وبلاگ

ریسکیو ایمیل اپل آیدی

در این آموزش به شما کاربران و همکاران عزیز یاد می دهیم چطور متوجه شویم اپل آیدی ریسکیو دارد یا نه

ساده ترین راه برای تشخیص اینکه ایمیل ریکاوری به ایمیل اصلی اپل آیدی می رود یا نه این است که به لینک iforgot.apple.com برویم و اپل ایدی را بزنیم و روی گزینه ریست پسورد بزنیم

اگر عکس و نوشته های زیر را مشاهده کردیم به معنای این است که اپل آیدی ریسکیو دارد

 

 

 

و اگر عکس و نوشته های دوم را مشاهده کردیم به معنای این است که دستگاه ریسکیو ندارد

 

 

 


 

آدرس ایمیل نجات ( Rescue email address )
اکثر مردم به جای آدرس ایمیل نجات ، دارای آدرس ایمیل اعلان هستند. اپل با استفاده از این اطلاعات مهم مربوط به حساب و امنیت را برای شما ارسال می کند. اگر از احراز هویت دو مرحله ای یا تأیید صحت دو مرحله ای استفاده نمی کنید (با نحوه بررسی روش امنیتی که استفاده می کنید آشنا شوید) ، می توانید برای امنیت بیشتر آدرس ایمیل نجات را به حساب خود اضافه کنید. با ورود به صفحه حساب Apple ID خود می توانید آن را مشاهده کنید.

قبل از اینکه بتوانید از Apple ID جدید یا به روز شده استفاده کنید ، یک ایمیل تأیید برای شما ارسال می شود تا اپل مطمئن شود آدرس ایمیل متعلق به شما است.

 


 

ریسکیو ایمیل اپل آیدی

داشتن آدرس ایمیل نجات اختیاری است اما در صورت عدم احراز هویت دو مرحله ای یا تأیید صحت دو مرحله ای توصیه می شود. اگر سوالات امنیتی خود را فراموش کردید ، می توانید از آدرس ایمیل نجات خود برای بازنشانی آنها استفاده کنید. ما همچنین هرگونه اعلان مربوط به امنیت حساب را به آدرس ایمیل نجات شما ارسال می کنیم. اگر احراز هویت دو مرحله ای یا تأیید صحت دو مرحله ای دارید ، به جای آدرس ایمیل نجات آدرس ایمیل اطلاع رسانی دارید و نیازی به یادآوری و سوالات امنیتی ندارید.

آدرس ایمیل نجات را اضافه یا ویرایش کنید
وارد صفحه حساب Apple ID خود شوید.
در بخش امنیت روی ویرایش کلیک کنید. ممکن است از شما خواسته شود قبل از ادامه به یک یا چند سوال امنیتی پاسخ دهید.
برای افزودن آدرس ایمیل نجات:
در بخش ایمیل نجات ، روی افزودن آدرس ایمیل کلیک کنید ، سپس آدرس ایمیل نجات خود را وارد کنید. ما تأیید صحت را به آن آدرس ارسال می کنیم. ایمیل دریافت نکردید؟
کد تأیید را وارد کرده و روی تأیید کلیک کنید.
برای ویرایش آدرس ایمیل نجات:
در زیر آدرسی که می خواهید ویرایش کنید تغییر آدرس ایمیل را انتخاب کنید ، سپس آدرس جدید را وارد کنید. ما تأیید صحت را به آن آدرس ارسال می کنیم. ایمیل دریافت نکردید؟
کد تأیید را وارد کرده و روی تأیید کلیک کنید.
اگر هنگام احراز هویت دو مرحله ای یا تأیید صحت دو مرحله ای آدرس ایمیل نجات در پرونده خود داشتید ، می توانید از این مراحل برای ویرایش آدرس ایمیل اعلان خود نیز استفاده کنید. اگر ایمیل اعلان را حذف کنید ، نمی توانید یک ایمیل جدید اضافه کنید.

آدرس ایمیل نجات را حذف کنید
وارد صفحه حساب Apple ID خود شوید.
در بخش امنیت روی ویرایش کلیک کنید. ممکن است از شما خواسته شود قبل از ادامه به یک یا چند سوال امنیتی پاسخ دهید.
برای حذف آدرس ایمیل نجات ، در کنار آدرس کلیک کنید.

سوالات امنیتی خود را بازنشانی کنید
اگر پاسخ سوالات امنیتی خود را فراموش کرده اید ، این مراحل را برای تأیید هویت و بازنشانی سوالات امنیتی خود دنبال کنید. اگر احراز هویت دو مرحله ای یا تأیید صحت دو مرحله ای را تنظیم کنید ، نیازی به یادآوری هیچ سوال  امنیتی ندارید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید