- اگر تلفن شیائومی اکانت بازیابی شده شما دیگر در دسترس نیست ، ابتدا آن را به روز کنید.
- صندوق ورودی پیام کوتاه شما ممکن است پر باشد یا حافظه داخلی دستگاه شما کافی نباشد. در چنین مواردی مقداری فضا آزاد کنید.
- ممکن است دستگاه تلفن همراه شما از پوشش شبکه خارج شود. مطمئن شوید که سیگنال کافی برای دریافت پیام متنی وجود دارد.
ممکن است هنگام ارسال پیامک تلفن شما خاموش باشد. - شاید لازم باشد که بررسی کنید آیا شماره تلفن خود را با کد کشور صحیحی پیشوند قرار داده اید. به عنوان مثال ، شماره تلفن های هند باید با [91+] شروع شوند.
- ممکن است تعادل گوشی شما کافی نباشد. برای فعال کردن سرویس پیام کوتاه آن را پر کنید.
- اگر مدت زمان طولانی است که این کار را انجام نداده اید ، ممکن است لازم باشد دستگاه خود را دوباره راه اندازی کنید.
- سیم کارت ها در دستگاه های دو سیم کارته باید به درستی نصب شوند. مکانهای سیم کارتها را عوض کنید و دوباره امتحان کنید.
پیام با کد تأیید ممکن است به عنوان هرزنامه مشاهده شود. - ممکن است برای مدت یک روز کدهای تأیید زیادی داشته باشید. شما می توانید 5 کد تأیید در مدت 24 ساعت در سرزمین اصلی چین و 3 کد در جاهای دیگر دریافت کنید.