگر نمی توانید وارد iCloud.com شوید
بیاموزید اگر در ورود به سیستم iCloud.com مشکلی دارید چه کاری باید انجام دهید.

اگر فقط با استفاده از داده تلفن همراه قادر به ورود به سیستم نیستید
با رفتن به تنظیمات> داده تلفن همراه یا تلفن همراه ، مطمئن شوید که iPhone ، iPad یا رایانه شخصی شما اتصال به اینترنت قوی دارند و داده تلفن همراه را در iPhone یا iPad روشن کرده اید. اگر این تنظیم خاموش باشد ، ممکن است نتوانید به اپل آیدی و آیکلود خود هنگام اتصال به شبکه Wi-Fi دسترسی نداشته باشید.

اگر در دریافت کد تأیید مشکلی دارید ، یا کد تأیید شما رد می شود
با نحوه دریافت کد تأیید و ورود به سیستم iCloud با احراز هویت دو عاملی آشنا شوید. اگر دستگاه شما از iOS 8 یا OS X Yosemite یا نسخه های قبلی استفاده می کند ، در عوض با تأیید صحت دو مرحله ای وارد سیستم شوید.

در صورت مشاهده پیام عدم امکان ایجاد شناسه Apple یا عدم امکان تنظیم پیام آیکلود
اگر یکی از این پیام ها را می بینید ، به این معنی است که شما در طول یک سال از تعداد شناسه های جدید Apple که می توانید با iCloud در یک دستگاه تنظیم کنید بیشتر شده است. یاد بگیرید چه کاری انجام دهید.

سایر درخواستهای گذرواژه که ممکن است مشاهده کنید

اگر مرتباً از شما خواسته می شود گذرواژه اپل آیدی خود را در دستگاه Mac یا iOS خود وارد کنید
اگر اخیراً iPhone ، iPad یا iPod touch خود را از نسخه پشتیبان تهیه آیکلود بازیابی کرده اید ، ممکن است بازیابی کامل نشده باشد. تا پایان بازیابی ، به یک شبکه Wi-Fi و منبع تغذیه مطمئن متصل باشید. اگر iCloud Backup کامل نشد یا نمی توانید بازیابی کنید ، این مراحل را دنبال کنید.
اگر اخیراً رمز ورود اپل آیدی خود را تغییر داده اید ، ممکن است لازم باشد اطلاعات ورود به سیستم خود را با سرویس های آیکلود که استفاده می کنید به روز کنید. مطمئن شوید که هر سرویس از اطلاعات ورود به سیستم به روز شده در دستگاه شما استفاده می کند.
بررسی کنید آیا بارگیری خودکار فعال است یا خیر. اگر محتوای آماده بارگیری وجود دارد ، ممکن است از شما خواسته شود برای ادامه اپل آیدی و رمز ورود خود را وارد کنید. با نحوه از سرگیری بارگیری های قطع شده آشنا شوید.
اگر شما یک سازمان دهنده ، والدین یا سرپرست یک گروه به اشتراک گذاری خانواده هستید ، بررسی کنید آیا درخواست از طرف یکی از اعضای خانواده کودک برای خرید یک فروشگاه iTunes است. سپس می توانید درخواست را تأیید یا رد کنید.
اگر می خواهید به یک برنامه شخص ثالث وارد شوید اما گذرواژه شما رد شده است
اگر می خواهید از برنامه شخص ثالث به اطلاعات آیکلود خود دسترسی پیدا کنید ، باید از گذرواژه مخصوص برنامه استفاده کنید. با اجازه ورود ایمن به سیستم ، این امر به محافظت از حساب شما کمک می کند. با نحوه ایجاد و استفاده از رمزهای عبور مخصوص برنامه آشنا شوید.

اگر هنوز به کمک نیاز دارید
اگر هنوز برای ورود به آیکلود به کمک نیاز دارید ، iPhone ، iPad و iPod touch خود را به جدیدترین نسخه iOS یا iPadOS و Mac خود را به آخرین نسخه macOS به روز کنید. برای اطلاعات بیشتر به سیستم مورد نیاز آیکلود مراجعه کنید.


 

در نهایت اگر مشکل اپل آیدی شما هنوز حل نشده است با پشتیبانی دیجیتال بکس در تماس باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید