وبلاگ

گیفت کارت اپل

 

 

با موجودی حساب اپل خود  (گیفت کارت اپل)خرید کنید.

برای همه موارد دلخواه شما

به عنوان بخشی از کیف پول، موجودی حساب Apple شما راهی سریع و راحت برای پرداخت هنگام خرید از فروشگاه اپل یا apple.com است. از آن برای خرید محصولات اپل، لوازم جانبی، بازی ها، برنامه ها و موارد دیگر استفاده کنید. اضافه کردن به موجودی خود ساده است – فقط یک کارت هدیه اپل را بازخرید کنید یا مستقیماً پول اضافه کنید.

 

نیاز بیشتری؟ بیشتر اضافه کنید

در هر زمان به موجودی حساب اپل خود پول اضافه کنید، بدون نیاز به کارت هدیه. این کار سریع، ایمن و آسان است که مستقیماً از دستگاه شما انجام می شود. و با ویژگی بارگیری مجدد خودکار، دیگر نگران کم شدن تعادل خود نخواهید بود.

 

گیفت کارت اپل برای تجارت

همه چیز را به اپل هدیه دهید. برای افرادی که همه چیز برای کسب و کار شما مهم هستند. نحوه استفاده از کارت‌های هدیه اپل را به‌عنوان تشکر از مشتری، مشوق‌های تبلیغاتی و پاداش برای کاری که به خوبی انجام داده‌اید، بیابید.

 

کارت هدیه خود را بازخرید کنید

کارت هدیه را با iPhone، iPad یا iPod touch خود بازخرید کنید
کد 16 رقمی پشت کارت را پیدا کنید. برای برخی از کارت‌های هدیه، ممکن است لازم باشد برچسب را جدا کرده یا به آرامی خراش دهید تا کد را ببینید.
در iPhone، iPad یا iPod touch خود، برنامه App Store را باز کنید.
در بالای صفحه، روی دکمه ورود به سیستم یا عکس خود ضربه بزنید.
روی Redeem Gift Card یا Code ضربه بزنید. اگر Redeem Gift Card یا Code را نمی‌بینید، با Apple ID خود وارد شوید.
روی استفاده از دوربین ضربه بزنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. اگر در بازخرید کارت مشکل دارید، روی Enter Code Manually ضربه بزنید، سپس دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

روی Done ضربه بزنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید