وبلاگ

آموزش تنظیم iCloud Drive

iCloud Drive را در iPhone ، iPad ، iPod touch یا رایانه تنظیم کنید

علاوه بر استفاده از iCloud Drive در iCloud.com ، می توانید با پرونده ها و پوشه های ذخیره شده در iCloud Drive در iPhone ، iPad ، iPod touch ، Mac یا رایانه Windows کار کنید.

مهم: دستگاه های شما باید برای iCloud Drive تنظیم شده و حداقل شرایط سیستم ذکر شده در مقاله پشتیبانی اپل مورد نیاز سیستم برای iCloud را داشته باشند . همچنین باید در هر دستگاه با Apple ID خود وارد سیستم شوید.

اگر دستگاه هایی با iCloud Drive خاموش دارید ، اسناد و داده های موجود در آن دستگاه ها با روشن بودن iCloud Drive با اسناد و داده های دستگاه های شما به روز نمی شوند.

 


iPhone ، iPad یا iPod touch را تنظیم کنید

  1. در iPhone ، iPad یا iPod touch خود به تنظیمات> [ نام خود ]> iCloud بروید.
  2. iCloud Drive را روشن کنید.می توانید پرونده های خود را در برنامه Files مشاهده کنید. اگر برنامه Files را ندارید ، می توانید آن را از App Store دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از iCloud Drive در دستگاه iOS یا iPadOS ، به راهنمای کاربر برای iPhone ، iPad یا iPod touch به Apps> Files> “Set iCloud Drive” بروید .

 


یک Mac تنظیم کنید

  1. در Mac خود ، منوی Apple  > System Preferences را انتخاب کنید  .
  2. یکی از موارد زیر را انجام دهید:
    • macOS 10.15 یا بالاتر: روی Apple ID کلیک کنید ، iCloud را کلیک کنید و iCloud Drive را انتخاب کنید.
    • macOS 10.14 یا بالاتر: iCloud را کلیک کنید ، سپس iCloud Drive را انتخاب کنید.

می توانید پوشه های دسک تاپ و اسناد خود را به طور خودکار در iCloud Drive ذخیره کنید. روی گزینه های کنار iCloud Drive کلیک کنید. در پنجره Documents ، Desktop & Documents Folders را روشن کنید. بعد از اینکه پوشه های Mac Desktop و Documents خود را به iCloud Drive اضافه کردید ، تمام پرونده هایی که در آن پوشه ها نگه دارید به طور خودکار بارگذاری می شوند. به مقاله پشتیبانی اپل مراجعه کنید و فایلهای دسک تاپ و اسناد خود را به iCloud Drive اضافه کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تنظیم و استفاده از iCloud Drive در Mac خود ، به استفاده از iCloud Drive برای ذخیره اسناد در Mac ، iPhone و iPad و کار با فایلها و پوشه ها در iCloud Drive در راهنمای کاربر macOS مراجعه کنید.

 


یک کامپیوتر ویندوز تنظیم کنید

  1. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، برنامه iCloud را برای Windows راه اندازی کنید. به تنظیم iCloud در همه دستگاههای خود مراجعه کنید .
  2. برنامه iCloud برای Windows را باز کنید ، iCloud Drive را انتخاب کنید ، سپس روی Apply کلیک کنید.وقتی iCloud Drive را روشن می کنید ، برخی از پرونده ها به طور خودکار در C: Drive شما بارگیری می شوند. می توانید فایلهای بارگیری شده را مستقیماً از رایانه خود باز و مشاهده کنید.
    • iCloud برای ویندوز نسخه 10 یا بالاتر: پرونده های کمتر از 1 مگابایت به طور خودکار بارگیری می شوند.
    • iCloud برای ویندوز نسخه 7: تمام محتوای iCloud Drive شما به طور خودکار بارگیری می شود.

    بدانید کدام نسخه از iCloud را برای ویندوز دارید .

برای استفاده از iCloud Drive در رایانه ویندوز خود ، به کار با فایلها و پوشه ها در iCloud برای Windows مراجعه کنید .

 


 

اگر در این مورد هر گونه سوالی دارید با پشتیبانی وب سایت دیجیتال بکس در تماس باشید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید