وبلاگ

قبل از فروش موبایل دست دوم چه کاری باید انجام دهم؟

چک لیست فروش تلفن دست دوم

وقتی وارد کار فروش تلفن های دست دوم می شوید ، بسیار مهم است که مطمئن شوید کالای با کیفیتی را می فروشید. فروش چیزی که فایده ای ندارد یا بدون بررسی آنکه به سرقت رفته است ، می تواند در اعتبار شما تأثیر منفی بگذارد. در صنعت مبتنی بر اعتماد و اطمینان ، اطمینان از انجام چند کار مهم قبل از فروش تلفن کارکرده بسیار مهم است.

 

 

قبل از فروش تلفن دست دوم ، پاک کردن داده ها را انجام دهید
اول و مهمترین ، انجام پاک کردن داده ها مهم است. انجام این کار ساده از مالک قبلی در برابر هرگونه داده حساس حساس به خطر می افتد. شما هرگز نمی دانید که کسی در صورت دریافت اطلاعات حساس دیگران ممکن است چه کاری انجام دهد ، بنابراین بهترین کار این است که به طور کلی از این موارد جلوگیری کرده و پاک کردن داده ها را انجام دهید. علاوه بر این ، شخصی که تلفن را از شما خریداری می کند ، از تلاش اضافی برای ایجاد امنیت قدردانی خواهد کرد و در صورت تمایل بعداً به شما فروش تلفن اعتماد به نفس خواهد کرد.

بازنشانی کارخانه برای iPhone
iTunes را در Mac یا PC باز کنید اگر نمی توانید به رایانه دسترسی پیدا کنید و دستگاه شما همچنان کار می کند ، نگران نباشید ، هنوز هم می توانید دستگاه خود را بدون رایانه پاک و بازیابی کنید
iPhone خود را با کابل همراه دستگاه خود به رایانه خود متصل کنید اگر پیامی رمز عبور دستگاه شما را درخواست کرد یا به Trust This Computer اعتماد کرد ، مراحل روی صفحه را دنبال کنید
iPhone خود را هنگامی که در iTunes ظاهر می شود ، انتخاب کنید.
در پانل خلاصه ، روی بازیابی [دستگاه] کلیک کنید.
برای تأیید دوباره روی بازیابی کلیک کنید. سپس iTunes دستگاه شما را پاک کرده و جدیدترین نرم افزار iOS یا iPod را نصب می کند
پس از بازیابی دستگاه به تنظیمات کارخانه ، دوباره راه اندازی می شود
بازنشانی کارخانه برای Android
منوی تنظیمات را پیدا کنید
پشتیبان گیری و بازنشانی را پیدا کنید
روی تنظیم مجدد داده های کارخانه و بازنشانی تلفن ضربه بزنید.
از شما خواسته می شود کد عبور خود را وارد کنید
از شما خواسته می شود همه موارد را پاک کنید
صبر کنید تا جادو اتفاق بیفتد
پس از پایان ، روی گزینه راه اندازی مجدد تلفن خود ضربه بزنید
پس از راه اندازی مجدد ، تلفن شما به همان خوبی جدید است!
اطمینان حاصل کنید که عملکرد دارد

قبل از فروش تلفن دست دوم ، می خواهید ابتدا مطمئن شوید که هر قسمت از آن کار می کند. اگر تلفن همراه خود را بفروشید و خریدار به زودی متوجه شود که میکروفون کار نمی کند یا بلندگوها دمیده می شوند ، سریعاً یک نظر منفی برای شما ایجاد می کنند. این بررسی ها می تواند به یک تجارت کوچک ، به ویژه در صنعت تلفن همراه آسیب برساند. برای اطمینان از عملکرد صحیح همه جنبه های تلفن ، همه تلاش خود را انجام دهید تا از این اتفاق جلوگیری کنید. این نقاط عملکرد می تواند شامل موارد زیر باشد:

قدرت سیگنال WiFi
قدرت سیگنال بلوتوث و قابلیت های جفت شدن
قابلیت GPS و موقعیت مکانی
پورت شارژ
سلامت باتری و دوام باتری
دوربین جلو و عقب
فلاش
ضبط ویدئو
بلندگو گوش
بلندگوی بلند
میکروفون
هدست
Digitizer و زمان پاسخ برای لمس
LCD
حافظه و اسلات کارت SD
نزدیکی به صورت
سرعت شتاب سنج
تماس آزمایشی
IOS – حسگر FingerPrint و وضعیت iCloud

اگر عملکرد خوبی نداشته باشد چه می شود؟
اگر بخشی از تلفنی که می خواهید بفروشید عملکرد خوبی ندارد. بسته به اینکه چه عواملی باعث بروز مشکلاتی شده است ، ممکن است ارزش این را داشته باشد که تعمیر کنید تا بیشترین هزینه را از دستگاه بگیرید. در غیر اینصورت ، می توانید تلفن را با قیمت تخفیف خورده بفروشید. فروش آن برای مقداری پول بهتر از دور انداختن آن است و اصلاً برای آن پول دریافت نمی کنید. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است مردم بخواهند تلفنی خریداری کنند که عملکرد خوبی نداشته باشد. اینها می توانند شامل داشتن تلفن پشتیبان برای بازی ها و برنامه ها ، تلفنی برای ذخیره فیلم و موسیقی در تلفن یا تلفنی برای فرزندانشان باشند تا به جای استفاده از تلفن های شخصی خود ، آنها را برای بازی ها و برنامه ها استفاده کنند.

هرگونه آسیب جسمی را ترمیم کنید
هنگام فروش تلفن ، بهتر است تا حد ممکن آسیب جسمی به تلفن برطرف کنید. این شامل ترمیم صفحات ترک خورده ، تعمیر بدن بدنه یا تمیز کردن هرگونه آلودگی یا تجمع است. صرف وقت و هزینه اضافی برای نمایان شدن تلفن ، به شما این امکان را می دهد که بازدهی بزرگتر از دستگاه تلفن را درست نکنید. اینکه کسی تصمیم به خرید تلفن دست دوم گرفته است به این معنی نیست که خراب یا کثیف است.

شماره های ESN و IMEI را بررسی کنید
بررسی شماره ESN و IMEI تلفن کارکرده ای که قصد فروش آن را دارید به مشتریان خود اطمینان می دهد که کالای با کیفیتی را می فروشید. با بررسی شماره های ESN و IMEI ، خواهید دید که تلفن به سرقت رفته یا هنوز تحت تأمین مالی است. این فقط یک روش دیگر برای ایجاد اعتماد و اطمینان بین شما و مشتریانتان است.

آن را گواهی کنید
در صنعت تلفن همراه ، خرید عمده تلفن های همراه برای خرده فروشان بسیار معمول است. این امر دشوار است که از طریق این چک لیست برای فروش یک تلفن کارکرده بارها و بارها با هر دستگاه مشکل کنید. خوشبختانه ، سرویس دهندگان معتبر توانایی انجام همه کارها را برای شما در کمتر از 10 دقیقه فراهم می کند و حتی در پایان یک گواهینامه را چاپ می کند. این گواهینامه به خریدار اجازه می دهد تا دقیقاً نحوه کار گوشی از قبل را بداند تا حدس و حدس وجود نداشته باشد. رازها آنها می دانند که وقتی تلفن را به خانه می برند ، چه می خرند و چه انتظاری دارند. علاوه بر این ، به فروشنده این فرصت را می دهد تا قبل از تصمیم به اجرای مجدد فرآیند صدور گواهینامه ، بدون نیاز به اتلاف وقت بسیار گرانبها برای یافتن گزینه های تشخیص ، مشكلات موجود در آن را برطرف كند.

به ما خبر دهید!
دوست دارید قبل از فروش تلفن دست دوم چه کارهای دیگری انجام دهید؟ چگونه اعتماد و اطمینان را با مشتریان خود برقرار می کنیم؟ ما را از نظرات زیر مطلع کنید ، یا در شبکه های اجتماعی با ما تماس بگیرید!

 

دیدگاهتان را بنویسید