وبلاگ

قفل شیائومی اکانت – mi account

قفل شیائومی اکانت

اگر دستگاه شما هم دارای همچین صفحه ای است درواقع گوشی موبایل شما قفل شیائومی اکانت دارد و برای آنلاک نیاز به استفاده از سرویس های رسمی دارید

میتوانید از بخش سرویس های وب سایت اقدام به ثبت سفارش آنلاک نمایید و یا از طریق شماره واتساپ پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید

 

 

 

در این پست مطالبی در رابطه با قفل شیائومی ارائه شده ، در صورت تمایل می توانید به مطالعه این مطلب بپردازید

 

 

حساب Mi چیست؟ چگونه از آن استفاده کنیم؟

حساب Mi سرویسی است که توسط Xiaomi ارائه می شود و هر کسی می تواند با استفاده از آن وارد محصولات و خدمات Xiaomi شود و از آنها در حد کامل استفاده کند. حساب Mi برای دسترسی به خدمات و محصولات شیائومی ضروری نیست اما برای تجربه و عملکرد بهتر توصیه می شود از آن استفاده کنید. حساب Mi قابلیت هایی مانند همگام سازی داده در دستگاه ها ، مکان یابی دستگاه های از دست رفته ، فضای ذخیره سازی ابری ، پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات و غیره را فراهم می کند.

حساب Mi چه امکاناتی را فراهم می کند

با استفاده از یک حساب کاربری شخصی Mi می توانید به همه محصولات و خدمات شیائومی دسترسی پیدا کنید. حساب Mi مسئول ویژگی هایی از جمله همگام سازی عکس ها ، سابقه تماس ، مخاطبین ، پیام ها ، نشانک های مرورگر و غیره در همه دستگاه های خود با Mi cloud.
● انتخاب و بارگیری تم برای هر دستگاه Mi از فروشگاه قالب.
● خرید محصولات از فروشگاه Mi.
● دسترسی به داده های ذخیره شده در حساب کاربری Mi cloud و استفاده از قابلیت پشتیبان گیری و بازیابی هنگام انتقال به دستگاه جدید.
● برای پیشنهاد ویژگی های جدید ، گزارش اشکالات و ارسال بازخورد به انجمن رسمی Mi.

 

Mi sync چیست؟

Mi sync یکی از ویژگی های ارائه شده توسط Xiaomi است که می تواند با افزودن حساب Mi به دستگاه Mi شما مورد استفاده قرار گیرد. Mi sync از Mi cloud برای ذخیره و همگام سازی داده ها در سایر دستگاه های دارای حساب Mi مشابه استفاده می کند. از این ویژگی می توان برای اهداف مختلفی مانند

● در صورت انتقال به دستگاه جدید ، می توانید مخاطبین خود را بدون زحمت همگام سازی و پشتیبان گیری کرده و آنها را همگام سازی کنید.
also همچنین می توانید نشانک های مرورگر ، تنظیمات برنامه ، پیام ها ، ضبط های تماس ، سابقه تماس ، رویدادهای تقویم ، عکس ها ، یادداشت ها و غیره را در دستگاه های مختلف هماهنگ کنید.
● می توانید با مراجعه به این i.mi.com به این داده ها در خارج از دستگاه خود دسترسی پیدا کرده و با حساب Mi خود وارد شوید.

 

Mi cloud چیست؟

هر حساب Mi با شناسه Mi cloud پیوند داده می شود که به طور پیش فرض 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان برای هر کاربر فراهم می کند. از این فضای ذخیره سازی می توان برای هر هدفی مانند فضای پشتیبان گیری و ذخیره سازی استفاده کرد و یا همچنین می توانید تصاویر و اسناد خود را برای نگهداری در ابر ابر بارگذاری کنید.

storage فضای ذخیره سازی رایگان موجود را می توانید از 5 گیگابایت با ارتقا به یک برنامه پولی افزایش دهید.
سرویس هایی که استفاده می کنید یا به حساب Mi خود اضافه می کنید از همان 5 گیگابایت برنامه رایگان استفاده می کنند.
● اگر فضای کم دارید ، یا باید برخی از داده ها را از Mi cloud خود حذف کنید یا به یک برنامه پولی با فضای ذخیره سازی بیشتر ارتقا دهید.

همچنین کاربران می توانند برنامه دسک تاپ Mi cloud را بارگیری کرده و داده های خود را با استفاده از رایانه خود مدیریت کنند.

 

چگونه حساب Mi خود را مدیریت کنیم؟

با مراجعه به http://account.xiaomi.com می توانید حساب Mi خود را مدیریت کنید.
شما می توانید موارد مختلفی از حساب خود مانند موارد دیگر را مدیریت کنید

password رمز ورود ، ایمیل بازیابی و شماره تلفن بازیابی را تغییر دهید.
info اطلاعات شخصی مانند جنسیت نام مستعار ، محلی ، حقوق داده های شخصی را به روز کنید.
also همچنین می توانید مجوزهای حساب را مدیریت کرده و حساب های google و facebook را به حساب Mi خود متصل کنید.

هر وقت تنظیماتی را در جزئیات حساب خود تغییر دهید ، یک پیام تأیید دریافت خواهید کرد. بدون تأیید صحت تلفنی ، حتی اگر رمزعبور داشته باشید نمی توانید جزئیاتی را تغییر دهید. مهم است که یک ایمیل بازیابی تنظیم کنید زیرا از دست دادن رمز عبور خود می تواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند.

 

چگونه رمزعبور حساب Mi خود را بازیابی کنیم؟

ممکن است اتفاق بیفتد که رمزعبور حساب Mi خود را گم کنید. بازیابی رمز ورود برای حساب Mi خود بسیار آسان است. برای بازنشانی گذرواژه خود باید چند مرحله ساده را دنبال کنید

this از این لینک از مرورگر خود https://account.xiaomi.com دیدن کنید
● اکنون بر روی رمزعبور فراموش شده کلیک کرده و شناسه ایمیل یا شماره تلفن ثبت شده خود را وارد کنید. اگر آدرس ایمیل وارد کنید ،

شما یک ایمیل در صندوق پستی خود با کد تأیید دریافت خواهید کرد. اگر از شماره تلفن همراه استفاده می کنید ، یک رمز عبور یک بار دریافت خواهید کرد که باید برای تنظیم مجدد رمز ورود خود را وارد کنید.

گاهی ممکن است اتفاق بیفتد که رمز ورود خود را فراموش کرده و از دستگاه قفل شوید. در این صورت ، می توانید از ابزار mi account unlock استفاده کنید.

حساب Mi چه نوع اطلاعاتی را جمع آوری می کند؟
از آنجا که حساب Mi یک سرویس ارائه شده توسط Xiaomi Inc است ، برخی اطلاعات را جمع آوری می کند تا تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد. این کار برای سفارشی سازی سرویس تا حدودی بر اساس نیاز کاربر انجام می شود. نوع اطلاعات جمع آوری شده به سرویس مورد استفاده بستگی دارد مانند

● ثبت نام و ورود به سیستم – در هنگام ثبت نام ، کاربر برای تأیید حساب خود باید شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل خود را ارائه دهد. آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه شما به عنوان نام حساب Mi استفاده می شود و رمزگذاری شده و سپس در سرور ذخیره می شود. اگر اهل سرزمین اصلی چین هستید ، Xiaomi به طور خودکار شماره تلفن همراه شما را دریافت کرده و آن را در قسمت های مورد نیاز پر می کند.

information بهبود اطلاعات حساب – در حالی که از حساب Mi استفاده می کنید ، Xiaomi به شما نیاز دارد که اطلاعات اساسی مانند avatar ، نام مستعار ، جنسیت ، کشور / منطقه و وضعیت رمزگذاری را ارائه دهید. اگر این اطلاعات را ارائه ندهید ، برخی از عملکردهای حساب Mi در دسترس نیستند.

security ثبت نام و ورود به سیستم امنیت – برای افزایش امنیت و جلوگیری از هر نوع حمله سایبری مانند فیشینگ یا کلاهبرداری در هویت ، Xiaomi هویت شما را با استفاده از یک پیام تأیید که بر روی شماره تلفن همراه ثبت شده شما یا آدرس ایمیل ارسال شده برای ایجاد آدرس ، تأیید می کند. حساب کاربری به غیر از این ، Xiaomi همچنین داده های اضافی مانند زمان ثبت نام / ورود به سیستم ، اطلاعات دستگاه مانند IMEI ، نسخه سیستم عامل و مدل دستگاه را جمع آوری می کند. همچنین اطلاعات شبکه مانند آدرس IP و مکان کاربر هنگام ثبت نام یا ورود به سیستم را جمع آوری می کند.

 

چگونه حساب Mi خود را حذف کنیم

اگر دیگر نمی خواهید از حساب Mi خود استفاده کنید می توانید آن را حذف کنید. با حذف حساب Mi ، تمام داده ها و پرونده های شخصی شما از سرورهای Xiaomi پاک می شود. برای حذف حساب Mi خود فقط مراحل زیر را دنبال کنید.

browser مرورگر خود را باز کنید و از این لینک https://account.xiaomi.com/pass/del دیدن کنید
اگر قبلاً در حساب Mi خود وارد نشده اید ، وارد آن شوید.
● پس از ورود به سیستم ، یک پنجره بازشو به شما ارائه می شود که از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید حساب خود را حذف کنید.
● پس از اطمینان از پاک کردن حساب خود ، علامت “بله ، من می خواهم حساب Mi و تمام داده های آن را برای همیشه پاک کنم” را علامت گذاری کنید. و بر روی دکمه Delete Mi Account کلیک کنید.
now اکنون یک کد تأیید به شناسه ایمیل یا شماره تلفن همراه شما ارسال می شود.
verif کد تأیید را در قسمت داده شده وارد کرده و بر روی دکمه ارسال کلیک کنید. اگر کد تأیید دریافت نکردید ، فقط روی ارسال مجدد کد کلیک کنید.
● پس از پایان کار ، حساب Mi شما برای همیشه حذف می شود.

با حذف حساب Mi همچنین تمام اطلاعات مربوط به حساب شما از جمله حذف می شود

● اعتبارات Mi که خریداری کرده اید اما هزینه نکرده اید.
● عکس ها و مخاطبینی که با ابر همگام سازی کرده اید.
● مضامین خریداری شده در فروشگاه تم MIUI.
purchas خریدهای درون برنامه ای مرتبط با این حساب.
● تاریخچه خرید Mi.com.

نتیجه
حساب Mi یک سرویس ارائه شده توسط شیائومی است و اگر می خواهید به خدمات ارائه شده توسط شیائومی دسترسی پیدا کنید ، باید از آن استفاده شود. اگر صاحب یک حساب Mi هستید برای استفاده از پتانسیل کامل تمام ویژگی های حساب Mi باید حساب Mi را ثبت کنید.

 


حذف Mi Account گوشی های شیائومی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید