وبلاگ

آنلاک آیفون / بایپس قفل آیکلود آیفون 5s / 6 / 6s

سرویس آنلاک قفل اپل آیدی آیفون و آیپد

 

 


 

قفل آیکلود چیست؟
قفل فعال سازی iCloud از ویژگی های امنیتی macOS ، iOS ، iPadOS و watchOS است که سیستم عامل های اپل برای Mac ، iPhone ، iPad ، iPod Touch و Apple Watch هستند.

قفل برای محافظت از داده های شما در صورت سرقت یا گم شدن دستگاه iOS شما طراحی شده است.

به عنوان مثال ، با جلوگیری از راه اندازی iPad دزدیده شده تا زمانی که مشخصات مالک از جمله رمز ورود Apple ID در رایانه لوحی تایپ شود ، از آن محافظت می کند. بدون این جزئیات امنیتی ، هیچ کس به جز مالک اصلی نمی تواند از iPad استفاده کند.

وقتی قفل فعال سازی iCloud فعال شد ، پیامی را مشاهده خواهید کرد که می گوید:

”این دستگاه به یک Apple ID پیوند داده شده است. شناسه و رمزعبور Apple را که برای راه اندازی این دستگاه استفاده شده است وارد کنید “.

همچنین بخشی از شناسه اپل را به صورت یادآوری به صورت آدرس ایمیل نشان می دهد. این امر وقتی ظاهر می شود که بخواهید دستگاه را تنظیم کنید.

وقتی با استفاده از Apple ID و گذرواژه مالک اصلی وارد سیستم می شوید ، قفل فعال سازی را غیرفعال می کند و به شما امکان می دهد روند راه اندازی را ادامه دهید. بدون این جزئیات یا دانستن چگونگی دور زدن قفل فعال سازی iCloud ، دیگر نمی توانید از دستگاه استفاده کنید.

قفل فعال سازی اپل همزمان با برنامه Find My کار می کند.

اما همچنان سرویس هایی برای آنلاک دستگاه های قفل در دسترس می باشد

و اگر به هر دلیل دستگاه شما قفل شده می توانید با کمک مجموعه دیجیتال بکس دستگاه خود را از طریق سرویس های بایپس آیکلود و یا آنلاک آیفون و آیپد های روی منو باز نمایید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید