وبلاگ

حذف آیکلود اپل واچ های سری 1 و 2 و 3

با فعال سازی قفل در Apple Watch خود گیر کرده اید؟

این پست نحوه حذف و خاموش کردن آیکلود آن را نشان می دهد. فقط چند مرحله ، یک ابزار ساده و یک کلیک و نتیجه باز شدن قفل آیکلود . این یک ابزار شگفت انگیز است مخصوص کسانی که اپل واچ های قفل دارند و نیاز به حذف آیکلود دارد

دستگاه های پشتیبانی شده: Apple Watch Series 1/2/3 (GSM) (هر دو 38 میلی متر و 42 میلی متر). این سرویس در حال حاضر برای سری 4/5/6/7 در دسترس نیست.

چرا این بهترین روش است؟
نرم افزار Unlock Watch در دسترس عموم است. حذف کامل iCloud سریع ، آسان و قابل اعتماد است. نیازی به یافتن سریال های جدید نیست ، برنامه همه کارها را برای شما تنها با یک کلیک انجام می دهد.

استفاده از تجهیزات ویژه مانند iBus برای اتصال Apple Watch قفل شده به رایانه Mac بسیار مهم است. با کمک آن ، قرار دادن اپل واچ در حالت DFU (ارتقاء سیستم عامل) برای انجام اقدامات با دستگاه در هر وضعیتی ساده است (تعمیر iWatch ، ارتقا سیستم عامل ، ارتقا سیستم عامل ، بازگرداندن ساعت).

باز کردن ساعت یک ابزار کاربرپسند با یک کلیک است که به همه کاربران کمک می کند قفل Apple Watch را به طور دائمی و ساده ترین روش باز کنند. در زیر ، چندین مرحله را مشاهده خواهید کرد که iWatch شما را برای باز کردن قفل آماده می کند.

 

https://www.aparat.com/v/G4zgT

 


 

حذف آیکلود اپل واچ – IRemove unlock watch

 

دیدگاهتان را بنویسید