وبلاگ

سرویس های تخصصی آنلاک اپراتور کانادا

سرویس های تخصصی آنلاک اپراتور کانادا به شرح زیر است:

سرویس آنلاک اپراتور Rogers & Fido کانادا – تمامی مدل های آیفون

سرویس پیش نیاز:

  1. سرویس بررسی اپراتور آیفون + وضعیت قفل + وضعیت بلک لیست

 

تذکر:

  • پس از انجام فرایند آنلاک آیفون ، ایمیل “تغییر وضعیت سفارش به حالت تکمیل شده” برای مشتری ارسال می گردد
  • در 99 درصد سرویس های آنلاک اپراتور فقط کافیست بعد از فرایند آنلاک یک بار آیفون خاموش و روشن شود و سیم کارت دلخواه وارد گوشی شود
  • 1 درصد امکان دارد که پس از انجام آنلاک آیفون نیاز به فرایند اکتیویشن داشته باشد که این امر نیازمند ریست فکتوری دستگاه یا ری استور دستگاه می باشد
  • توجه داشته باشید قبل از درخواست آنلاک ، آیکلود آیفون را خاموش کنید (find my iphone=OFF) و یا مطمعن شوید پسورد صحیح اپل آیدی را دارید
  • در صورت رعایت نشدن این مورد و مواجهه با مشکل، امکان بازپرداخت وجود ندارد

آنلاک اپراتور Rogers & Fido کانادا – تمامی مدل های آیفون


سرویس آنلاک اپراتور Bell & Virgin کانادا – تمامی مدل های آیفون

شرایط سرویس عادی

در این سرویس فقط دستگاه های Clean پشتیبانی می شود

شرایط سرویس نیمه حرفه ای

از دستگاه هایی با ارور های “Clean ، Unpaid ، Not Found” در شبکه ، جهت آنلاک پشتیبانی می کند

آنلاک اپراتور Bell / Virgin / MTS کانادا – تمامی مدل های آیفون


سرویس آنلاک اپراتور MTS کانادا – تمامی مدل های آیفون

شرایط سرویس عادی:

در این سرویس فقط دستگاه های Clean پشتیبانی می شود

شرایط سرویس حرفه ای:

قفل مجدد دستگاه بازپرداخت ندارد

https://digitalbax.ir/product/unlock-mts-canada-iphone/


سرویس آنلاک اپراتور SaskTel کانادا – تمامی مدل های آیفون – حرفه ای

در این سرویس از تمام وضعیت های آیفون شامل “Clean / Barred / Blacklisted / Not Found” پشتیبانی می شود

 

سرویس پیش نیاز:

  1. سرویس بررسی اپراتور آیفون + وضعیت قفل + وضعیت بلک لیست

 

تذکر:

  • پس از انجام فرایند آنلاک آیفون ، ایمیل “تغییر وضعیت سفارش به حالت تکمیل شده” برای مشتری ارسال می گردد
  • در 99 درصد سرویس های آنلاک اپراتور فقط کافیست بعد از فرایند آنلاک یک بار آیفون خاموش و روشن شود و سیم کارت دلخواه وارد گوشی شود
  • 1 درصد امکان دارد که پس از انجام آنلاک آیفون نیاز به فرایند اکتیویشن داشته باشد که این امر نیازمند ریست فکتوری دستگاه یا ری استور دستگاه می باشد
  • توجه داشته باشید قبل از درخواست آنلاک ، آیکلود آیفون را خاموش کنید (find my iphone=OFF) و یا مطمعن شوید پسورد صحیح اپل آیدی را دارید
  • در صورت رعایت نشدن این مورد و مواجهه با مشکل، امکان بازپرداخت وجود ندارد

آنلاک اپراتور SaskTel کانادا – تمامی مدل های آیفون


سرویس آنلاک اپراتور Telus & Koodo کانادا – تمامی مدل های آیفون

شرایط سرویس عادی:

در این سرویس فقط دستگاه های CLEAN پشتیبانی می شود

شرایط سرویس حرفه ای:

در این سرویس از تمامی وضعیت های آیفون در شبکه مانند Unpaid Bills/On Contract/Not Eligible/Blacklisted  پشتیبانی می شود

آنلاک اپراتور Telus & Koodo کانادا – تمامی مدل های آیفون


سرویس آنلاک اپراتور Videotron کانادا – تمامی مدل های آیفون

در این سرویس از تمام وضعیت های آیفون شامل “Clean / Barred / Blacklisted / Not Found” پشتیبانی می شود

 

سرویس پیش نیاز:

  1. سرویس بررسی اپراتور آیفون + وضعیت قفل + وضعیت بلک لیست

 

تذکر:

  • پس از انجام فرایند آنلاک آیفون ، ایمیل “تغییر وضعیت سفارش به حالت تکمیل شده” برای مشتری ارسال می گردد
  • در 99 درصد سرویس های آنلاک اپراتور فقط کافیست بعد از فرایند آنلاک یک بار آیفون خاموش و روشن شود و سیم کارت دلخواه وارد گوشی شود
  • 1 درصد امکان دارد که پس از انجام آنلاک آیفون نیاز به فرایند اکتیویشن داشته باشد که این امر نیازمند ریست فکتوری دستگاه یا ری استور دستگاه می باشد
  • توجه داشته باشید قبل از درخواست آنلاک ، آیکلود آیفون را خاموش کنید (find my iphone=OFF) و یا مطمعن شوید پسورد صحیح اپل آیدی را دارید
  • در صورت رعایت نشدن این مورد و مواجهه با مشکل، امکان بازپرداخت وجود ندارد

آنلاک اپراتور Videotron کانادا – تمامی مدل های آیفون


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید